Noooo... se on tuo meikki kun tekee ihmeitä Ilman sitä mussa ei ole yhtään väriä (ihmiset ei välttämättä mm. tunnista kadulla..).Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24191578:Kerpele on hurjan sievä!
mä oon aina jossain muualla just silloin kun laitat kuvasiNo mä laitan hetkiseksi vielä jos nyt ehtisit
Aijaa.com - 8318195.jpg
niin ja mäkin missasin myös kerpeleenMäkin missasin molemmat! Helgan ja kerpeleen
Ihana tuo mekko! Sopii sulle täydellisestiMun ei pitäis.. mutta laitan kuitenkin!
O_O Tän ketjun paras kuvaTältä kesältä
Noihin silmiin jää kiinni!no tos on vielä
No pakko sanoa että "ei paha.."O_O Tän ketjun paras kuva
kaunis, ihanat silmät ja hiuksetno tos on vielä Aijaa.com - 8318430.jpg
(mitä?! heräsikö pieni huomiohuora juuri sisälläni??)
Otin sen pois ku luulin että palsta meni taas jumiin ja unohdan sitten lopulta poistaa koko kuvan ennen ku meen nukkuu..
Sellanen punastushymiö olis paikallaanNoihin silmiin jää kiinni!
oho!! juttujen perusteella kuvittelin sut vähemmän viehättäväksi (ehkä hieman huono itsetunto kajastellut välillä läpi). erittäin positiivisesti yllättynyt hiusväriä myöten!no tos on vielä Aijaa.com - 8318430.jpg
(mitä?! heräsikö pieni huomiohuora juuri sisälläni??)
Otin sen pois ku luulin että palsta meni taas jumiin ja unohdan sitten lopulta poistaa koko kuvan ennen ku meen nukkuu..
Uskaltaa...No pakko sanoa että "ei paha.."
Mietin vaan että uskaltaako tämmösiä ees sanoa..
Niin että nelikymppisen näkönen?! Ihana nappisilmä muuten :heart:
sun piti olla vanhempi rouvashenkilö jo. :OAlkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;24192165:]Vilautan[/URL]