J
j
Vieras
Tämmönen rattoisa avaus.
Töissä tuo haju on tuttu, mutta miten sen voi kuvailla? Jännä juttu sekin, että en alkuun tiennyt, mille kalma haisee ja kun ensimmäistä kertaa haistoin, tiesin, että tämä on se. 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja huu:Nyt kun käyn miettimään, mitä tarkoittaa kalma? Lähestyvää kuolemaa vai jo kuolleen hajua? Ei kai se heti ainakaan milleen haise?
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Sanoisin, että sellainen makean pilaantuneen löyhkä. Alkaa tuntua kurkussa karvaalta.
Alkuperäinen kirjoittaja huu:En ole sitten tainnut haistaa. Kaksi kuollutta olen nähnyt. Mummon hetkeä ennen arkkuun panoa - ei varmaankaan tullut tuota hajua silloin - ja oman pienen vauvan. Vauva tuoksui vain vauvalle!
Alkuperäinen kirjoittaja nk:Miksi muuten kysyt jos kerran tiedät? Kävelin kerran isolla hautausmaalla, siellä oli
imelähkö haju, se oli se.
Kun oli mummuni hautajaiset, mummulaan kun tulin ennen hautajaisia,
siellä nenääni pisti se imelä haju(ja samalla hiukan tunkkainen).
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja nk:Miksi muuten kysyt jos kerran tiedät? Kävelin kerran isolla hautausmaalla, siellä oli
imelähkö haju, se oli se.
Kun oli mummuni hautajaiset, mummulaan kun tulin ennen hautajaisia,
siellä nenääni pisti se imelä haju(ja samalla hiukan tunkkainen).
Siksi kysyin, että miten muut sen kokee ja ajattelee.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Sen tuntee...
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Sen kerran kun olen kuolleen kanssa samassa huoneessa arkku auki niin sanoisin hajun olleen litteä, vahamainen. Etova ja kylmä. En osaa muutoin kuvailla.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Sen kerran kun olen kuolleen kanssa samassa huoneessa arkku auki niin sanoisin hajun olleen litteä, vahamainen. Etova ja kylmä. En osaa muutoin kuvailla.
Millainen on litteä ja vahamainen haju?