Kuvia palstalaisista!

Status
Viestiketju on suljettu.
no tos on vielä *pim-nyt tämäkin on pois*

(mitä?! heräsikö pieni huomiohuora juuri sisälläni??)

Otin sen pois ku luulin että palsta meni taas jumiin ja unohdan sitten lopulta poistaa koko kuvan ennen ku meen nukkuu..

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: idunnor
Turkilmas
Jopas palsta tökkii, joten en pääse lainaamaan viestiä. Mutta siis sinulle, joka vertasit mua ja idunnoria keskenään. Kiitos vaan kehuista edelleen, mutta ei se oikeesti ole kovinkaan mukavaa vertailla tolleen ihmisiä keskenään. Siks toisekseen: kauneuden suhteen makuja on monia, joten ethän sä voi väittää faktana mitään muuta kuin että mahdollisesti sä tykkäät mun kasvoista enemmän. Toisen mielestä mä taas olen kuin petolinnun perse, mutta idunnor on mielettömän upea. Kauneus kun on katsojan silmissä, eikä onneksi mitään absoluuttista totuutta ole olemassakaan mitä kauneuteen tulee :).

Olipa tuolla joku kysellyt josko olen toispuoleisen naamani kanssa ollut joskus halvaantuneena, joten todellakaan meikäläisen lärvi ei miellytä kaikkia, jos edes montaakaan.

"vieras"
[QUOTE="vieras";24191812]oho!! juttujen perusteella kuvittelin sut vähemmän viehättäväksi (ehkä hieman huono itsetunto kajastellut välillä läpi). erittäin positiivisesti yllättynyt hiusväriä myöten![/QUOTE]

Kiitos vain :D Kyllä on joo, hippusen huono itsetunto... No ainakin silleen joka toinen päivä...

• Tykkää
Reactions: Rosmariinisi
Voi ei! Mä olen uusi täällää, joten koittakaa ymmärtää tää mun kömpelyys. En osaa käyttää tätä ollenkaan.

Olen siis pahoillani jos toilailen täällä miten sattuu. Ehkä mä vielä joskus opin!

Pakko vielä mainita, etten ole löytänyt yhtään ei-kaunista ihmistä täältä, mistä lie johtuu.. Nimittäin arvostelen kovin ulkonäöllisesti. ( Vaikka itsessäkään kehumista ja kun arvostelen, arvostelen ihan oman pääni sisällä ;) )

• Tykkää
Reactions: idunnor
[QUOTE="vieras";24186963]Eipä ole nikkiä ja mikä ihmeen sankari??

Idunnorille tiedoksi että tässä on 2 harmaata, en ole ainoa joka ihmettelee pullanaamaa ;)
Pehmeillä muodoilla varustettu nainen, tirsk...[/QUOTE]
Ei tietenkään ole, eihän teillä koskaan. :whistle:

• Tykkää
Reactions: päätön
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä