Se muuten on, kelpais mullekin (siis se koira) !Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:No mun koira on todella suloinenAlkuperäinen kirjoittaja Yx Mies:Toi koirakin on paremman näkönen, kuin siin kuvas oleva "nainen"..
Se muuten on, kelpais mullekin (siis se koira) !Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:No mun koira on todella suloinenAlkuperäinen kirjoittaja Yx Mies:Toi koirakin on paremman näkönen, kuin siin kuvas oleva "nainen"..
onko sulla kierot silmät? tuossa ekassa kuvassa näyttää olevan.Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Mulla olis kuvia missä .. hmm.. laitan yhden. Mulla on profiilissa ollutkin missä oli 18 kiloa ylimääräistä. *kaivaa jonkun*Alkuperäinen kirjoittaja ?:Esim. äitiyslomalainen laittaa kuvia vuodelta yks ja kaks, miksi et kuvaa viimeisilläsi 20+raskauskilon kanssa pöhättyneenä? Olisi mielekkäämpää meinaan haukkua
Tässä syyskuussa:
Tosin ton tarkempia ei ole
JUU,MÄKIN KATOIN IHAN SAMAA, KIEROSILMÄAlkuperäinen kirjoittaja niin:onko sulla kierot silmät? tuossa ekassa kuvassa näyttää olevan.Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Mulla olis kuvia missä .. hmm.. laitan yhden. Mulla on profiilissa ollutkin missä oli 18 kiloa ylimääräistä. *kaivaa jonkun*Alkuperäinen kirjoittaja ?:Esim. äitiyslomalainen laittaa kuvia vuodelta yks ja kaks, miksi et kuvaa viimeisilläsi 20+raskauskilon kanssa pöhättyneenä? Olisi mielekkäämpää meinaan haukkua
Tässä syyskuussa:
*nauraa räkättää*Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:
Ei siis ihme tuollaiset sivuprofiili- kuvatAlkuperäinen kirjoittaja Neel:JUU,MÄKIN KATOIN IHAN SAMAA, KIEROSILMÄAlkuperäinen kirjoittaja niin:onko sulla kierot silmät? tuossa ekassa kuvassa näyttää olevan.Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Mulla olis kuvia missä .. hmm.. laitan yhden. Mulla on profiilissa ollutkin missä oli 18 kiloa ylimääräistä. *kaivaa jonkun*Alkuperäinen kirjoittaja ?:Esim. äitiyslomalainen laittaa kuvia vuodelta yks ja kaks, miksi et kuvaa viimeisilläsi 20+raskauskilon kanssa pöhättyneenä? Olisi mielekkäämpää meinaan haukkua
Tässä syyskuussa:
Tehkää nyt yksi ketju, jossa kehutaan kuvia.. pääsee sirkkakin kuviansa laittamaan! Se on surullinen kuva ketjusta, johon ei voi heti osallistua ensimmäisenäAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mikäs blondattu Pocahontas sielläAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Voisin mä tähänkin, musta tälläset on vaan turhan negatiivisia.Alkuperäinen kirjoittaja niin:Tehkää nyt yksi ketju, jossa kehutaan kuvia.. pääsee sirkkakin kuviansa laittamaan! Se on surullinen kuva ketjusta, johon ei voi heti osallistua ensimmäisenäAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No en selannut koko juttua läpi, mutta ihan vitsinä mä tämän otin/otan. :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Voisin mä tähänkin, musta tälläset on vaan turhan negatiivisia.Alkuperäinen kirjoittaja niin:Tehkää nyt yksi ketju, jossa kehutaan kuvia.. pääsee sirkkakin kuviansa laittamaan! Se on surullinen kuva ketjusta, johon ei voi heti osallistua ensimmäisenäAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ja tämä ketju eroaa "nätein kuva" ketjusta miten? Siellä saat varmasti oikeasti haukkuja ja ne tarkoitetaan. Kun tähän kuvan laittaneet tietää olevan kaiken huumoria ja siihen myös asennoituu. Kyllä itekin ennemmin otan tälläisessä ketjussa huumori haukkuja, kun oikeesti loukkaantuisin toisellaisessa ketjussa. Ymmärrätkös. Miksi laitat kuvia yleensä tänne, jos tekee pahaa? Kyllä varmasti saat myös haukkuja kuvistasi ja nyt surkuttelet täällä tätä.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Voisin mä tähänkin, musta tälläset on vaan turhan negatiivisia.Alkuperäinen kirjoittaja niin:Tehkää nyt yksi ketju, jossa kehutaan kuvia.. pääsee sirkkakin kuviansa laittamaan! Se on surullinen kuva ketjusta, johon ei voi heti osallistua ensimmäisenäAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
melekeen tuolilta putosin! Mörrimöykky....Alkuperäinen kirjoittaja Mariduk -napalmi kuula-:Profiilissa neljän vuoden takanen kuva. Tuolloin olin vielä nuori ja kaunis.
Karsee tukka ja ruma tatuointi. Nätit kasvotAlkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Siinäpä se..
Äläs nyt, kun mä oikei yritin poseerata :ashamed: Tosin mun 2v. nauroi vartin tuolle kuvalle, ku laitoin taustakuvaksi koneeseen :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:melekeen tuolilta putosin! Mörrimöykky....Alkuperäinen kirjoittaja Mariduk -napalmi kuula-:Profiilissa neljän vuoden takanen kuva. Tuolloin olin vielä nuori ja kaunis.
Muakin naurattaa vieläAlkuperäinen kirjoittaja Mariduk -napalmi kuula-:Äläs nyt, kun mä oikei yritin poseerata :ashamed: Tosin mun 2v. nauroi vartin tuolle kuvalle, ku laitoin taustakuvaksi koneeseen :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:melekeen tuolilta putosin! Mörrimöykky....Alkuperäinen kirjoittaja Mariduk -napalmi kuula-:Profiilissa neljän vuoden takanen kuva. Tuolloin olin vielä nuori ja kaunis.
sähän näytät ihan sekopäiseltä tossa ekassa kuvassa et kauheen selvältä tokassakaanAlkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen: