O
omg,
Vieras
ai uskomaton miten söpö poika! uskomatonta vaan että tuo nimi on niin uskomaton sekoitus ja lisää siihen junttinen 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;26637053:
Mun nuorin silloin kun oli pieni ja ihana
[/URL][/IMG]![]()
Miksi?Suloisia vauvojen kuvia=) Itselle tulee hieman haikea fiilis ja surullisia muistoja*nyt vaan on sellanen fiilis*
Miksi?siis sellainen fiilis tulee?
Se johtuu siitä, että mun viimiseksi kokemukseksi raskaudesta jäi se, että puolivälissä
raskautta menetimme poikavauvamme ja niinpä jouduin synnyttämään menehtyneen
pikkuisen.
Joskus iskee sellanen haikea fiilis, kun näkee vauvojen kuvia.Surutyö on kuitenkin
tehty ja asian kanssa opittu elämään.Aikaa tapahtuneesta muutama vuosi.Enää en voi
saada lapsia.
Se johtuu siitä, että mun viimiseksi kokemukseksi raskaudesta jäi se, että puolivälissä
raskautta menetimme poikavauvamme ja niinpä jouduin synnyttämään menehtyneen
pikkuisen.
Joskus iskee sellanen haikea fiilis, kun näkee vauvojen kuvia.Surutyö on kuitenkin
tehty ja asian kanssa opittu elämään.Aikaa tapahtuneesta muutama vuosi.Enää en voi
saada lapsia.
Suoli nyt itseasiassa toimii taasawww! :heart:
Noita teidän vauvojen kuvia kun katselee, niin pakko todeta että meidän vauva ei ole enää vauva!
Btw, Milanna, samanlainen turvakaukalo kuin meillä.Ja hei please, näitä aloituksia lisää! Paljon mielummin katselen vauvakuvia kuin luen sun suolen toiminnasta.
Niin ja onnea vielä pikku prinssistä!![]()
Voi ei, otan osaa:,(..... ei mulla edes sanottava ole......
Mutta haluan toivoa sulle kaikea hyvää:hug::ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;26637053:
kiitos, kiitos![]()