Kuvia palstalaisista!

Status
Viestiketju on suljettu.
[QUOTE="vieras";24186963]Eipä ole nikkiä ja mikä ihmeen sankari??

Idunnorille tiedoksi että tässä on 2 harmaata, en ole ainoa joka ihmettelee pullanaamaa ;)
Pehmeillä muodoilla varustettu nainen, tirsk...[/QUOTE]

:D Sulla taitaa oikeasti olla pahoja ongelmia. Ehkä joskus kouluiässä ois voinut osua ulkonäön loukkaaminen, mut ei enää. Minä satun olemaan aikuinen ihminen jolla on hieman muutakin mietittävää kuin se, että joku harmaa on niin katkera mulle, että tarvii ihan tuntikausia tuoda sitä ilmi :LOL:

Tässä lisää taikinamaamaa sinulle ;)

Noh, antaa sen haukkua. Näkeehän tosta jo kauas, että provoaa. Pakko koittaa keksiä edes jotain pahaa... Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Joko se jättää asian sikseen, tai sitten siitä tulee kahta hullumpi :D
Mä mielelläni näkisin mimmonen tosta tyypistä kehkeytyy kun loppuu sanat kesken :p Melkein arvaan, että sitten kun ei voi enää ulkonäköön tarttua aletaan ronkkimaan esim. parisuhdetta.

Ken guru
Pitää olla jo pahasti viallinen ihminen jo yksärillä (useilla) alkaa haukkumaan. Mun päähän ei edelleenkään mene se, että mitä tyydytystä siitä voi saada :(
Kaippa se on sitten se oma paha olo, mitä pitää muille jakaa. Kyseinen (kyseiset) henkilö/henkilöt eivät varmaan ole saaneet positiivista palautetta niin mistään. Säälittävää
Niinpä. Pakko voida itse todella todella huonosti, ja olla katkera. Ei iloisen ja hyvinvoivan ihmisen päässä tuollaisia ajatuksia liiku.

no siinä on jo todellakin sairas ihminen sitten...siis joku ihan tuttu mustako se on, vai joku joka vain haukkuakseen on rekisteröitynyt ?
Juu ei ole tuttuja nuo nikit, kirjoitettuja viestejäkään ei näytä kummallakaan olevan. Mutta epäilen, että se on taas se sama hyvinkin tuttu musta, joka on aiemminkin mua vastaavalla tavalla muistanut. Tai eihän hän mitään myönnä, mutta... mä oon nyt aika ihmeissäni tästä. Ketjussa on melkein ilmaa, mutta boksi pursuaa.

"vieras"
Mä mielelläni näkisin mimmonen tosta tyypistä kehkeytyy kun loppuu sanat kesken :p Melkein arvaan, että sitten kun ei voi enää ulkonäköön tarttua aletaan ronkkimaan esim. parisuhdetta.
Olen pahoillani mutta en tiedä sinun parisuhteesta yhtään mitään eikä kiinnostakaan. Tai no sen verran tiedän että miehesi tykkää lihavista naisista ja senkin kerroit itse ;) Kuvaketju on kuvaketju ja enhän minä siitä muuta näe kuin pöhöttyneen ihmisen. Jännä että jankkaat ja jankkaat itsekin vaikkei kiinnosta yhtään :D

[QUOTE="vieras";24188686]Olen pahoillani mutta en tiedä sinun parisuhteesta yhtään mitään eikä kiinnostakaan. Tai no sen verran tiedän että miehesi tykkää lihavista naisista ja senkin kerroit itse ;) Kuvaketju on kuvaketju ja enhän minä siitä muuta näe kuin pöhöttyneen ihmisen. Jännä että jankkaat ja jankkaat itsekin vaikkei kiinnosta yhtään :D[/QUOTE]

Edellises viestissähän mun motiivi tuli hyvin selville, haluan nähdä mihin kommentointisi päättyy ;) Enkä mä jankkaa, reagoin viesteihisi.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä