___Vauva kuvia!___

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun nuorin silloin kun oli pieni ja ihana

10487857.jpg
[/URL][/IMG]

Miksi?:) siis sellainen fiilis tulee?

Se johtuu siitä, että mun viimiseksi kokemukseksi raskaudesta jäi se, että puolivälissä
raskautta menetimme poikavauvamme ja niinpä jouduin synnyttämään menehtyneen
pikkuisen.
Joskus iskee sellanen haikea fiilis, kun näkee vauvojen kuvia.Surutyö on kuitenkin
tehty ja asian kanssa opittu elämään.Aikaa tapahtuneesta muutama vuosi.Enää en voi
saada lapsia.

Se johtuu siitä, että mun viimiseksi kokemukseksi raskaudesta jäi se, että puolivälissä
pikkuisen.
Joskus iskee sellanen haikea fiilis, kun näkee vauvojen kuvia.Surutyö on kuitenkin
tehty ja asian kanssa opittu elämään.Aikaa tapahtuneesta muutama vuosi.Enää en voi
saada lapsia.

Voi ei, otan osaa:,(..... ei mulla edes sanottava ole......

Mutta haluan toivoa sulle kaikea hyvää:hug::ashamed:

awww! :heart:

Noita teidän vauvojen kuvia kun katselee, niin pakko todeta että meidän vauva ei ole enää vauva! :D

Btw, Milanna, samanlainen turvakaukalo kuin meillä. :D Ja hei please, näitä aloituksia lisää! Paljon mielummin katselen vauvakuvia kuin luen sun suolen toiminnasta. ;)

Niin ja onnea vielä pikku prinssistä! :)

pikkuisen.
saada lapsia.

:hug:

awww! :heart:

Noita teidän vauvojen kuvia kun katselee, niin pakko todeta että meidän vauva ei ole enää vauva! :D

Btw, Milanna, samanlainen turvakaukalo kuin meillä. :D Ja hei please, näitä aloituksia lisää! Paljon mielummin katselen vauvakuvia kuin luen sun suolen toiminnasta. ;)

Niin ja onnea vielä pikku prinssistä! :)
Suoli nyt itseasiassa toimii taas;)

• Tykkää
Reactions: Hopeakissa
[QUOTE="vieras";26641935]Anatolia, miksi teholla?Näyttää niin hyväkuntoiselta ja suloiselta että... aww..

Jouduitte ilmeisesti kastamaan jo silloin lapsen ?[/QUOTE]
Syntyi velttona ja uupuneena, vihreänruskeasta lapsivedestä. Hyvin pikainen ja raju synnytys, pari tuntia kesti. Ei jaksanut hengittää, tarvitsi lisähappea alussa, lisäksi joutui antibioottitippaan ja sai safkansa nenämahaletkulla koska ei suostunut imemään itse (yökkäili vaan kovasti). Apgar-pisteitä sai 1 ja 6. Mutta nopsaan tosiaan virkistyi :)

Ei jouduttu kastamaan eikä kasteta ollenkaan, esitietolomakkeeseen kirjoitin että ei saa hätäkastaa.

Yhteistyössä