Dingon vanhat levynkannet tulee mieleen :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:
Dingon vanhat levynkannet tulee mieleen :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:
No koko perkeleen syksyn ja talven |O |O |O |OAlkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:Onks lentsuu pidelly?Alkuperäinen kirjoittaja Sone:Profiilissa...
Siun kuva on vähän epäselvä niin vaikee nyt haukkuu
Kyllä olen!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:v*ttumoisen näkönen nirppis...Alkuperäinen kirjoittaja LoruLiisa:profiilissa edelleen! B) :saint:
Ainakaan tosta kuvasta en pahaa sanaa sanois: Jotenkin eteerinen, tosi hyvän näkönen!Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Mä olen profiilissani, mutta Lunaticin somaksi muokkaaman, joten uskaltakaapas vaan. :kieh:
ei oikein saa selvää kuvasta..Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:kuka uskaltautuis mukaan???? :wave:
Joo ei mul oo tylsää :snotty:
Mä YRITÄN olla tällänen blondi mut ku en osaaAlkuperäinen kirjoittaja Neel:profiilista löytyy
uus kuva päivitettyAlkuperäinen kirjoittaja Neel:ei oikein saa selvää kuvasta..Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:kuka uskaltautuis mukaan???? :wave:
ikinä en oo dingoo kuunnellu :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja LoruLiisa:Dingon vanhat levynkannet tulee mieleen :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:
wanna beAlkuperäinen kirjoittaja Grace:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Kauheet korvikset ja hirveä tatuointi. Tää on siis vaan mun mielipide.
aikas anorektinen ootAlkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Mun kuvia ollu jo niin paljon esillä, etten enempää laittele....mutta profiilissa on kuva.
Alkuperäinen kirjoittaja Yx miäs:Ainakaan tosta kuvasta en pahaa sanaa sanois: Jotenkin eteerinen, tosi hyvän näkönen!Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Mä olen profiilissani, mutta Lunaticin somaksi muokkaaman, joten uskaltakaapas vaan. :kieh:
pilvenpolttelijaAlkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:uus kuva päivitettyAlkuperäinen kirjoittaja Neel:ei oikein saa selvää kuvasta..Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:kuka uskaltautuis mukaan???? :wave:
voipi olla....SUN PITI HAUKKUU :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Neel:pilvenpolttelijaAlkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:uus kuva päivitettyAlkuperäinen kirjoittaja Neel:ei oikein saa selvää kuvasta..Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:kuka uskaltautuis mukaan???? :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Alkuperäinen kirjoittaja Yx miäs:Ainakaan tosta kuvasta en pahaa sanaa sanois: Jotenkin eteerinen, tosi hyvän näkönen!Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Mä olen profiilissani, mutta Lunaticin somaksi muokkaaman, joten uskaltakaapas vaan. :kieh:
Hassu. Tän piti olla haukkuketju. Mutta välitän kiitokset Lunaticille.
tyrkkyAlkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
Etkä syö, tällä koiralla on pari apuria, myöskin terriereitä..Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:mä syön tän koiran......