Sone
No jos ei mee himpun yli, niin ei, itse ainakin ihan huumorilla tälläsiin :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Eiks teillä tuu oikeesti paha mieli tämmösestä?
No jos ei mee himpun yli, niin ei, itse ainakin ihan huumorilla tälläsiin :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Eiks teillä tuu oikeesti paha mieli tämmösestä?
no ei.... täähän on kivaaAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Eiks teillä tuu oikeesti paha mieli tämmösestä?
Tätä mäkin ihmettelen. Ei kai sitten kun kerran osallistuvat.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Eiks teillä tuu oikeesti paha mieli tämmösestä?
Ei kaikkea tarvi ottaa niin vakavasti ja huumoria kehiin!Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Eiks teillä tuu oikeesti paha mieli tämmösestä?
Ootko oulusta päin?Alkuperäinen kirjoittaja Neel:profiilista löytyy
Se on se toisella puolella eläminen sellaista B)Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:aikas anorektinen ootAlkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Mun kuvia ollu jo niin paljon esillä, etten enempää laittele....mutta profiilissa on kuva.
Eka kuva : Maksullinen!Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
HAU! wuf...?Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Mä olen profiilissani, mutta Lunaticin somaksi muokkaaman, joten uskaltakaapas vaan. :kieh:
Sitä arvostelua on niin paljon jo ihan tuolla ulkona, ettei tämä nyt ole mitään.Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:Ei kaikkea tarvi ottaa niin vakavasti ja huumoria kehiin!Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Eiks teillä tuu oikeesti paha mieli tämmösestä?
en,keski-suomest...en oo ikinä käyny edes oulusAlkuperäinen kirjoittaja näytät tutulta:Ootko oulusta päin?Alkuperäinen kirjoittaja Neel:profiilista löytyy
:snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Sone:Äitiyslomalaisen kasvokuvaa onkin sit vaikeempi haukkuu jo
*tun lehmältä sä näytätAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mä kun kerran olen lehmä niin tässä kuva.
Kieltämättä olet kyl aika lehmä..Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mä kun kerran olen lehmä niin tässä kuva.
Ammuuuuuuu!Alkuperäinen kirjoittaja Venefica:Kieltämättä olet kyl aika lehmä..Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mä kun kerran olen lehmä niin tässä kuva.
Taitaa olla lavastusta tuolla kertaa.. Mutta olen toisessa tilanteessa ollutkin kahlittuna. Noita kuvia on kiva katsella jälkeenpäin ja muistella omia ajatuksia.. Piti tosin sensuroida tänne kplussaan ettei tuu nännipoliisiAlkuperäinen kirjoittaja r u u s a:ÄitiysLomalainen kiusaa. :snotty: Turhan herkullinen kuva. :| Oletko vielä kahlehdittu siihen seinään?