"Lumia"
Hmm..taitaa olla sulle pahasti kateellinen vaan..Edellises viestissähän mun motiivi tuli hyvin selville, haluan nähdä mihin kommentointisi päättyy Enkä mä jankkaa, reagoin viesteihisi.
Hmm..taitaa olla sulle pahasti kateellinen vaan..Edellises viestissähän mun motiivi tuli hyvin selville, haluan nähdä mihin kommentointisi päättyy Enkä mä jankkaa, reagoin viesteihisi.
Juu pohjosesta oon! Ja edelleen siellä asun
Ihania kauniita naisia palsta täynnä :heart:
Ja ompas täällä ollu taas loppuketjussa joillaki tosi paha olla,on se kumma..:|
Olet metsäkeijun näköinen.Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla;24188780:
Taitavat kädet ja hyvät meikinAlkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24188929:Sulla on kyllä ihan mielettömän kauniit kasvot.
On ne olleet kauniit ilman meikkiäkin.Taitavat kädet ja hyvät meikin
Hih, no kiitosAlkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24188953:On ne olleet kauniit ilman meikkiäkin.
Mettäkylässä kun asutaankinAlkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24188937:Olet metsäkeijun näköinen.
Ootko sinä täällä joku ylimmäinen ylimmäinen arvioitsija? Miten olis jos jakaisit pisteitä?Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24188937:Olet metsäkeijun näköinen.
onko niitä vielä useampikin lähettäjä :OJuu ei ole tuttuja nuo nikit, kirjoitettuja viestejäkään ei näytä kummallakaan olevan. Mutta epäilen, että se on taas se sama hyvinkin tuttu musta, joka on aiemminkin mua vastaavalla tavalla muistanut. Tai eihän hän mitään myönnä, mutta... mä oon nyt aika ihmeissäni tästä. Ketjussa on melkein ilmaa, mutta boksi pursuaa.
Kaunis olet ja ihana nenä!
Kaksi eri nikkiä, kummallakaan ei yhtään kirjoitettua viestiä. Luulen, että sama ihminen kaikkien viestien takana.onko niitä vielä useampikin lähettäjä :O
No vähintäänkin ihmeissäni olen mäkin, ylipäätään tuollaisesta viestien lähettelystä ja erityisesti siksi ettei sun ulkonäössä ole kerrassaan mitään moittimista...kuten tässä joku aika sitten eräässä ketjussa todettiin sä olet sitä tyyppiä joka muuttuu aina vaan nätimmäksi.
Itse en ole (tähän mennessä) saanut kuin yhden haukkumaviestin yksärinä ja senkin kyllä henkilöltä jolla oli kanttia tehdä se ihan omana itsenään...ketjuihin kyllä tulee kritiikkiä, tosin ei nyt ihan äsken, liekö porukat kesälaitumilla kun eivät ehdi tänne rämpyttämään.
Mulla on nenä just tota possumallia, eikä mun vanhemmilla ei oo yhtään saman mallinen kun mulla. Olenkohan adoptoitu?Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;24186271:Mun nuorimmaisella on pottu nenun paikalla, vaikka ei ole sitä vanhemmiltaan perinnyt =)
Mutta ei se nenä miestä/naista pahenna. Vaikka toi possu vertaus vedetäänkin aina vartalo puolelle.
Minkä ikäinen olet, tuo tyyli on niin tätimäinen että takuulla vanhentaa oikeaa ikääsi?
siis täh? oletko joskus saanut bannia siitä, että olet julkaissut sua yksäreillä haukkuvien tyyppien nikit?Saan taas bannia, jos julkaisen nikit. Ihan turhaa se onkaan, ei se tyyppi niillä tänne kirjoittele, vaan ihan yhdellä toisella. (Mikäli oikein arvaan.)