Kuvia palstalaisista!

Status
Viestiketju on suljettu.
"vieras"
Vieras, jätä nyt kerran edes vahingossa se nikki näkyviin? :D
Tee sinäkin niin, vai oletko itse sankari taas asialla? HÄH myönnä. :D
Äkkiä harmautumaan niin voi sitten haukkua niitä lapsia ja aikuisia. :xmas:
Eipä ole nikkiä ja mikä ihmeen sankari??

Idunnorille tiedoksi että tässä on 2 harmaata, en ole ainoa joka ihmettelee pullanaamaa ;)
Pehmeillä muodoilla varustettu nainen, tirsk...

"henni"
Voi, että miten kauniit piirteet on hänellä, jolla oli vauva sylissä. JA olit syntynyt -92. En nyt muista nikkiä. Mutta joka tapauksessa, nuo kasvonpiirteet ottaisin mielelläni!! :)

Myös PinkLily on tosi nätti!!

• Tykkää
Reactions: PinkLily
Noh, antaa sen haukkua. Näkeehän tosta jo kauas, että provoaa. Pakko koittaa keksiä edes jotain pahaa... Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Joko se jättää asian sikseen, tai sitten siitä tulee kahta hullumpi :D
Laittais tänne ketjuun nuo kommenttinsa, niin en korvaani lotkauttaisi. Mutta minusta 15 yyveetä haukkumista erilaisin sanankääntein on liikaa.

[QUOTE="vieras";24184669]Oot todella tutun näköinen, pohjoisestapäin? En yhtää hoksaa ketä muistuttasit :)[/QUOTE]

Juu pohjosesta oon! Ja edelleen siellä asun :)

Ihania kauniita naisia palsta täynnä :heart:

Ja ompas täällä ollu taas loppuketjussa joillaki tosi paha olla,on se kumma..:|

Pitää olla jo pahasti viallinen ihminen jo yksärillä (useilla) alkaa haukkumaan. Mun päähän ei edelleenkään mene se, että mitä tyydytystä siitä voi saada :(
Kaippa se on sitten se oma paha olo, mitä pitää muille jakaa. Kyseinen (kyseiset) henkilö/henkilöt eivät varmaan ole saaneet positiivista palautetta niin mistään. Säälittävää

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä