Tsemppiketju painoaan pudottaville kuumeilijoille *helmikuu*

......... lähtöpaino...... pituus......... lähtöbmi..... tavoite .......pudotettu

Whisky Peat... 80,4 ...... 165 .......... 29,4 ........ 75/70 ....... -1,0 kg
Sunflower..... 83,3 ....... 167 .......... 29,9 ........ 70/65 ....... -4,7 kg
Miiuliini85...... 90 ......... 170 ........................... 80/70 ....... - 1,6 kg
tty............... 88 ......... 176,5 ........ 28,25 ....... 80/77 ...... -2,0 kg
Tinkatar........ 78 ......... 159 .......... 30,85 ........ 70
Ansku83........ 95 ......... 168 .......... 33,7 ......... 85/70 ........ -1,3 kg
Sparkle86...... 81,7 ...... 171 ........................... 71,7 ....... - 2,2 kg
Rontti1......... 73.1 ....... 161 .......................... 70/65 .......... -3,0 kg
Mimosan....... 67,5 ....... 162 .......... 25 ............ 60 ........... -5,0 kg
Äidin onni..... 66,4 ........ 165 ......... 24,39 ....... 60 ............ -1,9 kg
Tiuhti83........ 86 ......... 168 .......... 30,47 ....... 75/65 ........-2 kg
NiQ ............................................. 40 .......................... -6,1 kg
Toivoliini..... 102.......... 175 ........... 33,3 ........... 90 .......... -3,0 kg
TingaTanga... 94,6 ....................... 35 .......... 84,5 ..........
Iitu85......... 85 ........ 169 ............ 28,9 ......... 80kg




Taustalla:

Mandala
Moonbride
 
Viimeksi muokattu:
Voi vitsit, nyt löyty sopiva ketju. Eilen päätin, että kilot sais karista ja jos täällä on kerta sopiva tsemppiryhmäkin...

Eli pääsiskö mukaan?

85kg, 169cm, bmi 28,9
tavoite 80kg

Mulla ei paino nouse eikä laske kovin helposti. Farkkujen koosta sen huomaa. Ei oo kauaa ku tällä painolla meni päälle koko 40, nyt 44. Ups!

Kuumeilu on pakkotauolla nyt ainakin kaksi kiertoa, kun sain keskenmenon (kkm rv8 ja sitä ennen edellinen kkm 11/2011 rv18). Kuukauden päästä pitäisi kuulla, että oliko tällä kertaa kyse rypäleraskaudesta. Jos oli, niin sitten tulee kieltoa 6-12kk. Eli just nyt kaipaan pariksi kuukautta jotakin muuta ajateltavaa. Siihen mennessä ei varmaan tuo 5kg tipu, mutta pidettäköön se silti tavoitteena.

-iitu
 
Iitulle tervetuloa! Tarkastakaas välillä tietojanne, välillä on hieman vaikeaa päivittää, jos ilmoitetaan vain "pudotusta sen ja sen verran". Eli laittakaa aina KOKONAISPUDOTUS, niin se on helppo tuonne muokata.

Tsemppi, itsellä tökkii, mutta kyllä se kai siitä.
 
Kävin äänestyksen jälkeen pienellä lenkillä, ja pohdin, että kai se on taas Jutan kuurilla aloitettava. Sehän on sellaista "silmänlumetta", viikossa paino tippuu 3-4 kiloa, mutta sen jälkeen alkaa tulla takaisin jollei ole skarppina. Mutta antaa hyvän tsempin, ja olon, ja siitä on hyvä jatkaa. Ihan orjallisesti en noudata, enkä tiedä jaksanko päivän vai viikon. Edellisellä kerralla olin pari viikkoa ja useampi kilo lähti.

Tässä vielä teille, keitä kiinnostaa:

RUOKAVALIO GO FAT GO NAISET

Aamupala: kaurahiutale 45g
rasvaton raejuusto 100g
sokeroimaton mehukeitto 150g
Fast Omega 3 2kpl

Lounas: kana 100g tai kala 100g tai naudanliha 100g
vihanneksia vapaasti 200g
kananmunan valkuainen 50g tai rasvaton raejuusto 25g
oliiviöljy 5g

Välipala 1 kpl Fast pro-FX lo-carb bar tai 40g Fast Dietmix tai 250g maitorahkaa + 100g
pakastemarjoja

Päivällinen riisi 40g tai pasta 40g tai peruna 170g
kana 100g tai kala 100g tai naudanliha 100g
vihanneksia vapaasti 200g
oliiviöljy 5g

Iltapala: maitorahka 250g tai rasvaton raejuusto 150g
sokeroimaton mehukeitto 100g
vehnälese 10g
Fast Omega 3 2kpl

palautusjuoma (heti välittömästi treenin jälkeen ja vain treenipäivinä):
o Fast DIETMIX 40g
- rasvanpolttoon:
o Fast burner 2-3 kapselia aamulla ja 2-3 kapselia iltapäivällä
o Fast Green TEA 1 kapseli aamuisin

Yllä olevat valmisteet tukevat ja tehostavat dieettiä ja sen onnistumista. Ne eivät ole välttämättömiä tulosten saavuttamiseksi.

- Vettä pyri juomaan tasaisesti koko päivän ajan ja minimissään 3 litraa. Aamulla juo tyhjään mahaan vähintään 0,3 litraa vettä.

- Aterioiden välit minimissään 2 tuntia ja maksimissaan 4 tuntia.

- Jos jokin ateria jää väliin, niin korvaa se Fast Dietmix 40g tai Fast FX low carp proteiinipatukalla.

- Lisäksi olisi hyvä hankkia monipuolinen monivitamiini-valmiste sekä magnesium lisä päivittäiseen käyttöön. Noudata ohje annostuksia.

- Mausteita käytä runsaasti ja varsinkin tulisia mausteita olisi niiden termogeenisen vaikutuksen takia hyvä käyttää. Samoin käytä suolaa ruuissa, koska natrium on erittäin tärkeä koko prosessissa. Lisätty suolan määrä on 3-4g/pv.
 
Viimeksi muokattu:
Hienoja pudotuksia olette saaneet aikaan! WAU!!

Minä olen koittanut noudattaa GFG:n ohjeita ja alkuun putosi 1,9kg. Sitten tulin kipeäksi, selkä nitkahti ja kantti petti. Repsahduksia tuli ja paino nousi, kuinkas muutenkaan. Siitä huolimatta kolmen viikon haasteen tuloksena oli lopulta reilu 10cm pois ja 1,3kg alkua vähemmän. Ja lihakset tuntuvat nyt paljon paremmilta; sellainen tukkoinen voimattomuus on niistä pois. Toivottujen lihasryhmien kohdalla on tapahtunut myös kasvua kotitreeniohjeiden avulla. Jatkan Liten ylläpitäjissä pudottamista ja uskoisin kymmenessä viikossa tapahtuvan tulosta. :)
 
Huomenta, aamuvaakalla käyty ja pudotusta 1kg (kirjoitin aluksi km:D).
Tuntunut tosi helpolla tähän asti. Mä olen ollut aivan järkyttävän perso herkuille, mutta näköjään hillareiden vähennys ja kromin syöminen tosiaan auttaa. Yhtään ei tee makeaa mieli. IHANAA. Ja leipä narkomaanina tämä leivättömyyskään ei ole tehnyt tiukkaa.

Nyt vaan pitää toivoa, että tsemppi pysyy päällä. Lauantaisin olen antanut itselleni luvan herkutella, mutta koska viime la ei tehnyt mitään mieli, ni en ylimääräisiä syönyt (kyllä olin illalla itsestäni ylpeä;)).

Että sellasta tänne.
Kokonaisuudessaan tippunut siis 4kg.

Ps. Tasalukuja satelee multa, kun meidän vaaka antiikinajalta ei näytä kun puolenkilon välein lukemaa. Toiveissa ois uus vaaka.
 
Karppaava (tai sanottaisiinko enemmin hiilihydraattitietoinen) kuumeilija täälläkin... hyväkarppina aion olla koko elämäni, mutta en stressaa liikaa asiasta. Syön silloin tällöin "kiellettyjäkin hedelmiä" jos siltä tuntuu... Nyt on ollu työn alla 13kg painon pudotus tuonne normipainoindeksin puolivaiheille... No ensimmäiset 7kg selätetty ja 6kg to go! Lähtöpaino oli siis 73kg, nyt mennään luvussa 66kg ja tavoitteena 60kg... Alakarppausta takana 5kk eli se 1kg/kk vauhdilla ollaan menty... Jos tässä hyvällä tuurilla sattuui raskautumaan niin sitten muokataan reiluun hyväkarppiin ruokavalio ja nostetaan hiilareita täysjyväviljalla, syömällä enemmän marjoja ja hedelmiä ja vähennetään samassa suhteessa liikaa rasvaa...
Tällä hetkellä ruokavaliooni kuuluu vihannekset (ja paljon, saatan syödä päivän aikana 2-3 kerällistä jv-salaattia, 3-4tomaattia, paprikan ja kokonaisen kukkakaalin), hieman lihaa, kalamunaa, kalaa, juustoja, pähkinöitä (rasvaisia vaihtoehtoja) ja pari hedelmää päivässä.. Kahvia kermalla sitten reilummin... Vettä 2-3l päivässä... kaloreita mutustelen 1200-2000 päivän aktiivisuudesta riippuen :) Ei tarvitse kituuttaa, ei tarvitse kärsiä nälkää... Ja painokin tuntuu putoavan hitaasti, mutta varmasti. :D
 
En tiedä mitähän tässä ite pitäisi tehdä kun mitä enemmän nyt olen liikkunut niin paino vaan tuntuu hilautuvan vähä ylöspäin prkl :D puhutaan nyt kuitenkin kilon heitosta, mutta silti! Syy saattaa johtua punaviinistä tosin, viikonloppuisin ollaan istuttu iltaa kaveriporukalla. Mutt kun en edes syö niin paljoa ja turvottaakin. Pöh :p no tärkeintä on, että en ole karkkia tai muutakaan herkkua mässännyt viime aikoina ja pitää se pitää.

Tuo Jutan dietti kuulostaa ihan hyvältä, tosin itse karsastan grammamääräistä mittaulua. Se tuntuu jotenkin vievän kyllä kaiken luonnollisuuden ruokavalion muutoksesta. Mulle jotenkin tuntuu olevan tärkeää, että muutos tuntuisi luonnolliselta "näinhän mä oon aina tehny" siirtymältä. Jos joutuu koko ajan miettiä ja pähkäillä mitä saa laittaa suuhun niin on suuri riski, että jää kokeiluasteelle.
 
Mandala: Voihan se olla että olet saanut lihasmassaa liikkuessasi enemmän ja lihashan tunnetusti painaa enemmän kuin rasvakudos :D

Tuosta Jutan kuurista: äkkiä katsottuna näyttää matalakaloriselta dieetiltä, jossa hiilarit pyörii 30-40g päivässä. Eli on ns alakarppia ja ainoana erona että tuossa on rasvakin karsittu aikalailla alas, joten ei voi puhua oikeastaan karpistakaan. Nuo fatburnerit mukana siksi, että tuossa ei anneta keholle mahdollisuutta aloittaa omaa rasvanpolttoaan, koska siinä ei tarjota sitä rasvaa keholle riittävästi (mihin karppaus perustuu, se on näitä aineenvaihdunnan ihmeellisyyksiä) joten se kehon rasvanpoltto pidetään yllä keinotekoisesti fatburnereilla.

Luonnollinen rasvanpoltto vaatii hieman viitseliäisyyttä käynnistyäkseen ja aikaa vähintään kaksi viikkoa ja monet lannistuvat sen kaksiviikkoisen aikana... Voin kyllä antaa vinkkejä jos jotakuta kiinnostaa..
 
Viimeksi muokattu:
Kokonaispudotus 2,4kg

Olen jättänyt tuosta GFG-ohjeesta pilleripuolen pois. Leseet olen myöskin skipannut, vaikka niillä hyvä tarkoitus onkin. Marjoja ja rehupuolta on mennyt extraa ja hiilareita on enemmän kuin tuossa perusohjeessa, sillä imetän vielä. GFG:n ohjeissa kehotettiin imettäviä lisäämään hiilareita joka aterialle. Leivän päälle olen laittanut oikeaa voita ja rahkat yms ovat "rasvallisia versioita". Olen siis tavallaan astunut soveltamisen loputtomalle tielle, mutta onneksi se oleellisin juttu on tässä tapahtumassa; ruokarytmi on löytynyt ja punnitsemalla jokusen viikon oppii näkemään paljonko ruokaa on järkevää syödä kerralla. Toisaalta myös olotila kertoo suunnan olevan oikea; lihakset kasvaa, paino laskee, elämässä on enemmän virtaa vaikka unen määrä onkin juniorin takia vähissä.

On ollut upeaa huomata muutokset vaatteiden istuvuuden kautta. Vaikka painonpudotus on vielä pieni, mittanauha puhuu omaa kieltään ja se tuntuu hienolta. :)
 
Morjens. Saisko tänne tulla hangaround-jäseneksi? :) Siis vailla varsinaista pudotustavoitetta, mutta kuitenkin mielessä parin esteettisen kilon karistaminen.... mulla on painonpudotushistoriaa takavuosilta aika roimistakin määristä, ja silloin meni samassa rytäkässä hormonitoiminta totaalisen sekaisin jonka seurauksena sitten lapsettomuushoitoja jne, ja tämän takia en ole kovin innokas aloittamaan varsinaista pudotusprojektia, kun pelkään että se lähtee taas lapasesta. Oon liikunnallinen kuitenkin ja kiinnostunut terveellisestä syömisestä yleisesti, eli mieluusti kävisin täällä lueskelemassa teidän juttuja ja ehkä välillä kommentoimassakin jotain :)
 
Missä kaikki painonpudottaja luuraa:D?

Multa on tippunut nyt 5kg paino... Hipehei. Hiilareita olen tarkkaillu, kokonaan jättänyt pois perunan, pastan ja leivän (minihiilarileipää oon välillä syöny). Yhtää en ole nälkää nähny. Mä luulen että mä jatkan tän tapasta syömistä lopun ikäni, tuntuu niin hyvälle.

Ainii, ja lauantaisin on herkkupäivä jolloin mulla on lupa syödä mitä vaan. Toimii!!

Mites teillä muilla?
Sunflowerilla sujuu kans kivasti:hug:
 
  • Tykkää
Reactions: Vissyliini
Sunflower11
Mä eilen kävin puntarilla ja nyt kokonaispudotusta 7,7kg, eli -600g viime viikkoon :)

Mulla ei oo herkkupäiviä koska en koe sitä tarpeelliseksi, vielä ei tosiaan oo tehnyt mitään makeaakaan mieli, vaikka oon leivoskellut pullia, munkkeja, kakkuja! :) Tummaa suklaata, 85% syön palan-kaksi teen kanssa joskus.
 
2,5viikossa kokonaispudotus nyt -2kg.
Ne seuraavat kolme varmaan istuu vähän tiukemmassa. En ole oikeastaan edes tehnyt mitään näitä kiloja tiputtaakseni, sen takia tippunut paino olikin vähän ylläri.
Jos nyt koittais vähän piukistella ruuan kanssa ja zumbailis, ehkä siitä tulis ainaki kevempi olo vaikkei paino niin nopiaan tippuiskaan :)

-iitu
 
-2,9kg pudotusta kaiken kaikkiaan ja senttejä on lähtenyt esim. vyötäröltä 7. Muualtakin on mitat pienentyneet mukavasti. Kyllä nämä tulokset aina mieltä lämmittävät ja tsemppaavat jatkamaan. Upeinta on, miten helppoa tämä on ollut tähän asti. Syö vain säännöllisesti ja jaksaa tehdä kotitreeniä pari kertaa viikossa. Toki tiedän viimeisten kilojen olevan tiukimmassa, mutta jospa vielä ainakin yksi lähtisi ilman sen suurempaa muutosta nykyiseen treenimäärään. Kohta olen puolessa välissä ja aikaa tavoitteen saavuttamiseen on onneksi vielä reilut kolme kuukautta jäljellä. :D

Millaiset fiilikset harvoin kirjoittelevilla on? Alkaako tuntua tuskalta koko homma, vai riittääkö motivaatiota? Täällä saa purkaa tuntojaan myös vastoinkäymisten kohdatessa!

Sun pudotuksesi on upea!!! :D Samoin Toivoliinilla on hieno luku pudotettuja kiloja tähän mennessä! iitun painonpudotus reilussa kahdessa viikossa on myös suuri. Kyllä ne loputkin lähtee, vaikka tahti hiukan hiipuisi. :)
 
Moikka.. ei taida aktiivisesti enää toimia tää ketju.. itellä tippu paino reilu 4 kg ja nyt en enää "laihduta" syön vhh,n malliin mutta painon pudotus ei ole enää "niin" tärkeää kuin se että paino pysyisi mahdollisismman pitkään tässä samassa eikä nousisi paljoa. laihdutuksen tärkeyteen vaikuttaa eilen varmistunut plussa testi :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Toivoliini

Yhteistyössä