Kuvaketju kauniista naisista!

• Viestiketjun aloittaja "oho"
  • Ensimmäinen viesti
kermakaniini
Älä lue/katso, jos et tykkää/ihaile-tuo menee jo liiallisiin vaatimuksiin, näen oikeuden kommentoida, jos en jostakin pidä tai käytös on mielestäni typerää.
Jos luet Helsingin Sanomia, ja et ole samaa mieltä jostakin artikkelista, odotatko "postaajalta" lausetta: "Jos et tykkää, niin elä lue!?"
Mielestäni fiksumpaa olisi, jos jaat itseäsi, niin ole valmis ottamaan myös vastaan huomio, mikä ei ole sitä ylistävää.En ole kiinnostunut teistä, enkä tajua kuinka vaikeaa se on hyväksyä.Vaikka rakastaisitte itseänne täysillä(Olisi hieno homma), niin elkää silti odottako, että kaikki rakastavat teitä.en tunne teitä, eikä kiinnostaisi jatkuvasti törmätä naamoihinne tai mihin lie.Siksi pyysinkin, josko rajoittaisitte itsenne jakamista eri ketjuissa.
En ole niinkään järkyttynyt, vaan katson sivusta ja myötähäpeän.
Aikuismainen käytös ei luulisi olevan liikaa vaadittu etenkään selväpäisille ihmisille.

"huoh"
Älä lue/katso, jos et tykkää/ihaile-tuo menee jo liiallisiin vaatimuksiin, näen oikeuden kommentoida, jos en jostakin pidä tai käytös on mielestäni typerää.
Jos luet Helsingin Sanomia, ja et ole samaa mieltä jostakin artikkelista, odotatko "postaajalta" lausetta: "Jos et tykkää, niin elä lue!?"
Mielestäni fiksumpaa olisi, jos jaat itseäsi, niin ole valmis ottamaan myös vastaan huomio, mikä ei ole sitä ylistävää.En ole kiinnostunut teistä, enkä tajua kuinka vaikeaa se on hyväksyä.Vaikka rakastaisitte itseänne täysillä(Olisi hieno homma), niin elkää silti odottako, että kaikki rakastavat teitä.en tunne teitä, eikä kiinnostaisi jatkuvasti törmätä naamoihinne tai mihin lie.Siksi pyysinkin, josko rajoittaisitte itsenne jakamista eri ketjuissa.
Aikuismainen käytös ei luulisi olevan liikaa vaadittu etenkään selväpäisille ihmisille.
Taitaa olla sinulla hiukan pasmat sekaisin kun tässä ketjussa aloitat näin ison avautumisen. Täällä laitetaan kauniiden naisten kuvia esiin ja sinä napiset jostain palstalaisten naamoista.

nikki unohtui
"Kermakaniinin mielestä ilmeisesti kukaan oikea nainen ei saa ajatella olevansa kaunis."

Kenen mielestä?

En NEUVOISI jättämään omakuvia, ellei aiemmin siitä olisi ollut puhetta.
Voittehan taas nostaa toistenne itsetuntoa laittamalla toistenne kuvia :D
Toivottavasti ei tarvitsisi pönkittää egoaan (MUKA?)kerjäämällä huomiota.
Tein sitä lähes samalla tavalla joskus itse, joten tiedän mistä puhun;)
Enää ei ole tarvetta ja voin ymmärtää miksi niin tein, mutta myötähäpeä herää eloon kanssanne.
Siitä vain, mutta kannattaisi ennemminkin miettiä miksi?mitä siitä saa?miksi haluaa mitä haluaa?-Ajatella kahdesti, ennenkuin toimii.
Fobiat?ym, ryömiä kolooon...voi Luoja teidän kanssa:D Kunhan pysytte asiassa,
vai onko se niin vaikea asia.
Sivupolut ovat sitten helpommat kuin kohdata totuus.
Dovesin uus nikki on kermakaniini... :LOL:

"vieras"
Tsiisus.
Olet niin itsekeskeinen että sun mielestäsi muut eivät saisi jakaa kuviaan netissä, koska sä et pidä siitä.
Jos sua ei oikeasti kiinnosta nuo kuviaan linkittelevät palstamammat, miksi et anna olla ja ole huomioimatta?

hahaha
[QUOTE="vieras";28908887]Tsiisus.
Olet niin itsekeskeinen että sun mielestäsi muut eivät saisi jakaa kuviaan netissä, koska sä et pidä siitä.
Jos sua ei oikeasti kiinnosta nuo kuviaan linkittelevät palstamammat, miksi et anna olla ja ole huomioimatta?[/QUOTE]

Se kun on liikaa pyydetty.

"vieras"
Ja ihan vinkkinä, tuo sinun käytöksesi on kyllä kaukana aikuismaisesta.
Oletko miettinyt yhtään että ehkäpä se häpeän syy on sinun korviesi välissä?
En minä näe mitään syytä tuntea myötähäpeää siitä, että toiset linkkaavat kuviaan nettiin.

Ps. Kannattaa vähän yrittää panostaa siihen ulosantiin, tekstisi oli todella vaikealukuista ja punainen lanka täysin hukassa.

Melkein sama kuin valittaisi televisiosta tulevan salkkarit ja siitä huolimatta niitä pitäisi katsoa ja kommentoida.

• Tykkää
Reactions: Scarlett O Harava
Pin

Rauhotu nyt sekopää. Nolaat vain itsesi.

Pin
Se ei ollut turhanpäiväistä, jos se antoi ajattelemisen aihetta.
Tottakai se tuntui varmasti pahalta, kun joku ei ylistä, mutta tarkoitukseni ei ollut aiheuttaa mielipahaa vaan herättää ajattelemaan.
Joskus sekin on ihan hyvä juttu.
Mutta tietysti teette niinkuin tahdotte.
Palstan taso ei vain ole kovin "älyllinen", mitä kaipaan enemmän.
Siitäkin voin sitten ymmärtää, että ehkä tämä palsta ei ole minunlaisilleni.
:LOL:

nikki unohtui
Mua huvittaa että kermakaniini a.k.a. Doves alkoi pillastumaan kun "huomiohuorat" taas meinaa laittaa omakuviaan, vaikka oikeastaanhan kyse oli siitä että peyote kommentoi että meinasi laittaa fortunaten kuvan, ja fortunate totesi että laittaa sitten peyoten kuvan. Kukaan ei siis ollut edes laittamassa omaa kuvaansa. :LOL: Pidätkö sä doves oikeasti meitä muita yhtä tyhmänä kuin itse oot, ettei yhtään arvata sun tosta saman aiheen jatkuvasta jauhamisesta ja muka uuden palstalaisen esittämisestä tajuta kuka siellä taas ulisee.

Peyote ja fortunate ovat oikeasti molemmat ihan sairaan kauniita naisia molemmat, sekö sua nyt vituttaa? Koska heistä ei oikeasti kukaan voi sanoa että heitä turhaan kehuttaisiin.

"vieras"
[QUOTE="vieras";28908639]Törkeää että kehutaan kauniiksi jotain julkkisnaisia eikä näitä palstan vakio-kuvapostaajia :'([/QUOTE]

Lisään että kyllä, olen kehunut palstan omia kaunottaria kuvaketjuissa, mutta joka ketjussako heitä pitäisi olla kehua retostelemassa? Tällainenkin ketju jossa on aiheena kauniit KUULUISAT naiset niin ei, ei saisi laittaa muiden kuvia ja jopa heitä kehua. Pitäsi vaan tässäkin keskittyä näihin omien kuviensa postaajien ylistämiseen : /

• Tykkää
Reactions: raipatirai
nikki unohtui
[QUOTE="vieras";28908932]Lisään että kyllä, olen kehunut palstan omia kaunottaria kuvaketjuissa, mutta joka ketjussako heitä pitäisi olla kehua retostelemassa? Tällainenkin ketju jossa on aiheena kauniit KUULUISAT naiset niin ei, ei saisi laittaa muiden kuvia ja jopa heitä kehua. Pitäsi vaan tässäkin keskittyä näihin omien kuviensa postaajien ylistämiseen : /[/QUOTE]

Ai nytsitten äkkiä harmauduit kun tajusit et jäit kiinni? :LOL: mitköhän mode muuten on mieltä tollasesta kahdella nikillä samassa ketjussa trollailusta?

[QUOTE="vieras";28908932]Lisään että kyllä, olen kehunut palstan omia kaunottaria kuvaketjuissa, mutta joka ketjussako heitä pitäisi olla kehua retostelemassa? Tällainenkin ketju jossa on aiheena kauniit KUULUISAT naiset niin ei, ei saisi laittaa muiden kuvia ja jopa heitä kehua. Pitäsi vaan tässäkin keskittyä näihin omien kuviensa postaajien ylistämiseen : /[/QUOTE]

Mun käsityksen mukaan tämä on kuvaketju kauniista naisista eikä missään mainittu, että saa olla vain kuuluusia kauniita naisia. Se nyt vain on niin, että tällääseen ketjuun on kaikkein helpoin laittaa tunnettujen kaunottarien kuvia eikä tarvitte peljätä, että loukkaa jonku ei-julkkiksen yksityisyyttä.

Miesvieras-75
Mun käsityksen mukaan tämä on kuvaketju kauniista naisista eikä missään mainittu, että saa olla vain kuuluusia kauniita naisia. Se nyt vain on niin, että tällääseen ketjuun on kaikkein helpoin laittaa tunnettujen kaunottarien kuvia eikä tarvitte peljätä, että loukkaa jonku ei-julkkiksen yksityisyyttä.
Totta. Ei missään ole sanottu, että näiden pitää olla kuuluisia tai julkkiksia. En tosin usko, että jos on kuvansa julkaissut vaikka blogissaan tai instagramissa yms ja joutuu tänne voi hirveästi pahastua tai valittaa.

Nuo norjalaiset oli muuten todella kauniita. Tosin kyllä tuossa Sophie Elisessä oli photoshoppia jos postaaja sitä halusi välttää. Ja nykyisin on hänessä myös nosejobbia blogin perusteella :)

kermakaniini
Mukavaa seurata ketjua, itsekin hairahduin puhumaan liian pitkälti.Pahoittelen omalta osaltani.
Antaa ketjun jatkua kauniilla tunnetuilla naisilla.Huomiota voi sitten muut kalastaa muualta.
Olin aiemmin Dovesin viime(?)ketjussa mukana, joten nyt jäi teidän vainoharhailut todistamatta.Ja kyllä, olen samaa mieltä hänen kanssaan.Enkä edes pidä teitä kauniina, vaan ihan tavallisina, sillä muuten olisitte jääneet mieleen.

avaudunpa minäkin
Mukavaa seurata ketjua, itsekin hairahduin puhumaan liian pitkälti.Pahoittelen omalta osaltani.
Antaa ketjun jatkua kauniilla tunnetuilla naisilla.Huomiota voi sitten muut kalastaa muualta.
Olin aiemmin Dovesin viime(?)ketjussa mukana, joten nyt jäi teidän vainoharhailut todistamatta.Ja kyllä, olen samaa mieltä hänen kanssaan.Enkä edes pidä teitä kauniina, vaan ihan tavallisina, sillä muuten olisitte jääneet mieleen.
Muakin tavallaan ärsyttää parin vakkarin ainaiset hehkutukset täällä. Eivät ole minusta mitenkään erikoisen kauniita, mutta eivät toki rumiakaan. Mulle vaan herää mieleen kysymys, että minkä näköisiä ihmisiä täällä oikein palstaimee, jos ns tavikset nostetaan moiselle jalustalle.

Joo voisin toki olla lukematta noita ketjuja. Mutta kun näitä samoja asioita/kehuja eksyy nykyään lähes joka keskusteluun.

(Ja nyt tästä hyvästä saan taatusti kuulla olevani kateellinen rumilus).

• Tykkää
Reactions: rops
Peyote
Mun mielestä kukaan ei voi kieltää mua sanomasta tässä kerjussa että Fortunate on kaunis nainen. Se on ihan yhtä arvokas mielipide, kuin jos joku sanoo niin jostain julkkiksesta. Mä saan olla sitä mieltä ja mä saan sen sanoa.

On jotenkin aika säälittävää tulla lyttäämään se mun mielipide jollain itsetuntopuheella ja vähättelyllä.

Jos sä et pidä ketään palstalaasta kauniina, niin ei se sitä tarkoota etteikö joku toinen voisi pitää. Kyllä mun mielestä osa palstalaasista on kauniita. Tuntuu, että sun mielestä kaunis voi olla vain silloon ku on kuuluusa. Mä tiedän irl-elämästä usiemman kauniin ihmisen jotka on ihan tavallisia kansalaasia.

Mun mielestä kukaan ei voi kieltää mua sanomasta tässä kerjussa että Fortunate on kaunis nainen. Se on ihan yhtä arvokas mielipide, kuin jos joku sanoo niin jostain julkkiksesta. Mä saan olla sitä mieltä ja mä saan sen sanoa.

On jotenkin aika säälittävää tulla lyttäämään se mun mielipide jollain itsetuntopuheella ja vähättelyllä.
Ei voi olla kaunis jos ei oo kuuluusa. Se tuntuu olevan erään logiikka.

Sä oot yks niistä palstalaasista joita mä pidän kauniina. Mä oon nähny susta monta kuvaa joten en sano tätä parin kuvan perusteella. Mä kaipa munki mielipide on väärä. :D

kermakaniini
Asia käännetään ja väännetään täysin!
Miksette voi vain suoraan lukea ja sisäistää sitä tekstiä, vaan se väännetään ja käännetään ihan eri asiaksi.Onko se niin kamalaa?
Enkä ole kenenkään mielipiteitä ollut kieltämässä!Nyt takas todellisuuteen sieltä.
Kannatan ikiomaa kuvaketjua näille vakkaritunkuille!Saadaan muualla sitten olla rauhassa.

• Tykkää
Reactions: päätön ja rops
Menee niin kauas asiasta kuin vaan voi.
Aiva kuten se sun nillittämises omien kuvien laittamisesta meni aiheesta pieleen... Mikä ihmeen tarve sulla ja "miehellä" on määrätä siitä mitä muut saa pitää kauniina? Ei tämän ketjun tarkootus ollu haukkua ja irvistellä toisten linkittämiä kuvia vaan ihan positiivisesti tuoda esille kauniita naisia. Jos ei oo tällääseen ketjuun hyvää sanottavaa muiden linkittämistä naisista, niin ollos hyvä laittaa itte niitä kuvia kaunottarista ja pitää turpansa kii muitten mausta.

Asia käännetään ja väännetään täysin!
Miksette voi vain suoraan lukea ja sisäistää sitä tekstiä, vaan se väännetään ja käännetään ihan eri asiaksi.Onko se niin kamalaa?
Enkä ole kenenkään mielipiteitä ollut kieltämässä!Nyt takas todellisuuteen sieltä.
Kannatan ikiomaa kuvaketjua näille vakkaritunkuille!Saadaan muualla sitten olla rauhassa.
Edelleenkää kukaa ei oo tänne ollu laittamas omaa kuvaansa joten lopeta jo tuollaanen lapsellinen nillitys.

Ja näin vanhana palstalaasena annan sellaasen vinkin, että lainaa sen ihmisen viestiä jolle kommentoit. Tuollaaset irralliset viestit on todella ärsyttäviä eikä pidä keskustelua helposti seurattavana. Täällä on välillä niin kiivas tahti viestien kans, että on ihan hyvä lainata sitä viestiä jota kommentoi niin porukka pysyy selvillä missä mennään. Ei oo vaikia painaa sitä lainaa-painiketta.

Yhteistyössä