Ajattelit sitten pikkuhousut päähäs vetästä ja vähä leikkiä karnevaalejaAlkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Ajattelit sitten pikkuhousut päähäs vetästä ja vähä leikkiä karnevaalejaAlkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Onhan sillä runkoa osallistuakin, siitä vaan muutkin!Alkuperäinen kirjoittaja niin:Tehkää nyt yksi ketju, jossa kehutaan kuvia.. pääsee sirkkakin kuviansa laittamaan! Se on surullinen kuva ketjusta, johon ei voi heti osallistua ensimmäisenäAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ylimmässä kuvassa ollaan käyty leikkauttaa se kieroutunut silmäAlkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Toisessa silmävamma ja järkkykuva muutenkin. Olin saanut osumaa vissiin kun oon ollut tuhma.
jep! Niin omastakin mielestä. Mä näytän aina edestä kuvattuna tollaselta!Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:sähän näytät ihan sekopäiseltä tossa ekassa kuvassa et kauheen selvältä tokassakaanAlkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
Aina pitää vähän sekoittaa Turun toriaAlkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Ajattelit sitten pikkuhousut päähäs vetästä ja vähä leikkiä karnevaaleja
*kaataa sun rintsikoihin jäitä*Alkuperäinen kirjoittaja niin:Ylimmässä kuvassa ollaan käyty leikkauttaa se kieroutunut silmäAlkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Toisessa silmävamma ja järkkykuva muutenkin. Olin saanut osumaa vissiin kun oon ollut tuhma.
Dana InternationalAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Johanna Tukiainen?
Ai, okei. Enemmän se näytti Johanna Tukiaiselta. Pahana päivänä.Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Dana InternationalAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Johanna Tukiainen?
taitaa olla savannan kuva.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Ajattelit sitten pikkuhousut päähäs vetästä ja vähä leikkiä karnevaalejaAlkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
taitaa olla savannan kuva.[/quote]Alkuperäinen kirjoittaja niin:Ajattelit sitten pikkuhousut päähäs vetästä ja vähä leikkiä karnevaaleja
kas Savanna on vaihtanut nikkiä..Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Öh.. olisko 2005 tai jotain
ja uudempaa:
Ei se kyllä mikään pitkä ole....mut hei sä olet CherAlkuperäinen kirjoittaja Neel:hui,pitkä pääAlkuperäinen kirjoittaja Rokkimama:
Juuh!Alkuperäinen kirjoittaja Hohtavaa Hopeaa:Tyttö kaivosta =)Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimama:
Alkuperäinen kirjoittaja muppe-78:Mä inhoon mun pitkää nenää :ashamed: www.aijaa.com/v.php?i=3308529.jpg]http://www.aijaa.com/img/t/00391/3308529.t.jpg[/quote]
No ei ihmekään.. pinokkio!!! :laugh:
Mikä hänen nykyinen nikki on??Alkuperäinen kirjoittaja Onko Savanna vaihtanu nikkiä?: