Kuvaile ruumiinrakennettasi :)

  • Viestiketjun aloittaja "VieraS"
  • Ensimmäinen viesti
"VieraS"
Tällä kertaa tällainen ketju.
Kuvaile ruumiinrakennettasi, kuvankin saa laittaa :).
Itse olen 170 cm pitkä, hieman tukevahko, 35-vuotias nainen.
Painoa siinä 70 kg hujakoilla ja ruumiinrakenne kuitenkin rotevahko, että mikään riisitikku en ole.
Kuvailkaapa omaanne :)
 
"koppis"
166 cm, 64 kg, ylimääräistä mahaplösöä on tuon kolmannen lapsen jäljiltä eikä se mihinkään varmaan häviäkään, koska olen liikkunut tosi aktiivisesti jo vuoden ja tulos plus miinus nolla. Muuten vartaloni on ihan ok, aika sutjakka, vaikka painon perusteella ei uskoisi.
 
-
Kuvaa en laita, mutta kuvailla voin.
Olen reilut 180 cm pitkä, en todellakaan mikään riisitikku (painoa siinä 100 kg hujakoilla), 35-vuotias minäkin, tosin mies. Tota painopuolta pitäisi saada vähän alas, vaikka mun ruuminrakenteelleni ei tosiaankaan mikään riisitikku sovi, sen verran roteva olen.
Eli lyhyesti sanottuna semmonen tukevan roteva :D
 
pohjantähdenalla
Monet sanovat laudaksi,anorektikoksi,omasta mielestäni ok. Painoa saisi tulla jokin 7kg lisää. 164.5cm juuri puntarilla käyneenä 49kg.
Pikkuruinen sintti siis :)
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
"..."
163cm pitkä, ja 53kg. vatsa tönöttää pystyssä, kun raskausviikkoja on pian se 20 :) normaalisti hoikka. muotoja sais olla kyl enemmän! Rinnat löytyy, mutta peppu on lättänä :( tarvis alkaa treenaileen peppua muodokkaammaks sitten jossain vaiheessa :)
 
"vierailija"
162cm, painoa 70kg raskauden johdosta (edelleen tiineenä siis) no hmmh mitenhän tätä muuten :D normaali olosuhteissa painoa 55-60kg eli eli.. no tähän aikaa yöstä löydä enään sanoja, nukkumaan !
 
175cm pitkä, painoa en osaa tarkalleen sanoa, helmikuun alussa oli 55kg mutta nyt on varmaan pari kiloa tullut lisää.
Vartalonmalli mulla on sellanen hoikka Y, mutta siro mä en ole vaan ennemminkin vahvaluustoinen/rakenteinen.
 

Yhteistyössä