Jos alkaa mennä häirinnän puolelle, ellei ole sitä jo, tee ilmoitus poliisille.Anteeksi, mutta oletkohan se sinä, joka mulle noita yksäreitä laittelee? Voisitko lopettaa ja laittaa mielipiteesi näkyviin tänne eikä postilaatikkoon? Tuntuisi reilummalta peliltä.
Mä mielelläni näkisin mimmonen tosta tyypistä kehkeytyy kun loppuu sanat kesken Melkein arvaan, että sitten kun ei voi enää ulkonäköön tarttua aletaan ronkkimaan esim. parisuhdetta.Noh, antaa sen haukkua. Näkeehän tosta jo kauas, että provoaa. Pakko koittaa keksiä edes jotain pahaa... Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Joko se jättää asian sikseen, tai sitten siitä tulee kahta hullumpi
Niinpä. Pakko voida itse todella todella huonosti, ja olla katkera. Ei iloisen ja hyvinvoivan ihmisen päässä tuollaisia ajatuksia liiku.Pitää olla jo pahasti viallinen ihminen jo yksärillä (useilla) alkaa haukkumaan. Mun päähän ei edelleenkään mene se, että mitä tyydytystä siitä voi saada
Kaippa se on sitten se oma paha olo, mitä pitää muille jakaa. Kyseinen (kyseiset) henkilö/henkilöt eivät varmaan ole saaneet positiivista palautetta niin mistään. Säälittävää
Söpö apina ja ihanat silmät! =)
Apina kiittää ja ottaa uuden banaanin...Söpö apina ja ihanat silmät! =)
Nätti tyttö oletApina kiittää ja ottaa uuden banaanin...
Ihana kuva.
no siinä on jo todellakin sairas ihminen sitten...siis joku ihan tuttu mustako se on, vai joku joka vain haukkuakseen on rekisteröitynyt ?Laittais tänne ketjuun nuo kommenttinsa, niin en korvaani lotkauttaisi. Mutta minusta 15 yyveetä haukkumista erilaisin sanankääntein on liikaa.
No nyt osui silmään todellinen kaunotar!
Juu ei ole tuttuja nuo nikit, kirjoitettuja viestejäkään ei näytä kummallakaan olevan. Mutta epäilen, että se on taas se sama hyvinkin tuttu musta, joka on aiemminkin mua vastaavalla tavalla muistanut. Tai eihän hän mitään myönnä, mutta... mä oon nyt aika ihmeissäni tästä. Ketjussa on melkein ilmaa, mutta boksi pursuaa.no siinä on jo todellakin sairas ihminen sitten...siis joku ihan tuttu mustako se on, vai joku joka vain haukkuakseen on rekisteröitynyt ?
Olen pahoillani mutta en tiedä sinun parisuhteesta yhtään mitään eikä kiinnostakaan. Tai no sen verran tiedän että miehesi tykkää lihavista naisista ja senkin kerroit itse Kuvaketju on kuvaketju ja enhän minä siitä muuta näe kuin pöhöttyneen ihmisen. Jännä että jankkaat ja jankkaat itsekin vaikkei kiinnosta yhtäänMä mielelläni näkisin mimmonen tosta tyypistä kehkeytyy kun loppuu sanat kesken Melkein arvaan, että sitten kun ei voi enää ulkonäköön tarttua aletaan ronkkimaan esim. parisuhdetta.