Moikat:wave:!
Ihanainen
vapaa viikonloppu mulla, pitkästä aikaa, siltä ainaskin tuntuu.. Töissä ollu semmonen meno, ettei enää tiiä, itkeäkö vaiko nauraa?:xmas:. Niin monelle meidän "tiimissä" tullut jonkinsortin "Napoleon"-kompleksi, ja tuntuu, että enemmän päälliköitä ku duunareita koko touhussa, eikä hommat etene mihinkään suuntaan:kieh:!!
Oivikki; voihan rähmä, jos taas tyttösesi kipeenä! Mä en osaa enää vanhana äitinä ees kunnon neuvoja antaa, mutta sen tein aikoinaan, että jos flunssaa pukkas(tukkosta nenää vallankin), niin silppusin sipulia ja laitoin sen sideharson sisään, ja sen harson roikkumaan lapsen sängyn pieleen.. Ja musta se kyllä auttoi, ja ainakin haju kammarissa oli aikasta kaamea
! Ja toinen "luontaiskonsti" oli se, että jos korva alkoi oireilemaan illasta, ei siis lekuriin pääsyn mahista, niin valkosipulia pilkoin, laitoin taas semmosen harson palasen sisään, ja lapsen korvaa vasten , ja päälle yöksi ohkainen kypärämyssy! Ja vielä yks noitakeino oli se, että flunssa-lapsen sukkiin laitoin valkosipulin kynnet!! Uskon, että auttoi useastikin, ja jossei autakaan, niin eipä ainakaan mitään vahinkoakaan saa aikaiseksi! Pikaista paranemista!
Marza; omituista käytöstä kummiltasi?! Pääasia kuiteskin, että hengissä!
Surku juttu, että poika noin kovasti uhmaa ja koettelee! Oisko se jotakin mustasukkasuutta pikkusiskoaan kohtaan, esim.? Voisko tuntea olevansa jotenkin vähemmän huomioitu tai jotain sellasta? Tai jos oireilee sitä, että vuorotellen äiskän ja isän luona? Toivottavasti saatte apua, ja hyvä, jotta noin pikaseen olette ongelmaan yrittäneet pureutua! Meillä kun kuopus syntyi, niin yksi oli juuri aloittanut ekan luokan, ja kaikki meni ihan ok.Mutta ykskaks yhtenä päivänä, noin pari viikkoa vauvan synt.jälkeen, hokasin, että pojalla hirveä lovi otsatukassa!:O. Kun kyselin, mistä johtuu, niin tää vaan selosti, että joku isompi koululainen oli välitunnilla leikannut hänen tukkaansa! Mä ihmettelin, että kuinka jollain on sakset koulussa? Ja sitten kun jo manailin, että mistä helkutista saan illalla open puhelinnumeron, jotta voin soittaa ja kertoa, että siellä koulussa vain hillutaan välitunnilla saksien kanssa, niin jotenkin kautta rantain selvisikin, että ei kukaan ollut mitään tehnyt
! Hän oli ihan itse leikannut tukkansa!!:vampire:..Voi hyvää päivää sentäs, oli kait aatellut, ettei saa huomiota muuten, kun kotona pieni vauva ja muutama muukin sisarus
. Nyt naurattaa jo, mutta silloin laittoi miettimään, että muistaa huomioida jokaisen ihan varmasti ja yksilöllisesti:heart:.
Mä katoin tänään ekaa kertaa ton "Vain elämää" ja kyllä mua itketti:'(! Aivan upeaa katsoa, kuinka hienoja ja aitoja nuo "starat" on sitten ihan pienessä piirissä, ja upeita lauluesityksiä.. Ihana ohjelma, ja saakin onneksi kait jatkoa, kun multa tää kausi meni ihan ohi. Ootteko muut katselleet?
Mihin on kadonnut ystävämme
Kastehelmi? Apuva, älä hylkää meitä, pliis:attn:! Ja
Ottis kanssa, tuu sieltä kisujen ja sen mörrimöykyn luota välillä meitäkin moikkaamaan
! Paitsi että, jos sulla onkin ollut niin kivaa ukkelisi kanssa, jottei tännä malta tulla, niin se suotakoon, ilman muuta! Lämpöisiä ajatuksia kaikille karussa oleville lampaille:kiss:!
Ihanaista illan jatkoa, ja lemmekästä/leppoisaa viikonloppua kaikille ihanaisille:wave:
Lillis