L
lomalle lähtijä
Vieras
onko siellä mitään leirintäaluetta jossa yöpyä?? siis mökkikyliä on kyllä pilvin pimein ja hotelleja mutta ihan perus camping aluetta, onko siellä?? ja minkä niminen?? enkä löytänyt edes googlettamalla muita kuin noita mökkejä