Kuvia palstalaisista!

Status
Viestiketju on suljettu.
Mää en ymmärrä näitä: pitäs muuttaa tyyliään, vaikka ihminen tuntee olonsa hyväksi kyseisissä vaatteissa ja näyttääkin vielä hyvältä! Sitten taas nää painoon viittaavaat kommentit: kyllä, pulleampikin ihminen voi olla kaunis, joitain taas ei pue laihuus lainkaan, vaan näyttävät huomattavasti paremmilta muutaman ylimääräisen kilon kera.

Jälleen oli ketjussa kovin kauniita naisia, paljon sellasiakin kun en oo ennen täällä nähny :)

Beep
pakko tähän ihmetellä sen verran että itselleni, joka siis jo olenkin vanha tantta, on sanottu juuri päinvastaista, mun tapa pukeutua joka on aika kaukana mainitsemastasi toimistotanttatyylistä kuulemma vanhentaa mua entisestäänkin koska näytän siltä että yritän näyttää nuorekkaalta...niin tai näin aina väärinpäin, johtopäätös on siis että olisi parempi olla tyyten ilkosillaan, eipä ainakaan puketumistyyliä enää tarvitsisi arvostella
:D

Tosin, aina löytyy arvostelijoita ja eri mieltä olevia kun on niin paljon ihmisiä ja monta eri makua. Pääasia et itse on mikä on eikä ahdista kun yrittäis olla joku muu tai miellyttää toisia.

[QUOTE="utelias";24189690]kommentoin sun kuvaasi. eikö se ole tämän ketjun tarkotus. Pitäsikö valehella että näytät persoonalliselta ja sähäkältä. :D[/QUOTE]

Juu ei tartte, mutta olisi kohteliasta antaa sitten kehitysehdotuksia tai edes terkentaa, mistä se persoonattomuus ja tätimäisyys tulee, niin osaisin halutessani tehdä asialle jotakin. Pelkkä mollaaminen on rumaa.

Mutta ei se mitään, tiedän, ettet kykene moiseen. Sun pitää vaan saada purkaa sun pahaa oloa.

"utelias"
Juu ei tartte, mutta olisi kohteliasta antaa sitten kehitysehdotuksia tai edes terkentaa, mistä se persoonattomuus ja tätimäisyys tulee, niin osaisin halutessani tehdä asialle jotakin. Pelkkä mollaaminen on rumaa.

Mutta ei se mitään, tiedän, ettet kykene moiseen. Sun pitää vaan saada purkaa sun pahaa oloa.
Sä saat pitää tuon tyylin ihan vapaasti. se ilmeisesti on juuri sun oma. Mutta sustakin sais hyvän näköisen pienellä vaivalla ja tyylin muutoksella. Nyt jos menisit sellaseen ohjelmaan jossa muutetaan ihmisen tyyli ja kadulla kulkijat veikkaa iän uusiksi, oletko koskaan katsonut? sellanen vois muuttaa sut ihan eri naiseksi.

[QUOTE="utelias";24189848]Sä saat pitää tuon tyylin ihan vapaasti. se ilmeisesti on juuri sun oma. Mutta sustakin sais hyvän näköisen pienellä vaivalla ja tyylin muutoksella. Nyt jos menisit sellaseen ohjelmaan jossa muutetaan ihmisen tyyli ja kadulla kulkijat veikkaa iän uusiksi, oletko koskaan katsonut? sellanen vois muuttaa sut ihan eri naiseksi.[/QUOTE]

:LOL::LOL: sori ihan kauhiasti...en voi lopettaa naurua.....*kikaa kippurassa*

Mä en oikein ymmärrä miksi ihmiset hermostuvat toisten tavasta pukeutua tai laittautua? Sitten aletaan jakamaan tyylivinkkejä miten kukakin näyttäisi nuoremmalta, paremmalta jne. Onkohan tullut katseltua liikaa tosi-tv ohjelmia kuinka muuttua salonkikelpoiseksi?
Ja taas kerron esimerkin siitä miten lapset osaavat olla ennakkoluulottomia ja näkevät kauneutta siellä missä moni aikuinen ei sitä kykene näkemään. Törmättiin kaupassa kahteen kunnon keesipääpunkkariin. Oli väriä, nahkaa, niittiä ja killutinta. Lapset ihastelivat kuinka upeita poikia nämä punkkarit olivatkaan.

[QUOTE="utelias";24189848]Sä saat pitää tuon tyylin ihan vapaasti. se ilmeisesti on juuri sun oma. Mutta sustakin sais hyvän näköisen pienellä vaivalla ja tyylin muutoksella. Nyt jos menisit sellaseen ohjelmaan jossa muutetaan ihmisen tyyli ja kadulla kulkijat veikkaa iän uusiksi, oletko koskaan katsonut? sellanen vois muuttaa sut ihan eri naiseksi.[/QUOTE]

Jos sinä olisit minä, mitä muuttaisit ja miten? Olen avoin kaikille ehdotuksille, ei minun tyylini ole mikään kiveenhakattu asia.

Jos sinä olisit minä, mitä muuttaisit ja miten? Olen avoin kaikille ehdotuksille, ei minun tyylini ole mikään kiveenhakattu asia.
Älä nyt uteliaalta kysele, se haluu sut tyylinmuutosohjelmaan. :D
Saisit sitten siellä kadulla patsastella lasikopissa kun ohikulkijat pällistelee ja veikkailee sun ikääs, mieti ku ois mahtavaa. :D Elämäkin muuttuisi varmasti paljon mielekkäämmäksi kun sais kuulla tuntemattomalta kadunkulkijalta näyttävänsä viisi vuotta nuoremmalta!

• Tykkää
Reactions: Rieputarallaa
Älä nyt uteliaalta kysele, se haluu sut tyylinmuutosohjelmaan. :D
Saisit sitten siellä kadulla patsastella lasikopissa kun ohikulkijat pällistelee ja veikkailee sun ikääs, mieti ku ois mahtavaa. :D Elämäkin muuttuisi varmasti paljon mielekkäämmäksi kun sais kuulla tuntemattomalta kadunkulkijalta näyttävänsä viisi vuotta nuoremmalta!
Eiks me eletäkään sitä varten, että miellytettäis tuntemattomia?! :D

• Tykkää
Reactions: Wicked Mary
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä