Kuvia makuuhuoneistanne!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja makkari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kovin valkoista.

Meidän makkarista paha ottaa kuvaa mut voin kuvailla: parisänky seinäs kii, 90cm levee sänky seuraavana ja kolmantena pinnasänky. Liki seinästä seinään yhtä suurta sänkyä... perhepeti parhaimmillaan :D Väripalettina kermanvalkea, vaaleansininen ja valkoinen. Jos lattian joskus saa uusiksi niin sitten lämpimän ruskea tulee kaveriksi.

Suunnitelmissa kyllä toteuttaa remppa loppuun jahka lapset siirtyy omaan huoneeseensa, sitä ootellessa...

Mun mielestä teillä on tosi kivoja huonekaluja ja elementtejä tuossa huoneessa :) seinätkin vielä menee, mutta lattia on tosi tylsä. Tai itse en voi sietää tuota "vanhaa" muovimattoa... mutta vuokrakämppä on vuokrakämppä :)

Mä tykkään valkoisesta - jotenkin rauhoittava. Monet kyllä sanoo että valkoinen on laitosmainen. No, makuja on monia. :) Inhoan kyllä tuota muovimattolattia maailman eniten! Mut kun ei oo varaa parempaankaan. :(

[QUOTE="vieras";24262819]Onko toi kampauspöytä uustuotantoa ja jos on niin mistä? Mä olen etsinyt tytölle sellaista 70-luvun pöytää.[/QUOTE]

Kampauspöytä löytyi mummin vintistä, varmaan just jostain 70-luvulta. Uus maalipinta ja uudet nupit.

Sattui niin sopivasti, että pakko laittaa omiakin kuvia, otin juuri eilen kuvia makkaristamme ja muistikorttikin on vielä koneessa :D Meilläkin on kyseessä vuokra-asunto, ah-niin-ihanat muovilattiat ja valkoiset seinät. Mutta mielestäni on opiskelija-asunnoksi ihan ok viihtyisä.

Kuvat on latautuivat jostain syystä vinoon, mutta koittakaa kestää.

http://aijaa.com/v.php?i=004128366548.jpg
http://aijaa.com/v.php?i=009478366549.jpg
http://aijaa.com/v.php?i=000108366550.jpg
http://aijaa.com/v.php?i=009278366551.jpg

Sattui niin sopivasti, että pakko laittaa omiakin kuvia, otin juuri eilen kuvia makkaristamme ja muistikorttikin on vielä koneessa :D Meilläkin on kyseessä vuokra-asunto, ah-niin-ihanat muovilattiat ja valkoiset seinät. Mutta mielestäni on opiskelija-asunnoksi ihan ok viihtyisä.

Aijaa.com - 8366548.jpg
Aijaa.com - 8366549.jpg
Aijaa.com - 8366550.jpg
Aijaa.com - 8366551.jpg

Ihana tuo kattokruunu! Mistä tommosia saa? Meillä puuttuu edelleen lamppu makkarista :D

Tuttu ystävämme IKEA tarjoaa kattokruunuja :) Meillä on toinenkin ikean kattokruunu, siinä on kynttiläpaikatkin. Tuo on tuollainen 20euron rimpula, se on vähän näyttävämpi ilmestys kuitenkin.

Aijaa.com - 8366548.jpg
Aijaa.com - 8366549.jpg
Aijaa.com - 8366550.jpg
Aijaa.com - 8366551.jpg

Hyvä tunnelma tuossa viimeisessä kuvassa. Sopivan salaperäinen.

No tää on kyllä meidän edellisen pikkukodin makkari, kun tämän uuden kodin makkari on vielä kokonaan kesken :)

v.php

^ Kaveri teki sen ikkunaamme, tekee ihan työkseen noita teippauksia. Oon joo itsekin tykännyt tosi paljon, näkösuojaksi tuo ikkunaan laitettiin. Antaa hyvin suojaa mutta on silti kaunis :)

Ap:n makuuhuoneessa on minusta kiva vähän vanhanaikainen tunnelma. Minun mielestäni joka paikassa ei ole pakko olla aina parkettia, nimenomaan jos sisustus on 60-70-luvuilta, siihen sopii ihan hyvin muovimatto. Sisustusta pilaa minusta ainoastaan tuo kirjahylly, siitä tulee levoton ja vähän halpis vaikutelma. Jos tuo olisi minun makuuhuoneeni, etsisin kirppareilta 50-60-70-luvulta olevan lipaston tai kirjakaapin, joka sopisi tyyliin paremmin. En nyt jaksa miettiä asiaa sen enempää, mutta huonekalujen paikkoja uudelleen järjestelmällä huone saattaisi selkiytyä.

Meillä on niin pieni makkari, ettei siitä oikein saa kuvaa otetuksi. Tämmöinen vanha arkku on heti sisäänkäynnin vieressä. Ja valokuvia, sekä perheestämme piirretty kuva. Harmi ettei kuopusta tuolloin vielä ollut, niinpä perheemme on kuvassa kolmihenkinen.

Sänkymme on vielä ilman päätyä, sillä en ole saanut ikuisuusprojektiani päätökseen. Päädyksi tulee siis vanha talonpoikaissohva, joka vielä odottelee käsittelyä.

Sängyn vieressä on vaatekaapit:

Ja kaappien vieressä vielä yöpöytänä talonpoikaislipasto. Lipaston päällä ei pahemmin muuta pidetä kuin yölamppua ja kasaa lehtiä.

Eli makuuhuoneemme (kuten kaikki muutkin huoneemme) koostuu uudesta, vanhasta, kirpparilta hankitusta ja käsin tehdystä. Tässä huoneessa uutta on vain vaatekaapit ja sänky. Lipasto, arkku ja tuleva sängynpääty talonpoikaista, ikkunapoka vanhasta navetasta, päiväpeitto kirpparilta, tyynyt anopin tekemiä ja lampaantaljan on tehnyt 84-vuotias teräsvaari, joka pitää lampaita tässä lähistöllä. Mies sai taljan 30-vuotislahjaksi.

Yhteistyössä