Kuvia palstalaisista!

Status
Viestiketju on suljettu.
[QUOTE="utelias";24189331]Minkä ikäinen olet, tuo tyyli on niin tätimäinen että takuulla vanhentaa oikeaa ikääsi?[/QUOTE]

33 v.

Ja kerro toki, millainen tyyli olisi nuorekkaampi. Omissa silmissäni olen nyt paljonkin nuoremman näköinen kuin esim. 5 vuotta sitten, mutta tokihan edelleen näytän kuusikymppiseltä muiden silmissä.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24189424:
Tai pirihuora look..vai mikä se oli..
Kun rintsikan olkaimet näkyy,on matalavyötäröiset revityt farkut jne..

Itsehän edustan tota pissis tyyliä palstan mukaan :D
Ai semmonenkin viel o...mä olen neitsytpissishuorayhkurppa tyyliä edustava :D Mulla näkyy rintsikan olkaimet ja omistan revityt boyfriend-farkut, jotka roikkuu aika löysästi tuolla lanteilla...Älä välitä, samassa venheessä ollaan....vaikkei oo inkkareita niin on me kaks :LOL:

[QUOTE="Vieras";24184122]Niitä lukuja ja painoindeksiä ei pidä liikaa tuijottaa. Ihmiset näyttää erilaisilta samoissa luvuissa, ja joillekin vain kuuluu luiden ympärille vähän enemmän. Tiedän ihmisiä, jotka painoindeksin mukaan olisivat ylipainoisia, mutta ei näytä siltä, eivätkä he vain tunnu onnistuvankaan tiputtaa painoa paljoa enemmän, ilman tosi kovaa työtä. Kaikkien kropat ei vaan oikeasti sovellu sille painoindeksi asteikolle. Älä turhaan enempää tiputa! :)[/QUOTE]

En mä ole laihduttamalla laihduttanutkaan koskaan...
Itsellä vaan olo on paras,kun paino on lähellä 50 kiloa...
Jaksaa paremmin...
Ja kun jossain kohti joku puhui jostain syömishäiriöstä...Voin vannoa ja vakuuttaa että tällä herkkuperseellä ei sellaisten kanssa ole tekemistä.
Rakastan kokkaamista ja hyvän ruoan syömistä..nautin herkuttelusta...

Ai semmonenkin viel o...mä olen neitsytpissishuorayhkurppa tyyliä edustava :D Mulla näkyy rintsikan olkaimet ja omistan revityt boyfriend-farkut, jotka roikkuu aika löysästi tuolla lanteilla...Älä välitä, samassa venheessä ollaan....vaikkei oo inkkareita niin on me kaks :LOL:
Juu kyllä mullakin noi olkaimet paistaa ja vaatetyyliä mulla ei ole..pukeudun mielialan mukaan..milloin on se pissis look ja milloin toi huora look :D

Ihana ajatus :) sinä minä ja vene..oikeestaan parempi ilman niitä inkkareita..Ne soutais vaan eri suuntaan kuitenkin :LOL:

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24189457:
Juu kyllä mullakin noi olkaimet paistaa ja vaatetyyliä mulla ei ole..pukeudun mielialan mukaan..milloin on se pissis look ja milloin toi huora look :D

Ihana ajatus :) sinä minä ja vene..oikeestaan parempi ilman niitä inkkareita..Ne soutais vaan eri suuntaan kuitenkin :LOL:
:LOL: Meinaatko, että me kaks päästäis samaan suuntaan?? Joo, ei sitä tyyliä ole mullakaan..mut onneks mulla on vaatteet päällä kuitenkin....

[QUOTE="utelias";24189331]Minkä ikäinen olet, tuo tyyli on niin tätimäinen että takuulla vanhentaa oikeaa ikääsi?[/QUOTE]

rieputarallaa : minut on kans arvioitu palstalla 40vuotiaan näköseksi. ajoin perustaa nopeasti venhenevien kerhon :D halvatko sieki liittyä :D

et tosiaankaan näytä vanhalta!

• Tykkää
Reactions: Rieputarallaa
Mulla on nenä just tota possumallia, eikä mun vanhemmilla ei oo yhtään saman mallinen kun mulla. Olenkohan adoptoitu? :whistle:

Nenä profiilissa. ;)
Laitoksella vaihtunut?
Oikeastihan moneen naamaan sopii paremmin se pikkuinen peruna kun valtava kotkannenä. Mielusti ottaisin itsellenikin hieman vähemmän massiivisen tuulenhalkojan, mutta minkäs näille geeneilleen tekee.

33 v.

Ja kerro toki, millainen tyyli olisi nuorekkaampi. Omissa silmissäni olen nyt paljonkin nuoremman näköinen kuin esim. 5 vuotta sitten, mutta tokihan edelleen näytän kuusikymppiseltä muiden silmissä.
no niin uusi yritys... ensinnä sä olet 33v, siis nuori nainen vielä, vasta mun iässä aletaan puhua nuorekkuudesta (tai siitä ettei näytä nuorekkaalta).
Sä olet nuori aikuinen nainen joka on löytänyt oman tyylinsä, joka sopii sulle, naisellinen muttei yliampuva tai tyrkky, ja näytät hyvältä, paskat siitä mitä jotkut harmaat väittää

"utelias"
33 v.

Emmä osaa sanoa mikä tyyli ois parempi, toihan kuitenkin on sun oma tyyli ja sulla on oikeus olla täti-lookissa jos se on sulle omin tyyli. Tuon näkösiähän puolet suoimalaisista naisista on, toimiston täti-luukkia. Se kyllä auttamatta vanhentaa, kun nykyään ei edes viisikytvuyotiaat enää pukeudu tanttamaisesti.
Emmä siis sano pahalla, mutta tuon tyyliset ihmiset vaan uppoaa tapettiin.

[QUOTE="utelias";24189572]Emmä osaa sanoa mikä tyyli ois parempi, toihan kuitenkin on sun oma tyyli ja sulla on oikeus olla täti-lookissa jos se on sulle omin tyyli. Tuon näkösiähän puolet suoimalaisista naisista on, toimiston täti-luukkia. Se kyllä auttamatta vanhentaa, kun nykyään ei edes viisikytvuyotiaat enää pukeudu tanttamaisesti.
Emmä siis sano pahalla, mutta tuon tyyliset ihmiset vaan uppoaa tapettiin.[/QUOTE]

Ahaa, nyt mä tunnistankin sut. Oot laulanut tämän saman virren niiiiiin monta kertaa, etten jaksa enää kuunnella. Saat toki pitää mielipiteesi, mutta voin vakuuttaa, että mun tyyli ei ole "toimistontäti" eikä "tantta" - enkä taatusti uppoa tapettiin. Ihan jo kovan äänenikään takia ;).

Ja kiitos, ei tarvitse jatkaa jankkaamista.

[QUOTE="utelias";24189572]Emmä osaa sanoa mikä tyyli ois parempi, toihan kuitenkin on sun oma tyyli ja sulla on oikeus olla täti-lookissa jos se on sulle omin tyyli. Tuon näkösiähän puolet suoimalaisista naisista on, toimiston täti-luukkia. Se kyllä auttamatta vanhentaa, kun nykyään ei edes viisikytvuyotiaat enää pukeudu tanttamaisesti.
Emmä siis sano pahalla, mutta tuon tyyliset ihmiset vaan uppoaa tapettiin.[/QUOTE]

pakko tähän ihmetellä sen verran että itselleni, joka siis jo olenkin vanha tantta, on sanottu juuri päinvastaista, mun tapa pukeutua joka on aika kaukana mainitsemastasi toimistotanttatyylistä kuulemma vanhentaa mua entisestäänkin koska näytän siltä että yritän näyttää nuorekkaalta...niin tai näin aina väärinpäin, johtopäätös on siis että olisi parempi olla tyyten ilkosillaan, eipä ainakaan puketumistyyliä enää tarvitsisi arvostella

"utelias"
Ahaa, nyt mä tunnistankin sut. Oot laulanut tämän saman virren niiiiiin monta kertaa, etten jaksa enää kuunnella. Saat toki pitää mielipiteesi, mutta voin vakuuttaa, että mun tyyli ei ole "toimistontäti" eikä "tantta" - enkä taatusti uppoa tapettiin. Ihan jo kovan äänenikään takia ;).

Ja kiitos, ei tarvitse jatkaa jankkaamista.
Kyllä sä tyyliltäsi uppoat tapettiin, ehkä ääni sitten tuo suo näkyviin. Onhan sulla selvästi narsistisia piirteitä ja haluat olla esillä.
Mä en ole muuten sanonut sua vanhan näköseksi, sanoin että tuo tyyli vanhentaa sua. Ei tuollanen mummotyyli kenellekään tee oikeutta.

[QUOTE="utelias";24189656]Kyllä sä tyyliltäsi uppoat tapettiin, ehkä ääni sitten tuo suo näkyviin. Onhan sulla selvästi narsistisia piirteitä ja haluat olla esillä.
Mä en ole muuten sanonut sua vanhan näköseksi, sanoin että tuo tyyli vanhentaa sua. Ei tuollanen mummotyyli kenellekään tee oikeutta.[/QUOTE]

Jankuti jankuti jankuutiii.... no, jos on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia.

pakko tähän ihmetellä sen verran että itselleni, joka siis jo olenkin vanha tantta, on sanottu juuri päinvastaista, mun tapa pukeutua joka on aika kaukana mainitsemastasi toimistotanttatyylistä kuulemma vanhentaa mua entisestäänkin koska näytän siltä että yritän näyttää nuorekkaalta...niin tai näin aina väärinpäin, johtopäätös on siis että olisi parempi olla tyyten ilkosillaan, eipä ainakaan puketumistyyliä enää tarvitsisi arvostella
Tätä mullekkin sanotaan...sen vuoksi näytänkin 50 vuotiaalta :D Mut en mä vois olla ilkosillaan, kaik pyörtyis kauhusta :(

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä