neljän suora..tuossa 5.4 dipattussa, joka roskiksesta sitten kaiveltu
on selkeästi näkyvissä 400% suurennoksessa
testiviivan kohdilla ala&yläreunassa punaista väriä!
..mutta, tuossa eilisestä en suurentamallakaan saanut näkyviin muuta, kuin viivanpaikan: /(tesiviiva näkyy ohkaisena, kapeana valkoisena viivana ja niiden reunat harmaana)..tällaisia miulla ollut esim. One Stepin liuska testeillä.
Jos siulla ei kuukautisia ollut pitkilleen(etkä tiedä kierrostasi?), voi tosiaan tuossa 5.4 dipatussa testissä oleva punertava väri testiviivan kohdilla, olla
LH-hormonipiikistä johtuvaa.
((muoks)) nyt huomasinhin, että siehän syötkin pilereitä..
Itse asissa..testailin kolmen kierron verran
oviksen näkymistä R-testissä ja sain itse herkillä testeillä juuri noin väriä näkyviin ovisplussan aikaan: joko ylä tai alareunaan!(näkyi testiajalla)
..25mIU/ml testeillä näkyi heikommin..oikein kunolla tiirailemalla ja kuvaa suurentamalla vasta sitten..
Apteekin omasta testistä vielä..
Testin valmistajan ohje: plussatulos voi tulla näkyviin jo muutaman minuutin sisällä, vimeistään 5min..
mutta saadaksesi tarkan selvyyden, odota MAX.10min!
..eli, tuossa ajassa yleensä taustan punertava väri häviää ja näkee tuloksenkin selkeämmin.
Minä en alkuun tuolla testillä saanut mitään roskisplussia..mutta niin vaan alkoi myöhemmin tulemaan
..tosin, pari kertaa luulen tärpin käyneenhin ja raskauden päättyneen aivan alkumetreillä.
Apteekin oma on hyvä testi kun sitä ei tiiraile enään sen 10 minsan jälkeen!!=)
.. testin valmistaja mainitsee vielä: testiajan jälkeen, saattaa testiviivan kohdille ilmestyä harmaa, ohkainen viiva jota Ei tule lukea positiiviseksi.(itselläni se kyllä oli tuollainen kuin
Mairalla ja punertavaa väriä hieman)
Yhteenveto: Apteekin oman roskisplussat, voipi olla sitä ittiään: Raskaus a i v a n aluillaan ja HCG:tä niin hiukka pikkasen, että ei näy vielä testiajalla!
..mutta usein roskiplussat kuitenkin ovat siitä johtuvaa, että testi reagoi virtsan epäpuhtauksiin.
(näin olen netistä lukenut testien valmistajien kirjoittaneen)