Heipparallaa tyttöset
Kotiuduttu ja home sweet home. Reissussa on aina mukavaa, mutta on kotiinpaluu ihan parasta: oma sänky ja omat jutut. Kotirintamalla kaikki oli mennyt hyvin. Vanhin poika tyttöystävänsä kanssa oli teinin vahtina jne. ja koirakin oli hyvin hoidettu. Ikävää vaan näytti kun kotiuduttiin.
Mä oon sit kans rktt:heart: (jos oon oikein ymmärtänyt niin tuo tarkoittaa raskaana kunnes toisin todistetaan). Kaksi pompulaa sain matkaani.
Ottiksen kanssa meillä siis sama kutomisharrastus, taisi sullakin mennä ihan himon puolelle välillä kuten mullakin; ei malta lopettaa. On niin mukavaa saada tuotoksia.
Mites
Marzan tuparit ?
Mur-murille mukavia synttäreitä ! Ja tsemppiä laihdutukseen, ei se oo aina tosiaankaan helppoa ja niitä miinuksia on vaikeaa saada jatkuvasti. Hienostihan sulla on paino pudonnut jo !
Missä on
Minni ? Ei oo pitkään aikaan kuulunut sinusta ja lapsosista mitään...Onkos salibandy vienyt mennessään ?
Oivikki : mikäs pp sulla jo menossa ? Onnen hippuja sinulle ja pienille :heart:
Lumeton : piinailtiinkos me keväällä samaan aikaan ? Noin pitkällä jo sinun raskaus; hienoa. Enää loppumetrit ja kohta koittaakin jo synnytys :flower: (meinasin laittaa tähän ha-haa kuvan, mutta en kuitenkaan...oisin tarkoittanut, että sehän ei aina oo niin kivaa, mutta onneksi unohtuu heti kun vauva on syntynyt...)
Pieni Tähtönen on mukavaa kun jaksat aina piipahtaa kirjoittelemaan
Uudin vanhemmille tervehtymistä ja onneksi isäsi vaivat ei ollut sydänperäisiä.
Tanssipartneri on onneksi löytynyt
Lilleriinan tyttärelle. Nyt on hyvä keskittyä itse suureen päivään. On ne vaan nuo jutut muuttunut; omissa vanhojentansseissa laitettiin hiukset ihan itse, puvun tosin vuokrasin teatterista, mutta ei se ollut niin suuri päivä kuin tänäpäivänä, tai ei ainenkaan meidän koulussa. Kiva, että perinne on kunniassa ja onhan se nuorille tärkeä päivä.
Ulrikekin oli pitkästä aikaa ehtinyt kirjuuttelemaan. Ikävät nuo sinun työjutut, ei paljon innosta tuloksien tekemiseen. Mainitsit vanhempien omasta ajasta...Totta: se on mielettömän tärkeää :kiss: Eroon päättyneessä liitossani oli juurikin suuri ongelma se, että ovenraossa vaihdettiin hoitovuoroja...Minä tein vuorotyötä ja mies matkatöitä, siihen kolme pientä lasta joita vietiin hoitoon vain mahdollisimman vähän, haluttiin heidän saavan olla kotona mahdollisimman paljon. Tästäpä aasinsiltana
seuraavaan aiheeseeni: tää voi jonkun mielestä ihan peestä...
mutta olen sitä mieltä, että lasten on parasta olla kotona
Hoitopaikat on ihan yes silloin kun tarvitaan, mutta en ymmärrä, että esim. äitiyslomalla viedään isompi lapsi hoitoon, kun itse ollaan kotona vauvan kanssa. Mä en vaan ymmärrä ! En olisi voinut ikinä tehdä niin. Enkä ymmärrä perusteluja, että lapsi tarvitsee virikkeitä. On äidin tehtävä silloin kotona ollessa niitä järjestää. Ja kavereita voi hankkia muualtakin kuin hoidosta. Mä mm. kävin srk: äiti-lapsi kehossa, ottakaa kantaa ja kertokaa miten itse ajattelette :vampire: Mielipiteitähän saa olla !
Mutta nyt
HYVÄÄ PYHÄINPÄIVÄÄ kaikille ! Hautausmaalle käy oma tieni jossain vaiheessa; ystäväni haudalle kynttilän vien ja iltasella laitan omalle pihalle kynttilän kauempana olevien vainajien muistoksi.
paulanna (aikas onnellinen tänään)