Meillä tuntuu noi sairaukset menevän aika yksiin.Laitoin google kuvahakuun hakusanaksi Kellogs peltipurkki. Ou nou, miten paljon ihania purkkeja. Sairaus se on tääkin...
Älä vaan huutonetistä mitään purkkeja ala selailemaan.:xmas:
Meillä tuntuu noi sairaukset menevän aika yksiin.Laitoin google kuvahakuun hakusanaksi Kellogs peltipurkki. Ou nou, miten paljon ihania purkkeja. Sairaus se on tääkin...
Hei toi kirjahylly on ihan liikaa vasemmalla, verhokin jää sen ja seinän väliin lyttyyn. Muuten kaunista.
Jepsis. Mun käsittääkseni ap:lla ei ole enää omia pieniä lapsia. Tottakai on mietittävä tarkkaan jos on pieniä lapsia ja tilaa vähän. Itekin olen joutunut heivaamaan paljon koriste-esineitä veks mitä olen saanut lahjaksi/tuliaisiksi tai perinnöksi, silti niitä on yllättävän paljon. Yhtään en ole hankkinut itse, mutta suurimmasta osasta pidän, on hankittu tarkoin tietäen mun mieltymykset. Jostain esineistä on myös vaan todella vaikea luopua. Mua harmittaa et aikoinaan luovuin isoäitini vanhasta singerin ompelukoneesta, koska exän mielestä se oli turha.Minä hämmästelen sitä, miten joku pitää vapaaehtoisesti niin runsaasti koriste-esineitä, että esim. jonkun tason ainoa funktio on toimia koriste-esineiden alustana. Minusta ne vievät tilaa elämältä, mutta ehkä jos ei olisi lapsia, voisi ottaa enemmän koristuksia. Meilläkin on jonkun verran vanhoja vaakoja, pulloja yms. miehen keräilyinnostuksen takia, mutta ne saavat olla keittiön kaapin päällä. Onneksi mies suostui luopumaan rukista, se vasta älytön kapistus on, jos neliöitä on vähän:O Meillä on vanhoja perintöhuonekaluja ja tykkään niistä, kun ovat kauniita ja käyttökelpoisia.
Makuasioita nämä nimenomaan ovat ja paljon riippuu siitäkin, kuinka paljon tilaa on käytettävissä. Me asumme kerrostalokolmiossa ja lapsia on yksi ja tilankäyttö on ollut pakko miettiä huolellisesti, että mahdutaan.
On mulla kolme pientä tyttöä lapsenlapsina. Vanhin on haastavampi, mutta ei nuo yleensä koske esineisiin joihin ei saa koskea.Jepsis. Mun käsittääkseni ap:lla ei ole enää omia pieniä lapsia. Tottakai on mietittävä tarkkaan jos on pieniä lapsia ja tilaa vähän. Itekin olen joutunut heivaamaan paljon koriste-esineitä veks mitä olen saanut lahjaksi/tuliaisiksi tai perinnöksi, silti niitä on yllättävän paljon. Yhtään en ole hankkinut itse, mutta suurimmasta osasta pidän, on hankittu tarkoin tietäen mun mieltymykset. Jostain esineistä on myös vaan todella vaikea luopua. Mua harmittaa et aikoinaan luovuin isoäitini vanhasta singerin ompelukoneesta, koska exän mielestä se oli turha.
Poika oli kans aika karheena tuosta valaisimesta. Sanoi mulle, että ota nyt edes se kotivakuutus...Minäkin haluaisin mutta isännän ja sähkömiehen mielestä ne ei sovi märkätiloihin |O
Mistä tuo sohva on? Ihanan pullea :flower:
Minäkin tykkään. Ei ainakaan 'joka-kodin-Ikea-Ektorp'Mistä tuo sohva on? Ihanan pullea :flower: