Kuvaketju kauniista naisista!

• Viestiketjun aloittaja "oho"
  • Ensimmäinen viesti
Peyote
Ei voi olla kaunis jos ei oo kuuluusa. Se tuntuu olevan erään logiikka.

Sä oot yks niistä palstalaasista joita mä pidän kauniina. Mä oon nähny susta monta kuvaa joten en sano tätä parin kuvan perusteella. Mä kaipa munki mielipide on väärä. :D
Nätisti sanottu. Kauneus voi olla ihan tavallista, todella moni nainen on kaunis monella eri tapaa. Joskus vielä kun tutustuu johonkin paremmin, alkaa nähdä vielä enemmän kauniita piirteitä. Sen takia joku julkkis ei välttämättä ole niin kaunis kuin joku ihan tuttu ihminen vaikkapa omasta perheestä. Mun mielestä kaunein ihminen maailmassa on siskon tytär. Senkin takia, koska se on niin kiva, ulkonäkökin kyllä riittäisi.

Kuuluiste ihmisten kuvia on käsitelty paljon enemmän kuin tavallisten ja melkein kaikki julkkikset on leikeltyjä ja paranneltuja. Ne ei tunnu edes oikeilta ihmisiltä.

Nätisti sanottu. Kauneus voi olla ihan tavallista, todella moni nainen on kaunis monella eri tapaa. Joskus vielä kun tutustuu johonkin paremmin, alkaa nähdä vielä enemmän kauniita piirteitä. Sen takia joku julkkis ei välttämättä ole niin kaunis kuin joku ihan tuttu ihminen vaikkapa omasta perheestä. Mun mielestä kaunein ihminen maailmassa on siskon tytär. Senkin takia, koska se on niin kiva, ulkonäkökin kyllä riittäisi.

Kuuluiste ihmisten kuvia on käsitelty paljon enemmän kuin tavallisten ja melkein kaikki julkkikset on leikeltyjä ja paranneltuja. Ne ei tunnu edes oikeilta ihmisiltä.
Missit on yleensä sellaasia sieviä ja jotenki silooteltuja, enemmän tykkään huippumalleista joilla on särmää. Pitää olla jotaki persoonallisuutta eikä sellaasta pikkusievää. Jos joku tajuaa mitä mä tarkootan. :D

Mä muuten yleensä pidän tummista naisista (ja miehistä) joten ota isona kohteliaisuutena, että blondina pääsit mun kaunotarlistalle. :D Scarlett Johansson on tuolla listalla kans, mutta hänellä hiusten väri vaihteleeki. :D Ehdoton ykkönen on kuitenkin Vivien Leigh eli nainen joka näytteli Scarlett O`Haraa.

Kuka on tyhmä? Sä olet sanonut, ettet alennu nimittelyyn tai käytä halventavia ilmaisuja, mutta näin sä vaan teet. "Vakkaritunkuille" sä sanot ja nyt sanot jotakuta tyhmäks.
Se on kattos ku ei osata lainata sitä viestiä jota kommentoidaan niin sitte tulee tuollaasia typeriä irrallisia kommentteja.

Mä ainaki kiellän olevani tyhmä etkä säkää sitä ole. Mä vain en ainakaan tykkää kermakaniinin ja "miehen" kaltaasista ihmistä jotka ovat sitä mieltä, että vain he ovat oikias ja yrittävät jyrätä muiden mielipiteet.

Ihme kilarit tuo yks veti vaikka kukaa ei edes laittanu omia kuviaan... Kertoo kyllä aika paljo tuosta tyypistä. :D

Professional Griefer
Jaha. Kelasin, että olis saanut tähänkin iltaan naiskauneutta, niin taas jotain turhanpäiväistä catfightia ja miesten "toi on ruma ja tossa on kaikki väärin ja hyi vittu suomalaiset naiset."

Neloselta tulee nyt elokuva "Jätä Se!", jossa on mielestäni erittäin katseltavia naisia, tässäkin ketjussa aiemmin ihailtuja =)

Miesvieras-75
Alkuperäinen kirjoittaja lisää;28905053:
Palaan tähän aiemmin hehkuttamaani Maddeen. Selittäkää mulle ihan rautalangalla te jotka postaatte kuvia noista 50-luvun tähdistä, että oikeastiko niitä katselisi mielummin vaimona tai sängyssä kuin Maddea. En vain voi tajuta. Uskon ettei moni muukaan mies. Kertokaa mikä on ajatuksenne kulku?

Palaan tähän aiemmin hehkuttamaani Maddeen. Selittäkää mulle ihan rautalangalla te jotka postaatte kuvia noista 50-luvun tähdistä, että oikeastiko niitä katselisi mielummin vaimona tai sängyssä kuin Maddea. En vain voi tajuta. Uskon ettei moni muukaan mies. Kertokaa mikä on ajatuksenne kulku?
mä en ainakaan tuohon vaihtasis jos valita sais.

Huoh. Miksi on noin vaikia hyväksyä eriäviä mielipide tällääses makuasias? Pidän Maddea kauniina, mutta niin pidän myös vuosikymmeniä sitte eläneitä kaunottaria. Se on MUN mielipide enkä mä kyllä naisena mitää vaimoa ettikää...

Madde ei aiheuta minussa mitään. Makuja on monia niin kuin huomaat eikä yksikään niistä ole väärin.

• Tykkää
Reactions: Scarlett O Harava

Yhteistyössä