kuvat kehiin ja pinoon...... MÄ HAUKUN SUT ja Sä mut

niin
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Esim. äitiyslomalainen laittaa kuvia vuodelta yks ja kaks, miksi et kuvaa viimeisilläsi 20+raskauskilon kanssa pöhättyneenä? Olisi mielekkäämpää meinaan haukkua :)
;) Mulla olis kuvia missä .. hmm.. laitan yhden. Mulla on profiilissa ollutkin missä oli 18 kiloa ylimääräistä. *kaivaa jonkun*
Tässä syyskuussa:

Tosin ton tarkempia ei ole:p
onko sulla kierot silmät? tuossa ekassa kuvassa näyttää olevan.

Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Esim. äitiyslomalainen laittaa kuvia vuodelta yks ja kaks, miksi et kuvaa viimeisilläsi 20+raskauskilon kanssa pöhättyneenä? Olisi mielekkäämpää meinaan haukkua :)
;) Mulla olis kuvia missä .. hmm.. laitan yhden. Mulla on profiilissa ollutkin missä oli 18 kiloa ylimääräistä. *kaivaa jonkun*
Tässä syyskuussa:

JUU,MÄKIN KATOIN IHAN SAMAA, KIEROSILMÄ :LOL:

niin
Alkuperäinen kirjoittaja Neel:
Tässä syyskuussa:

JUU,MÄKIN KATOIN IHAN SAMAA, KIEROSILMÄ :LOL:
Ei siis ihme tuollaiset sivuprofiili- kuvat :LOL:
EI NOILLA SILMILLÄ VOI KATSOA SUORAAN KAMERAAN!! :LOL::LOL:

hemskatti teidän kanssa. :-D !
@&%¤#! ei oo kierot senkin siat! Toi sivu / osittaissivu on vaan paras kuvakulma musta ja en kauheesti oo säilytelly edestä otettuja kuvia. Mun naama on outo aina valokuvissa suoraan edestä päin. ihan ihmeellinen. *koittaa kaivaa sitten etukuvan pelastaakseen silmämaineensa*

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Tehkää nyt yksi ketju, jossa kehutaan kuvia.. pääsee sirkkakin kuviansa laittamaan! Se on surullinen kuva ketjusta, johon ei voi heti osallistua ensimmäisenä :LOL::LOL:
Voisin mä tähänkin, musta tälläset on vaan turhan negatiivisia. :)
No en selannut koko juttua läpi, mutta ihan vitsinä mä tämän otin/otan. :hug:

niin
Tehkää nyt yksi ketju, jossa kehutaan kuvia.. pääsee sirkkakin kuviansa laittamaan! Se on surullinen kuva ketjusta, johon ei voi heti osallistua ensimmäisenä :LOL::LOL:
Voisin mä tähänkin, musta tälläset on vaan turhan negatiivisia. :)
Ja tämä ketju eroaa "nätein kuva" ketjusta miten? Siellä saat varmasti oikeasti haukkuja ja ne tarkoitetaan. Kun tähän kuvan laittaneet tietää olevan kaiken huumoria ja siihen myös asennoituu. Kyllä itekin ennemmin otan tälläisessä ketjussa huumori haukkuja, kun oikeesti loukkaantuisin toisellaisessa ketjussa. Ymmärrätkös. Miksi laitat kuvia yleensä tänne, jos tekee pahaa? Kyllä varmasti saat myös haukkuja kuvistasi ja nyt surkuttelet täällä tätä.

Alkuperäinen kirjoittaja Mariduk -napalmi kuula-:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Alkuperäinen kirjoittaja Mariduk -napalmi kuula-:
Profiilissa neljän vuoden takanen kuva. Tuolloin olin vielä nuori ja kaunis.
:eek: melekeen tuolilta putosin! Mörrimöykky....
Äläs nyt, kun mä oikei yritin poseerata :ashamed: Tosin mun 2v. nauroi vartin tuolle kuvalle, ku laitoin taustakuvaksi koneeseen :snotty:
Muakin naurattaa vielä :LOL:

Yhteistyössä