Kuvaketju kauniista naisista!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "oho"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mies";28901647]Kielenkäytöstäsi kyllä näkyy, ettei sulla ole oikeesti hyvä olo. Sellainen kuin ulospäin "hehkuvalla" ja hyväsydämisellä naisella on. Juuri se on kaunista eri muodoissaan, monen miehen mielestä ja uskon että myös sille naiselle.[/QUOTE]

Mä olen kuullut usean miehen suusta olevani juuri sellainen kuin mielestäsi naisten tulisikin olla, mutta tekstisi saavat myös minut huonovointiseksi.
Aluksi luin ihan mielenkiinnolla mielipiteitäsi, mutta kun törmäsin siihen samaan, sairaan yksityiskohtaiseen jankkaukseen liian monessa keskustelussa ne alkoivat kuvottaa.
En tiedä mikä sulla on, mutta vaikutat niin fiksoituneelta tuohon aiheeseen ettet kyllä vaikuta ihan aivotoiminnaltasi normaalilta.
Periaatteessa noi mielipiteet voisivat olla ihan jees mutta niistä huokuu sellainen ahdistavuus,paha olo,kriittisyys,ankaruus..
Todella huonot vibat, jos sallitte tämän hippihenkisen ilmaukseni.

Miksi laitoin viestin?Varmaan siksi, etten olisi tahtonut taas nähdä näitä samoja palstalaisten kuvia pyörimässä, vaan enemminkin tunnettuja naisia.Että olisi mielenkiintoinen aihe oikeasti minulle, en voi sanoa, että minua kiinnostaa palstalaisten kuvat.
Ja se "uhkakuvahan" tuolla vilahti...tyyliin "meinasin laittaa sun kuvan","niin mäkin sun"
Ei se kyllä mun maailmaa romahduta, vaikken siitä pitäisikään.
Eikös facebook ole omakuvien jakeluun paras paikka?
Onko se aina kotkotusta, jos ei ole samaa mieltä?Jos pyydän jättämään tästä ketjusta omakuvat.

• Tykkää
Reactions: rops
Moukkien tilannetajuton räksytys ei herätä rakentavia ajatuksia vaan närkästystä, mielipahaa ja konfliktia. Uskon sinun itsekin tietävän, että kritiikille on aikansa ja paikkansa ja ennen kaikkea muotonsa, jotta se olisi rakentavaa ja saisi aikaan muutosta. En usko sinun olevan tässä suhteessa täysin ymmärtämätön. Näin ollen uskon sinun tavoitelleen vain konfliktia kommentillasi. Huvinsa kullakin tietysti, mutta kovin sivistyneen ihmisen toimintana en sellaista pidä. Olkoon tämä palsta ajoittain millainen elintarha hyvänsä, aikuismaiset käytöstavat kunniaan täälläkin :)

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Miksi laitoin viestin?Varmaan siksi, etten olisi tahtonut taas nähdä näitä samoja palstalaisten kuvia pyörimässä, vaan enemminkin tunnettuja naisia.Että olisi mielenkiintoinen aihe oikeasti minulle, en voi sanoa, että minua kiinnostaa palstalaisten kuvat.
Ja se "uhkakuvahan" tuolla vilahti...tyyliin "meinasin laittaa sun kuvan","niin mäkin sun"
Ei se kyllä mun maailmaa romahduta, vaikken siitä pitäisikään.
Eikös facebook ole omakuvien jakeluun paras paikka?
Onko se aina kotkotusta, jos ei ole samaa mieltä?Jos pyydän jättämään tästä ketjusta omakuvat.

Meinaamiset ja uhkakuvat :D Puuhansa kullakin.

Ei minua huvita nämä asiat.
Ihmettelen vain, eivätkö he itse ymmärrä käytöstään?
En usko, että tietyntyyppiset ihmiset kestävät rakentavaa palautetta.En sentään ole haukkunut ketään.Ja ilman loukkaantumista tuskin voin esittää asiani herkille ihmisille.
En kylläkään iloitse siitä, vaan haluan tuoda mielipiteeni esiin ilman, että tarvitsee puhua asian vierestä.
Toivon parempaa itsetuntoa näille ihmisille, joten tahtoisin, että he heräävät näkemään asian.Jos ei ollut oikea aika pyytää pitäytymään asiassa ja jättämään omakuvat pois, niin joskus se aika toivottavasti on parempi, joku muu saattaa sanoa rumemmin.
En oikein perusta keskusteluista missä käytetään toisesta alatyylisiä ilmaisuja, kuten räksyttää, kotkottaa, mutta toki otan nekin mielipiteet vastaan ja pohdin niitä.
Jos olisin ylistänyt heitä-olisin saanut osakseni eri käytöstä, mutta se ei ole järkeenkäypää.
Kun taas en lähde samalle linjalle, niin olen se kotkottava ja räksyttävä.
ettekö te pysty rakentavaan keskusteluun aiheesta?

Se vaan on ihan naurettavaa alkaa ensinnäkäön ketään kieltämään ja toisekseen se on noloa vaan sulle itselles, koska ei kukaan tähän ole edes ainonut linkittää mitään omakuvia. Eikä se kerro huonosta itsetunnosta, jos sanoo jotain palstalaista kauniiksi.

Jos haluut älyllistä keskustelua, oo ees looginen.

Te olette niin hauskoja(ei naurettavia), että hyvällä mielellä kirjoitan ja luen.
Kyllä täällä ketjussa kivasti huumorintaju loistaa ja siitä nostan hattua!Ehkä tosiaan oli väärä aika huomauttaa asiasta.
Mutta onko koskaan oikea aika?Kyllä pitäisi osata ottaa vastaan myös eriävät mielipiteet.Se, että toimiiko sitten niiden pohjalta on aivan eri asia.

• Tykkää
Reactions: rops ja päätön
Te olette niin hauskoja(ei naurettavia), että hyvällä mielellä kirjoitan ja luen.
Kyllä täällä ketjussa kivasti huumorintaju loistaa ja siitä nostan hattua!Ehkä tosiaan oli väärä aika huomauttaa asiasta.
Mutta onko koskaan oikea aika?Kyllä pitäisi osata ottaa vastaan myös eriävät mielipiteet.Se, että toimiiko sitten niiden pohjalta on aivan eri asia.

Etkö sä oikeesti nää omassa käytöksessäs mitään vikaa? Oikeesti, etkö?:O Jotain rajaa hei!

:attn:

Kielto on aika vahva sanamuoto.Käyttäisin ennemminkin voipunut pyyntö.
Noloa?Ei aikonut linkittää?Nyt luepas uudestaan.

En ole sanonut, että se kertoo huonosta itsetunnosta, jos sanoo jotakin kauniiksi,
vaan, että tuo itseään alati julki.Toki usein molemmilla on huono itsetunto, jos se on toistuva kierre ja aiheet pysyvät usein samoissa ulkonäkö-asioissa.
Teistä en ole lähtenyt ottamaan selvää, miksi lähtisinkään?Mutta jos jo uusi palstalainen huomaa tämän kuvion, niin eikö se herätä ihmetystä?ja pyyntö aiheuttaa suurta närkästystä.
Se on eri asia lähteekö mukaan tähän pönkittämisohjelmaan vai ei.

Babes+%25284%2529.jpg

Cameron-Diaz.jpg

Kate-Winslet-photos-2.jpg

• Tykkää
Reactions: Happygirl-91
Suorastaan huvittavaa tuo ku "mies" haluaa päättää muiden puolesta mikä on kaunista ja naisellista. On jo mones ketjus nähty, että ei tuo tyyppi halua hyväksyä sellaasta tosasiaa, että jokaasella on oma makunsa. :D

Alkaa aina se sama levy jankkaamaan: fenimismimiehekkäätnaisetkovisnaisettatuoinnititsenäisetnaisetjaadijaadijaa ja muuta turhanpäiväästä puuduttavaa lässytystä. Tuo tyyppi on joko täysprovo tai sitten sen verran yksinkertaanen tapaus, että ei tajua ettei keskustelutaitonsa ole kovin hääppöiset. Jos tuo olis oikiasti fiksu ja opiskellut tyyppi, niin ymmärtääs kyllä muidenki makuja, ajatuksia jne. sen sijaan, että teilaa ne täysin joka keskustelus. Ylistystä sitte saa ne jotka on kanssaan samaa mieltä.

Ja joku diidadaapa-vastaus tähän munki viestiin varmaan tulee ja mä saan olevani sitä sun tätä. :laugh: :D

Se vaan on ihan naurettavaa alkaa ensinnäkäön ketään kieltämään ja toisekseen se on noloa vaan sulle itselles, koska ei kukaan tähän ole edes ainonut linkittää mitään omakuvia. Eikä se kerro huonosta itsetunnosta, jos sanoo jotain palstalaista kauniiksi.

Jos haluut älyllistä keskustelua, oo ees looginen.

Palstalla on monta kaunista naista, iso osa ei ole edes laittanut kuvaansa.

Eilen katsoin Bridgettiä astron kanssa ja ihmettelin suuresti mitä nuo miehet näkivät hänessä. Häntä ei voi sanoa kauniiksi siinä mielessä mitä tässä tarkoitan kauniilla eikä luonnekaan ollut vetoava.

Uskon kuitenkin että kaikissa on jotain kaunista ja se tulee jokaisen huomata itsessään. Jopa meissä miehissä on kauneutta, ei pelkästään komeutta :p

Uskon kuitenkin että kaikissa on jotain kaunista ja se tulee jokaisen huomata itsessään.

Olen samaa mieltä.

Kyllä se työ hyvään itsetuntoon kannattaa tehdä itse.
Minulla oli ennen huono itsetunto ja käyttäydyin typerästi, hain huomiota ja nautin huomiosta.
Elämäntilanne, joka sai minut kehittämään itseäni ja pohtimaan asioitani, on ollut hyväksi nykyisyydelle.

Palstalla on monta kaunista naista, iso osa ei ole edes laittanut kuvaansa.

Eilen katsoin Bridgettiä astron kanssa ja ihmettelin suuresti mitä nuo miehet näkivät hänessä. Häntä ei voi sanoa kauniiksi siinä mielessä mitä tässä tarkoitan kauniilla eikä luonnekaan ollut vetoava.

Uskon kuitenkin että kaikissa on jotain kaunista ja se tulee jokaisen huomata itsessään. Jopa meissä miehissä on kauneutta, ei pelkästään komeutta :p
Makuja on monenlaisia. Minusta Bridget on kaunis. :p

Ehkä on jo uutena palstalaisena huomannut tämän saman ringin egon pönkityksen
liiankin kanssa.Tuntuu turhauttavalta.Onhan se teille varmasti oikein hyvä juttu ja tuntuu hyvältä kehut, mutta mihin tarvitsette palstaa?Olisiko jutut niin vähissä, tai tulisiko toinen surulliseksi, jos ei kehuisi ulkokuorta?
En tietenkään voi sanoa miten pitää toimia.Mutta toivoisin hieman sitä omaa ajatusmaailmaa käytettävän.
Jos itsesi kuvaaminen ei onnistuisi, ahdistuisitko?Voisitko käyttää sen ajan muutoinkin, esim.ajattelemalla positiivisia itsestäsi?Siinä voi itsetunto nousta, etkä sitten tarvitse enää muita siihen tehtävään.
Jos tekstini saa mielipahaa aikaiseksi, niin pyydän kuitenkin miettimään miksi?
Olen kuitenkin vain yksi tuntematon ihminen tuhansista, joka kiinnitti huomion palstakäytökseen.Tosin eihän se koskaan ole ollut mitään kiitettävää:) Mutta toiveissa olisi, että ihmiset ajattelisivat useammin kuin kerran ennenkuin ryhtyvät.
Olen varmasti mielestäsi ärsyttävä, sillä puutuin käytökseenne.Kannattaa pohtia tätäkin asiaa.

Jos et kestä palstalaisten kuvaketjuja ja ne tuntuu turhauttavilta, niin älä avaa niitä ketjua. Ei se sen vaikiempaa oo. Ihan vain näin vinkkinä uudelle palstalaaselle.

Norjalaiset naiset ovat saletisti maailman kauneimpia! Heissä on jotain viikinkimäistä pehmeyden alla. Onhan noi Hollywood-naiset tavallaan kauniita, mutta on noi kuvaajatkin ja photoshoppaajat vähintään yhtä hyviä :) On tosi paljon vaikeampi olla kaunis esim blogissa jossa kuvat ottaa itse ja niitä ei ainakaan niin paljoa muokata. Muutama norjankuulu nuori bloggarinainen esimerkkinä

"Voe" Emilie Nereng
i-just-found-the-most-beautiful-norway-blogger02.jpg

Sophie Elise
1729017-8-1375799599216.jpg

Stina Bakken
190418-9-1376920407765.jpg

Yhteistyössä