Kuvia kodeistanne. Tässä minun kotini :)

  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
[QUOTE="minä vaan";29508083]Mulla lojuu tuommoinen punareunainen kellogs purkki kaapissa. Oon monta kertaa meinannut heittää sen menemään :D Mitä te oikein säilytätte niissä purkeissa? Muroja?[/QUOTE]

Vaikka niitäkin. Jauhoja, keksejä, muuta kuivamuonaa.
 
[QUOTE="jep";29507375]ja hei, nyt löysin kolmannen ihmisen joka on laittanut kristallikruunun kylppäriin :D itsellänikin on, se on vaan niin kiva.[/QUOTE]

Minäkin haluaisin mutta isännän ja sähkömiehen mielestä ne ei sovi märkätiloihin |O
 
Minä hämmästelen sitä, miten joku pitää vapaaehtoisesti niin runsaasti koriste-esineitä, että esim. jonkun tason ainoa funktio on toimia koriste-esineiden alustana. Minusta ne vievät tilaa elämältä, mutta ehkä jos ei olisi lapsia, voisi ottaa enemmän koristuksia. Meilläkin on jonkun verran vanhoja vaakoja, pulloja yms. miehen keräilyinnostuksen takia, mutta ne saavat olla keittiön kaapin päällä. Onneksi mies suostui luopumaan rukista, se vasta älytön kapistus on, jos neliöitä on vähän:O Meillä on vanhoja perintöhuonekaluja ja tykkään niistä, kun ovat kauniita ja käyttökelpoisia.

Makuasioita nämä nimenomaan ovat ja paljon riippuu siitäkin, kuinka paljon tilaa on käytettävissä. Me asumme kerrostalokolmiossa ja lapsia on yksi ja tilankäyttö on ollut pakko miettiä huolellisesti, että mahdutaan.
Jepsis. Mun käsittääkseni ap:lla ei ole enää omia pieniä lapsia. Tottakai on mietittävä tarkkaan jos on pieniä lapsia ja tilaa vähän. Itekin olen joutunut heivaamaan paljon koriste-esineitä veks mitä olen saanut lahjaksi/tuliaisiksi tai perinnöksi, silti niitä on yllättävän paljon. Yhtään en ole hankkinut itse, mutta suurimmasta osasta pidän, on hankittu tarkoin tietäen mun mieltymykset. Jostain esineistä on myös vaan todella vaikea luopua. Mua harmittaa et aikoinaan luovuin isoäitini vanhasta singerin ompelukoneesta, koska exän mielestä se oli turha.
 
"aloittaja"
Jepsis. Mun käsittääkseni ap:lla ei ole enää omia pieniä lapsia. Tottakai on mietittävä tarkkaan jos on pieniä lapsia ja tilaa vähän. Itekin olen joutunut heivaamaan paljon koriste-esineitä veks mitä olen saanut lahjaksi/tuliaisiksi tai perinnöksi, silti niitä on yllättävän paljon. Yhtään en ole hankkinut itse, mutta suurimmasta osasta pidän, on hankittu tarkoin tietäen mun mieltymykset. Jostain esineistä on myös vaan todella vaikea luopua. Mua harmittaa et aikoinaan luovuin isoäitini vanhasta singerin ompelukoneesta, koska exän mielestä se oli turha.
On mulla kolme pientä tyttöä lapsenlapsina. Vanhin on haastavampi, mutta ei nuo yleensä koske esineisiin joihin ei saa koskea.
 
"aloittaja"
Haaveilen uudesta sohvasta. Mulla on nyt semmonen perus divaanisohva.

Tämä kävis noihin vanhoihin kalusteisiin, mutta ei käy kukkarolle


Tämä olis vaihtoehto (nyt tajouksessa 200€ halvemmalla)
 
"aloittaja"
[QUOTE="krisu";29520437]On olemassa ihan märkätiloihin sopivia.[/QUOTE]

Yritin etsiä semmosta. Tosin en pidä tuossa valoa - liian kirkas. Piti vaan peittää remppamiesten tekemä reikä katossa. Perusvalaisin siihen on vaatekaapin hyllyllä ollut jo muutaman kuukauden (putkirempan yhteydessä), mutta sitä ei kukaan tullut asentamaan...
 
"Maik"
[QUOTE="aloittaja";29520415]Minäkin tykkään. Ei ainakaan 'joka-kodin-Ikea-Ektorp' :)[/QUOTE]

Joo ei ole, mutta näyttää kyllä 'joka-kodin-Ikea-Kivikiltä'. Tiedän sanoa, kun meillä on tollainen samanlainen, mutta violettina :D
 
"aloittaja"
[QUOTE="humppa";29520522]Ap, lukeeko keittiön seinässä jotain? Sivusta ei ihan saa selvää.[/QUOTE]

Ei siinä lue mitään. En hirveesti tykkää noista teksteistä seinillä tai missään. On mulla kuitenkin yksi teksti - vessan ovessa :)
 
[QUOTE="Maik";29520517]Joo ei ole, mutta näyttää kyllä 'joka-kodin-Ikea-Kivikiltä'. Tiedän sanoa, kun meillä on tollainen samanlainen, mutta violettina :D[/QUOTE]

Ai onks se Kivik-sohva?
Oon katellu netistä Kivik-divaania, enkä hoksannu, että tuo on samaa sarjaa. Muhkeampi, ku ajattelin =)
 
"aloittaja"
[QUOTE="humppa";29520522]Ap, lukeeko keittiön seinässä jotain? Sivusta ei ihan saa selvää.[/QUOTE]

Nyt vasta käsitin, miksi luulit olevan tekstejä seinillä (luulisin). Nuo vasemmalla olevat on komeroiden ovenkahvoja :)
 
"humppa"
[QUOTE="aloittaja";29520654]Nyt vasta käsitin, miksi luulit olevan tekstejä seinillä (luulisin). Nuo vasemmalla olevat on komeroiden ovenkahvoja :)[/QUOTE]

Ok, kiitos, nyt hahmotin oikein, luulin tosiaan, että siinä on seinä, ei kaappien ovet ja että seinässä lukisi jotain ja pidin vähän kummallisena korkeutena sitä :)
 
"aloittaja"
[QUOTE="humppa";29520663]Ok, kiitos, nyt hahmotin oikein, luulin tosiaan, että siinä on seinä, ei kaappien ovet ja että seinässä lukisi jotain ja pidin vähän kummallisena korkeutena sitä :)[/QUOTE]

Mulla on huono kamera. Tepan sanoin otan "perunalla kuvia".
 
Minä olen vastikää eronnut, ja asuntoni käsittää vielä vähän aikaa yhden huoneen soluasunnosta, ensi viikolla pääsen muuttamaan omaan asuntoon. Mutta tässä soluhuoneestani kuva.



tossa päivänvalossa, parempi kuva.



Tulevaan asuntooni tulee vielä etnisempi tyyli, ajattelin yhdistää teemaan vähän afrikkaa.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi

Yhteistyössä