Kuvaketju kauniista naisista!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "oho"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28910013]Sanokaa nyt vielä että kermakaniini on vaan KATEELLINEN palstan kaunottarille :D[/QUOTE]

No se on jo selvää kaikille, ei sitä erikseen tarvitse mainita. :)

Tuntuu että miehillä ja naisilla on kovin eri käsitys kauniista naisesta. On vaikea kuvitella miesten postaavaan tähän ketjuun noita mustavalkoisia kuvia.

Saattaa tosiaan olla, että naiset ihailevat klassisia kaunottaria, joiden kruunu ei ole himmennyt vuosikymmenissäkään. Heitä, jotka häikäisivät aikoinaan valkokankaalla ja joiden kasvonpiirteet jäivät elämään. Sitä ei nuoremmissa tähdissä ole, koska he ovat vasta syttyneet. Ehkäpä naisten kauneuskäsityksiin sisältyy miehiä useammin tällainen tekijä :) Omaa spekulointiani, mutta kuitenkin.

Saattaa tosiaan olla, että naiset ihailevat klassisia kaunottaria, joiden kruunu ei ole himmennyt vuosikymmenissäkään. Heitä, jotka häikäisivät aikoinaan valkokankaalla ja joiden kasvonpiirteet jäivät elämään. Sitä ei nuoremmissa tähdissä ole, koska he ovat vasta syttyneet. Ehkäpä naisten kauneuskäsityksiin sisältyy miehiä useammin tällainen tekijä :) Omaa spekulointiani, mutta kuitenkin.

Asiallinen vastaus, kiitos :) Mun teoria on, että naiset haluavat pitää kauneusihanteen(-sa) iättömänä omaa tulevaisuutta turvatakseen. Miesten ei tarvitse moista ajatella. Liekö asia päinvastoin komeista miehistä puhuttaessa?

No sori nyt kauhiasti. Kunhan pohdin. Palataan sitten kuviin. Kiinnostaisi tietää esim sun mielestä joku kaunis tällä hetkellä nuori esim alle 25v näyttelijä vastapainoksi noille mustavalkotähdille.

Et sitte oo huomioonu sellaasta, että osa noista mustavalkokuvista on naisista jotka on ollu jumalaasen kauniita jo alle 25v.... Mä en ymmärrä miks joitaki hiertää noin kovaa se, että joku kehtaa linkittää oman makunsa kaunottaria. Ei ne vuosikymmenet himmennä joidenki ihmisten kauneutta, vetovoimaa ja karismaa.

Eikä voi mitää sille, että ei ny yhtäkkiä tuu mieleen yhtäkää nykypäivän kaunotarta joka olis alle 25v. ja sehän ei oo mun vika ettei oo yhtä tenhoavia ku nuo entisajan kaunottaret...

• Tykkää
Reactions: päätön
Asiallinen vastaus, kiitos :) Mun teoria on, että naiset haluavat pitää kauneusihanteen(-sa) iättömänä omaa tulevaisuutta turvatakseen. Miesten ei tarvitse moista ajatella. Liekö asia päinvastoin komeista miehistä puhuttaessa?

Ei hyvää päivää. Älä keksi tuollaasia teorioota ku et selvästikää naisia ymmärrä. Miks helvetis ei voi vain antaa toisten maun olla vaan pitää ruveta jauhamaan jotaki stanan paskaa. Kyllä nyt mua rupiaa vituttamaan tuollaaset saatanan oletukset.

Tässä ainoa syy miksi katson TV-sarjaa Weeds.
Mary Louise Parker!
Mary%20Louise%20Parker%2012.jpg

• Tykkää
Reactions: Scarlett O Harava

Mielenkiintoinen aihe pohdinnalle. Olisi kiintoisaa tietää, millaisia miehiä miehet itse pitävät komeina :)

Mutta tuo teoriasi on kyllä mielestäni vailla pohjaa. En usko tuollaisen seikan olevan naisten vaaliman naiskauneusihanteen taustalla.

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="eräs mies";28910217]Tässä ainoa syy miksi katson TV-sarjaa Weeds.
Mary Louise Parker!
Mary%20Louise%20Parker%2012.jpg
[/QUOTE]

Pidän tämän naisen roolisuorituksesta elokuvas Boys On The Side.

Et sitte oo huomioonu sellaasta, että osa noista mustavalkokuvista on naisista jotka on ollu jumalaasen kauniita jo alle 25v.... Mä en ymmärrä miks joitaki hiertää noin kovaa se, että joku kehtaa linkittää oman makunsa kaunottaria. Ei ne vuosikymmenet himmennä joidenki ihmisten kauneutta, vetovoimaa ja karismaa.

Eikä voi mitää sille, että ei ny yhtäkkiä tuu mieleen yhtäkää nykypäivän kaunotarta joka olis alle 25v. ja sehän ei oo mun vika ettei oo yhtä tenhoavia ku nuo entisajan kaunottaret...

Pointti ei ollut iässä kuvaushetkellä vaan siinä, että minusta osa vanhan ajan kaunottarista ratsastaa brändillään. Täällä olisi parempi lähetellä anonyymien kuvia, jolloin vain ulkonäkö ratkaisisi.

Kyllä Madde on päälle 30v. Se ei ole ristiriidassa yllä olevan kanssa.

Yhteistyössä