___Vauva kuvia!___

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Syntyi velttona ja uupuneena, vihreänruskeasta lapsivedestä. Hyvin pikainen ja raju synnytys, pari tuntia kesti. Ei jaksanut hengittää, tarvitsi lisähappea alussa, lisäksi joutui antibioottitippaan ja sai safkansa nenämahaletkulla koska ei suostunut imemään itse (yökkäili vaan kovasti). Apgar-pisteitä sai 1 ja 6. Mutta nopsaan tosiaan virkistyi :)

Ei jouduttu kastamaan eikä kasteta ollenkaan, esitietolomakkeeseen kirjoitin että ei saa hätäkastaa.

Huh, aika raju alku, mutta onneksi kaikki hyvin , tosi virkeän näköinen pikkuheppu :D

Ihania vauvoja! Onneksi itsekin saan pian nyytin syliin <3

Anatolia: Teidän poikasella on ihana kruunumyssy:) Mistä olet sen hankkinut? Olen yrittänyt löytää meidän tulevalla vauvalle suloista, ohutta myssyä vaikka mistä, mutten ole onnistunut. Tuollainen olisi söpö!

Alkuperäinen kirjoittaja Kohtameilläkin;26642051:
Anatolia: Teidän poikasella on ihana kruunumyssy:) Mistä olet sen hankkinut? Olen yrittänyt löytää meidän tulevalla vauvalle suloista, ohutta myssyä vaikka mistä, mutten ole onnistunut. Tuollainen olisi söpö!
H&M:stä ostin, siellä oli kietaisubody ja myssy-settejä. Bodyssa lukee englanniksi että äidin ja isin pikku prinssi :)

Voi miten ihania vauvoja :) En tiiä, mut minuu jotenki liikuttaa ne pikkuiset, kyyneleet silmissä katsoin kuvat. Ne on jotenkin niin viattomia ja herkkiä.

Ja Milannan vauva on ihan äitinsä näköinen!

Voi miten suloisia vauveleita kaikilla. :)

Milannan poika on niin veikeän näköinen pikkukaveri. Ja vaikka tuo nimi tuntui aluksi vähän "oudolta", niin ei itseasiassa enää. Ihan hän on nimensä näköinen. :)

10494917.jpg
[/URL][/IMG]

Tyttö 5kk ekaa kertaa rannalla :)

Yhteistyössä