Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miksi laitoin viestin?Varmaan siksi, etten olisi tahtonut taas nähdä näitä samoja palstalaisten kuvia pyörimässä, vaan enemminkin tunnettuja naisia.Että olisi mielenkiintoinen aihe oikeasti minulle, en voi sanoa, että minua kiinnostaa palstalaisten kuvat.
Ja se "uhkakuvahan" tuolla vilahti...tyyliin "meinasin laittaa sun kuvan","niin mäkin sun"
Ei se kyllä mun maailmaa romahduta, vaikken siitä pitäisikään.
Eikös facebook ole omakuvien jakeluun paras paikka?
Onko se aina kotkotusta, jos ei ole samaa mieltä?Jos pyydän jättämään tästä ketjusta omakuvat.
Te olette niin hauskoja(ei naurettavia), että hyvällä mielellä kirjoitan ja luen.
Kyllä täällä ketjussa kivasti huumorintaju loistaa ja siitä nostan hattua!Ehkä tosiaan oli väärä aika huomauttaa asiasta.
Mutta onko koskaan oikea aika?Kyllä pitäisi osata ottaa vastaan myös eriävät mielipiteet.Se, että toimiiko sitten niiden pohjalta on aivan eri asia.
Te olette niin hauskoja(ei naurettavia), että hyvällä mielellä kirjoitan ja luen.
Kyllä täällä ketjussa kivasti huumorintaju loistaa ja siitä nostan hattua!Ehkä tosiaan oli väärä aika huomauttaa asiasta.
Mutta onko koskaan oikea aika?Kyllä pitäisi osata ottaa vastaan myös eriävät mielipiteet.Se, että toimiiko sitten niiden pohjalta on aivan eri asia.
Se vaan on ihan naurettavaa alkaa ensinnäkäön ketään kieltämään ja toisekseen se on noloa vaan sulle itselles, koska ei kukaan tähän ole edes ainonut linkittää mitään omakuvia. Eikä se kerro huonosta itsetunnosta, jos sanoo jotain palstalaista kauniiksi.
Jos haluut älyllistä keskustelua, oo ees looginen.
Makuja on monenlaisia. Minusta Bridget on kaunis.Palstalla on monta kaunista naista, iso osa ei ole edes laittanut kuvaansa.
Eilen katsoin Bridgettiä astron kanssa ja ihmettelin suuresti mitä nuo miehet näkivät hänessä. Häntä ei voi sanoa kauniiksi siinä mielessä mitä tässä tarkoitan kauniilla eikä luonnekaan ollut vetoava.
Uskon kuitenkin että kaikissa on jotain kaunista ja se tulee jokaisen huomata itsessään. Jopa meissä miehissä on kauneutta, ei pelkästään komeutta![]()
Ehkä on jo uutena palstalaisena huomannut tämän saman ringin egon pönkityksen
liiankin kanssa.Tuntuu turhauttavalta.Onhan se teille varmasti oikein hyvä juttu ja tuntuu hyvältä kehut, mutta mihin tarvitsette palstaa?Olisiko jutut niin vähissä, tai tulisiko toinen surulliseksi, jos ei kehuisi ulkokuorta?
En tietenkään voi sanoa miten pitää toimia.Mutta toivoisin hieman sitä omaa ajatusmaailmaa käytettävän.
Jos itsesi kuvaaminen ei onnistuisi, ahdistuisitko?Voisitko käyttää sen ajan muutoinkin, esim.ajattelemalla positiivisia itsestäsi?Siinä voi itsetunto nousta, etkä sitten tarvitse enää muita siihen tehtävään.
Jos tekstini saa mielipahaa aikaiseksi, niin pyydän kuitenkin miettimään miksi?
Olen kuitenkin vain yksi tuntematon ihminen tuhansista, joka kiinnitti huomion palstakäytökseen.Tosin eihän se koskaan ole ollut mitään kiitettävääMutta toiveissa olisi, että ihmiset ajattelisivat useammin kuin kerran ennenkuin ryhtyvät.
Olen varmasti mielestäsi ärsyttävä, sillä puutuin käytökseenne.Kannattaa pohtia tätäkin asiaa.
Äitinsä Ingrid Bergman