kuuskymppiseksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.03.2007 klo 11:32 vieras kirjoitti:
eli onko muita jotka tähtää kutosella alkavaan lukuun?
täälä painoa 77-78 ja tavoite olis nyt ensin 75 sit 70 ja sit joskus 67...
Olin sun asemassasi tammikuun alussa, eli painoin 77.2 ja nyt reilu kymmenen kiloa vähemmän :) Kyllä sä onnistut!

Täällä kans :wave:
Nyt painoa 72,8kg, tavoite 65kg. Tammikuun alussa paino oli 80kg. Nyt on pari viikkoa ollut totaalisesti motivaatio hukassa, syömiset on menneet ihan keturalleen, kuin myös liikunta........ :ashamed: :headwall:
Sais itteensä jotenki niskasta kiinni et jatkais reippaasti laihdutusta, ei olis enää kovin paljoa niin menis 60luvun puolelle ;)
Mut kuka on vieny mun motivaation?? :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.03.2007 klo 13:37 los bullas kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.03.2007 klo 11:32 vieras kirjoitti:
eli onko muita jotka tähtää kutosella alkavaan lukuun?
täälä painoa 77-78 ja tavoite olis nyt ensin 75 sit 70 ja sit joskus 67...
Olin sun asemassasi tammikuun alussa, eli painoin 77.2 ja nyt reilu kymmenen kiloa vähemmän :) Kyllä sä onnistut!
kerrotko kuinka onnistuit :flower: Ja ennen kaikkea onnittelut =)

hei vaan!
eli mä oon tän ketjun aloittaja...
mulla on totaalisesti motivaatio kadonnu ja 4 viikos pitääs pudottaa 4kg (kaverin kanssa veto) en tiedä miten oikein onnistun ku nyt 2 viikkoa paino junnannu samas joka on siis vieny motivaation ihan tyystin...
mikä siis avuksi? vielä kun kevät väsymys pukkaa toden teolla päälle. mitään ei jaksaisi tehdä!!! ulos lähteminen on kuin joku puhuisi maratonista eli toodella haasteellista. (lasten kanssa kyllä pihassa mut lenkille ei jaksa lähtee) huokaus
millähän tästä väsymyksestä pääsisi eroon? se on se ensimmäinen kynnyskysymys...

Yhteistyössä