Muita motivaatiopuutteisia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rakkapanuu harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rakkapanuu harmaana

Vieras
Täällä tammikuun alusta on painoa pudonnut nyt 12 kg...
Ja täytyy sanoa, että aika helpolla ovat loppujen lopuksi lähteneet...
Nyt vaan piinaa motivaation puute jatkaa. :(
8 kg olis vielä matkaa! Enkä tajua, mistä revin motivaation ja ajan...
On työt, lapset, koti ja rakennuspuuhat. :\|
Muita samas tilanteessa?
Täällä alkupaino oli siis 96,5 suurinpiirtein ja nyt painoa n. 84,6...
Semmonen 76 kg olis tavoite! Ja kropan kiinteytys...lähinnä vatsan seudulta. :whistle:

mulla on vähän sama homma.Kun on saanut merkittävän määrän kiloja pudotettua, ei sit enään jaksa innostaa, vaik päämäärään on matkaa. Mut kyl mä nyt taas vapun jälkeen meinaan laittaa sykemittarin koetukselle ja ostin digitaali vaaánkin, et sais tarkempia tuloksia, ihan just motivaation takia...

heips.makea maistuu taas...vuoden alusta pudottanut 8kg,jotka jäi raskauden jälkeen. Nyt kun mahdun taas joihinkin vanhoihin vaatteisiini, on motivaatio huvennut. 4-5 kg vielä pois. Herkut maistuu taas liian hyvin. Onneksi puutarhatyöt kuluttavat kaloreita ja vaunulenkit...Kesä lähenee uhkaavasti...huomenna jatkan uudella innolla...

No täällä yks hapanimelä istuu vaan ja popsii salmiakkia...

Ottaa niin rutosti päähän kun on pienimmäinen kipee eikä pääse ulkoilemaan niin kuin haluaisi.

Mulla katos motivaatio samantien kun mies palasi lomalta töihin ja mä en päässytkään lenkille tai jumpalle silloin kun, siltä tuntui. Olen toki yrittänyt syömisissä pitää edelleen saman linjan, mutta mitä se hyödyttää jos ei liiku....

No onneks ei ihan vielä kesä ole,,saa tässä uutta tsemppiä päälle :/ ...kai!

moikka! Mulla alkuvuodesta ttippui 5kg mutta sitten mies jäi kolmen viikon ,omalle ja sillon tuppas syömään hiukan eri tavalla kun silläkin oli nälkä ja se ei salaattia halunnu pelkästään syödä....joten tehtiin tukevaa ruokaa kaksi kertaa päivässä ja sit kun kyläiltiinkin useemmin niin joka paikass tuli syötyä herkkuja!
Nyt sitten pitäs saada ittensä sille salaatti linjalle mutta hakusessa on....aiemmin söin hyvin vähän leipääkin mutta nyt sitäkin on ahmittu ihan liikaa....
ja namia tekis mieli...
jos jotain hyötyliikuntaa niin olin juuri ikkunan pesussa ja vielä olis kolem ikkunaa pesmättä mutta ne jää toiseen kertaan...haravoimistakin löytyis....
motivaatio vaan hukassa!!! :ashamed:

Minä en tunnu saavan itseäni niskasta kiinni tuon synttäri/vappu-laihisloman jälkeen! \|O
Ärsyttää ihan. Tässä sitä rasvaisia kermakarkkeja vaan mässytetään. Ulkoiltua tulee joo enemmän, mutta syötyä sitäkin enemmän.. Ottaa päästä. Miks mie olen niin huono? Viikonloppuna tulee vieraita, ja sitten itse lähden koko viikoksi reissuilemaan. Varmaan se laihis silloin onnistuu. :ashamed:
pakko päästä kesäkuun alkuun mennessä 6:lla alkavaan painoon! Oisinpa joskus 69kg.. Sitten pikkuhiljaa vois tiputella sinne ihannepainoon, 60kg.

UJoo, joo joo ja vielä kerran joo.

Olipas kuin omia kirjoituksiani nuo kaikki tuolla edellä. :ashamed: :laugh:
Siis niin on hakusessa tuo motivaatio tääläkin.
Mul paino putos tuos viime syksyn aikana 5kg. Sitten ilmaantui plussa raskaustesiin vuoden vaihteen tienoolla. Ja paino pomppas saman tien ylös päin noin 2-3kg.
No, tuo raskaus kesken meni helmikuussaa -06 ja painokin heti putos reilun kilon.
Vaan nyt onkin sitten paino hypellyt edestakaisin sen kuin kerkiää.
Välil se jo käväisi tuolla syksyn alimmilla lukemilla, mut taas on nousu suuntaan tupannut lähteä.

Siis juu syötättää niiiiiin peevelisti koko ajan. Etenkin herkuja menee ja menis vieläkin enemmän jos niit vaan saatavilla on. :( :laugh: Jatkuvasti kyl samalla kun syön herkkuja, niin ajatus pyöräjhtää liikakiloihin ja niiden pois saantiin. Mut, mut, mut......

Minul alunperin oli tavoitteena saaada pois sellaiset 20-25kg ja tuo tavoite on kyl edelleen olemas. Mut aikatauluja en liiemmin ole laatimaan ryhtynyt. Päitäisköhän??? :headwall:

Vaan kun olen motivaationi tyystin hukannut. Johtuen kyl varmaan osittain siit et uutta raskautta on alulle tuon keskenmenon jälkeen yritelty, mut mitään ei viel kuulu ei näy. Eli masentaa niin tuo keskenmennyt raskaus kuin tuokin et uutta ei alkuun ole saatu.
Tässä ehkä osa syy motivaation puutteeseen. Vaik toisaal vois kuvitella juuri tuon raskaus toiveen motivoivan, kun yhtenä vaarana/riskinä on sairastua raskausdiabetekseen. :/
Mut ei se motivaatio on edelleen hukassa. :headwall: :ashamed:

Liikunankin sain jo hyvään vauhtiin tuossa kuukausi pari sitten. Vaan nyt onkin sitten tuo ulkona liikuminen käynyt tukalaksi allergioiden johdosta - siitepölyt ovat siis kiusanani näin keväisin. Eikä tuo kuntosalilla heiluminen oikein ole minun lajini, mielummin kävelen ja pyöräilen ulkona. :p :(

Öh vaan nyt pitäis sitten ainakin tuo syöminen saada kuriin palautetuksi, ettei pistelis tuosta vaan menemään lähes kokonaista kääretorttua kerrasta. :( :ashamed: Ihan vain itseään lohduttaaksee, kun on niin niin saamaton. :x
Ja hetken kuluttua tuosta ahmimisesta jo sitten itseään piiskaamaan ryhtyy kun on niin niin paha olla kun ei kurissa saanut itseään pysymään.

Elikkä taidan olla mitä pahimmassa kierteessä syömisineni.
:headwall: :headwall:

Öh vaan kylläpäs tuli selitellyksi. Näkee et ie kaikki ole kohdillaan täälä päin. :(

Koitetaanhan keventyä kaikki kesää kohden ja etenkin löytää tuo kadonnut motivaatio. :wave:

Yhteistyössä