~~kuumia aaltoja~~ "so what"

huomenta jokaiselle.
kiitos kaunis kaikille jotka elävät mukanani tässä hetkessä kummiani ajatellen,
Tuskaa ikävää unettomuutta epätietoa...kaikkea sitä jokainen päivä.
Eilen miehen kanssa käytiin kaupassa ostamassa ruokaa tupareihin ja mies olis halunnu ostaa joulukinkun pöytään vaan eipäs porvoossa ollu missään ostelin sit kaikkii lisukkeita vielä lisäksi ja oikeesti oon niin tyhmä mutta haluun tänään mennä ostaan lohta ja laittaa lohirullia kun kala vaan on niin hemmetin ihanaa.
mihen yks työ kaveri oli eilen ollu aika ihana hän on virosta ja oli sanonu miehelleni että miiitä syötä sielä?
mies että vaimo hoitaa ruokapuolen ettei ole hätää.
Kaveri sanonu että jos hän lintua?
olin että voi helevetti :D kun virossa ilmeisesti tupareissa ruuat valmistetaan paikan päällä- aivan ihana ajatus mutta että kokonainen lintu ym... huoh :whistle:
Sinä kuitenhin nautit pippaloiden järjestelystä=)
..mie stressaan nykyisellään kovasti kaikkia tuollaisia: /..vaikka niin ihana olishin kun tulisi ystäviä paljon kylään iltaa viettämään, hyvän ruoan ja juoman merkeissä:)

Miusta tainnu tulla erakko!!!:O..voihan veeeee:headwall:..en mie ole tällainen ollunna ennen, kovinhin olen ollut sosiaalinen ja hakeutunut ihmisten seuraan.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Marza1970
Ottis kiva ota niitä kuvia meidän iloksi. Sinulla on hyvät suunnitelmat vkonlopuksi. Toivottavasti on rentouttavaa ja mukavaa siellä mökillä.

martza saa nähdä minkälainen lintu teille tulee tuliaseksi. Tuommoinen tapa, että laitettaisiin yhdessä ruokaa vieraaiden kanssa olisi aika kivakin joskus kokeilla myöskin.

Mur-Mur sinun suunitelmat kaveri synttäreiksi kuulostaa tosi hyvälle :popcorn:. Muistako vielä sen linkin, mistä löytäisi milloin voi aikaisintaan nähdä jotain r-testeissä?

Minulla kyllä tosi saamaton olo, pitää tästä ryhdistäytyä ja lähteä siivoamaan pihalta viimeiset kalusteet pois, kun tänään ei sada eikä ole täällä jäätäkään.
 
oivikki joo taitaa tulla mehtälintu ja se pitäs varmaan kyniä ja täyttää--hah hah
ei vaan mies oli oikeesti sanonu että ei mitään vaimo kokkaa ja mun bestis tulee viel aamulla meille auttaan mua ajoissa kunnes anoppi saapuu ekojen vieraiden iloksi.Mulla on niin ihana anoppi joka on nuorekas sydämellinen ja ennenkaikkea ihana ihminen =)
mut nyt kone kii ja palaan illemmalla ku jaksan jahka jaksan...moro :heart:
ja mur mur tosiaan nautin laittaa kaikkea kivaa ja ystävien kanssa viettäää aikaa mutta yksin laittaessa ei meinaa aika riittää eikä jaksuja
 
Hei, täällähän te tutut ootte! :)

Näyttää kivalta ketjulta, jos sopii, niin voisin liittyä joukkoon semmoisena puoliaktiivisena jäsenenä? Mulla siis sikäli erilainen tilanne, että oon raskaana viikolla 31+, mutta mahtuu mun päähäni muutakin kuin vauvat :)

Oivikille peukkuja, tää raskaus näkyi mulla pp 8 roskishaamuna, mutta meidän tyttö taas ei näkynyt vielä pp 10 lainkaan.
 
  • Tykkää
Reactions: paulanna
Tervetuloa vaan tänne lumeton . Tää on mun mielestä ollut mukava keskustelufoorumi:)

Kutojamummoihin lukeudun minäkin. Nyt valmiina jouluksi n. 20 paria lastensukkia, n. 10 paria aikuisten sukkia, työnalla pitkävartiset palmikkosukat... Välillä menee ihan överix, kun ei malta muuta tehdä kuin kutoa. Lastensukkia lahjoitan jouluna joko lastensairaalaan tai turvakotiin, näin olen tehnyt ennenkin. Kun vaan on kudottava noita pieniäkin omaksi iloksi:)
Seuraavaksi kudon itselleni palmikkoneuleella vaalean paidan, kunhan joulusesonki on ohi...
Kutonut olen aina, muistan kun oma mummoni opetti jo ennen koulua kutomaan minut ja siskoni, molemmilla on verissä edelleen ja ollaan aina kudottu paljon. Joskus nuorena jopa haaveilin siitä ammattia itselleni, mutta tienistiä sillä ei juuri olisi saanut :(
Kuvia ette kuitenkaan tekeleistäni tule näkemään, koska en osaa lisätä tänne mitään kuvia, mä oon ihan tööt tän sivuston ja profiilin kanssa: olisin laittanut sinne jonkun kivan kuvan, mutta enpä sitten osannutkaan...

Illanjatkoja kaikille ! Ja viikonloppua, lauantaina onkin sitten pyhä
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Uudi
lumeton tervetuloa joukkoon sinä ja pikkunen :wave::heart:.

ON oireita on, mutta testit negoja :(. Ulkona sataa ja on yhtä harmaata kuin on meilikin. On tässä teitty vielä pieni mahdolisuus, että jotain tulisi testiin, mutta kyllä minulla tytön raskaus näkyi tällä päivällä jo viivan paikkana ja seuraavana päivänä jo haamuna. Vielä kuitenkin toivon josko olisi kiinnittyny myöhemmin. Täytyy tästä lähteä tosiaan kaupoille, kun huomenna on pyhä.

Paulanna
sinä se toisaan olet myös varsinainen kutoja =)
 
oivikki ei heitä uskoaan metsään. Piinapäivät on kamalia, todellista piinaa mutta myös toivoa täynnä. En oikein ole pysynyt kartalla, että mikäs PP sulla on menossa mutta toivon sinulle plussaa testiin koko sydämestäni kuin myös paulannalle.

Höh, en saa hymiöitä toimimaan.

Huomenna pyhä päivä. Mitenkäs arvon naiset aikovat sitä viettää?
Meillä ollaan ihan kotosalla herkkujen kera..
 
Lilleriina ja Ottis kiitos toivotuksista !! Ottis hyvää mökkiviikonloppua ja otahan rennosti. :heart:

Mur-mur voimia päiviisi. On Poika varmaan innoissaan, noin ihanista juhlista. Onnea täältäkin Pojuselle !! :hug:

Paulannalle hyvää ja toivorikasta matkaa. :kiss:
 
Piti kirjoittaa kahdessa osassa, että muistan kommentoida enemmän.

Oivikki plussatuulosia puhaltelen sinne. :whistle:

Lumeton tervetulemas minunkin puolestani ja hyvää loppuraskautta. :heart:

Marza Miten menee ? Lämpöinen hali ja voimia. :hug:

Täällä ahkeria kutojia. Lapsille kudoin sukkia ja lapasia, kun olivat pienempiä.
Kutoisin paljon enemmänkin, mutta kun olen liian lyhyt jänteinen, niin puserot tahtoo jäädä kesken. Niska on sitten muutenkin jumissa, niin sekin sitten vähän vaikuttaa intoon.
Poika tuossa tuotiin meille samalla, kun käytiin kaupungissa ystävillä kylässä.Lainaa autoa, että pääsee lääkäriin. Selkä välissä niin kipeä, ettei tahdo voida kuin maata. Illaksi vähän helpottanut, että istui jo jotenkin ja käveli.
Harmi vain, kun juuri pääsi sesonkitöihin, jossei sitten voi mennä ollenkaan enää, kun raskas nostelutyö.

Se pistos oli keuhkossa mikä isällä oli, ei ollut sydämen kanssa tekemistä, mutta onneksi ei tullut takaisin.
Äidin käsi leikattiin tänään, kun puutui jatkuvasti, viime vuonna leikattiin ensimmäinen.
Tällaista sairastelua nyt täällä.
Vettä sataa että lotisee, kurja pimeä sää on ollut.
Sohva löyty luvattiin ilmaiseksi ja mehän haettiin. Niin hyvä sohva, että oikein ihmetytti, mutta olivat ensin yrittäneet myydä ja kellekään ei kelvannut edes halvalla.
Onneksi ehdittiin sillä sitten oli kyselyitä tullut paljon.
Melkein kuin uusi. Ei kovin pitkä, että silläkin voi ola ettei mennyt, mutta kyllä tuo nyt aikansa menee. Ruskeaa nahkaa muuten.

Hyvää Pyhää tv Uudi
 
Kiitos Uudi synttärionnitteluista:)

Täällähin niin harmaata ja sateista, yäks en tykkää!:mad:

Me vietellään pyhäinpäivää poikasen juhlien merkeissä.

Onneksi Uudi siun isäsi pistos ei ollut vakavaa ja paranemisia siun poikasen seljälle, se on kurjake vaiva kans.: /

Me käväistiin rokotuksilla eläinlääkärillä, koirat selvästi väsähtäneitä siitä pikku "jännityksestä"..kumpikaan ei ollunna moksiskaan kun piikit saivat - Salli kaksin kappalein.

Sylvi oli hieman vaisu automatkan, hienosti miusta kumminhin matkusti - ei tärissyt eikä uikkannut yhtään..reipas tyttönen:)

Miusta on niin ihuna niiden touhuja kattella:rolleyes:nythin makoilevat ystävykset, ihan vieretysten:heart:

Mukavaa iltaa kaikille!:wave:
..meillä mies&poikanen läksivät vielä ostamaan viime hetken juhlatarpeita ja akkupattereita..niin kun tuo Sylvi puri poikasen kuulokkeista johdon poikki:O..ostettiinpa sitte "langattomat", uuden veroiset käytetyt kirpparilta 25e hintaan(ovh 89e)..poikanen niin mielissään.=)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Uudi
Happy Halloween:vampire:!

Sää on taas niin ankea, ettei tosikaan:$! Ei paljon mieltä piristä, kun ulkona näyttää ihan saman harmaalta, oli sitten ilta tai aamu..

Oivikki; älä ole liian hätäinen:kiss:! Hiljaa hyvä tulee, ja odota ihan hissunkissun ny..( Peukkuset ja varpit pystyssä täällä, hiljaa toivoen sitä onnea sulle ja tyttösellekii:heart:)

Uudi; jaksuja sinne..Teillä nyt sairautta ihan liiaksi asti:(. Toivottavsti tuo keuho-pistos ei enteile mitään pahempaa, oisipa vain semmoinen "harmiton" tapaus. Voi hitsi; Onnea uudesta sohvasta!! Upea juttu, jotta saitte ilmatteeks ja ehditte vielä ekana!! Meiän tilaamasta sohvasta ei oo kuulunu vielä mitään! Luotan, että tulossa on, sillä kaitpa Maskusta ois ilmotettu, josseivät sohvaa kykene toimittamaan.. Noh, ans kattoo ny..mulla onkin harvinaisen pitkä pinna tässä kohtaa:xmas:.

Pieni Tähtönen; meillä on semmonen pyhä, jotta mennään miehen kanssa kahestaan "ulkoilemaan". Toisin sanoen, mieheni sponsoroi yhtä jutskaa(tyyppiä) ja sen puitteissa huomenna semmoset kivat (hope so) illanvietot kaikkine tarjoiluineen ja saunoineen..Mä en mee saunaan, mutta kun en oo koskaan niitä immeisiä tavannut, joiden kanssa mieheni viettää pitkän viikonlopun ulkomailla joka kevät, niin ois kait hauskaa tutustua:confused:! Vähän arveluttaa, kun muut "muijat" ovat tunteneet toisensa ties kuinka kauan, ja sit mä meen sinne ihan ummikkona, niin hui ja hai, kuinkahan sujuu? Mulla kyllä samaa vikaa ku *mur-mur*; lla; erakko-elämä maistuu paremmin kuin hyvä seura: /.

Ihania asioita; tyttöseni sai vanhojen tanssi-parin:heart: ja sen lisäksi löydettiin maailman ihanin tantsu-puku:saint:! Nyt stressataan enää VAIN kengistä sekä mahdollisesta meikistä, sillä kampausongelmakin on jo hoidettu:D. Tervetuloa vain joukkoon tummaan Te, joilla piskuisia neitejä kasvamassa kohti Vanhojen tansseja! Voin sitten antaa vertaistukea:attn:!

Lumeton, kiva kun löysit tänne:)! Täällähän saa kyllä puhua vauvoistakin ja niiden odotuksesta, kuten myös kaikesta muusta maan ja taivaan väliltä! Ja onnenpipanoita sun ihanasta masuvauvelista! Kuinkas nuori sä olitkaan?;) ja monesko vaavi teille tulossa.. Ei tartte kertoa, mutta ihana kuulla näitä tarinoita:heart:.

Kaikille leppoisaa viikonloppua, ja rauhaisaa pyhäpäivää( paras toivottaja tää, joka baariinkin menossa:snotty:), tulkaahan olkkariin edes kipasemaan pikaseen!

Lilleriina:wave:
 
Mukavaa pyhäinpäivän aattoa kaikille!

Siitä onkin tovi vierähtänyt, kun tänne eka kerran kirjoittelin. En ole juurikaan tänne tulleita viestejä lueskellut, kun on ollut niin kiireistä (muka). Mutta onnittelut kaikille uuden lemmikin omistaville. Jos olis mahdollista, ottaisin kissan, mutta kun allergisena en voi, niin en voi.

Oivikille pidän peukkuja, että raskaus pamahtaisi testiin!

Parisuhteesta tai se muuttumisestakin oli keskusteltu. Mä olen vasta tässä parin viime vuoden aikana oppinut tajuamaan sen, miten tärkeää on, että vanhemmilla on myös omaa aikaa. Silloin kun meidän lapsukainen (nyt 6 vee) oli pienempi, sitä vain ajatteli, että nautitaan tästä lapsesta ja yhteisestä ajasta siten. Ja että saahan sitä iltaisinkin miehen kanssa yhteistä aikaa, kun lapsukainen on mennyt nukkumaan jne. Mutta jotenkin sitä yhtäkkiä havahtui, miten suhde saattaa muuttua helpostikin huonompaan suuntaan, jos ei toista kuuntele, huomioi. Meillä on tapana iltaisin saunoa miehen kanssa lapsukaisen mentyä nukkumaan. Samoin ollaan otettu tavaksi aina silloin tällöin käydä ruokatunnilla lounaalla kahdestaan, vaikka se vähän vaatiikin työaikataulutusjärjestelyjä joskus. Mutta siinä voi hyvin keskustella toisen kanssa ja viettää aikaa. Eikä tarvitse keskittyä kuin vain omaan syömiseensä =)

Työstä puheen ollen, täytyy mainita mulle työpaikalla tapahtunut juttu. Kollegani läksi loppuvuodeksi lomalle, pitää perhevapaita samalla ja palaa töihin vuoden alusta. Kiva juttu, mutta eipä kerrottu mulle asiasta mitään! Vasta esimieheltä kuulin asiasta, hänkin oli kuulemma "vähän aikaa" asiasta ollut tietoinen. Ja tämä kollega laittoi mulle asiasta tosin s-postia, kun en sinä päivänä ollut toimistolla, kun hän jäi lomalle. "Jäin lomalle" oli viestin otsikko. Just, mulle kaatui sitten hänenkin projektinsa hoidettavaksi! :stick: Vedin kyllä herneen syvälle, kun tästä pauhasin töissä! Mutta jotenkin tämä on niin sitä firmaa ja sen tyyliä, etten jaksa sitä liikaa vatvoa. Ehkä toisissa oloissa olisin ottanut enemmänkin henkilökohtaisena loukkauksena tai jopa kiusaamisena tämän asian. Vai reagoinko yli?

Nyt pitää lähteä viettämään sitä laatuaikaa miehen kanssa. Siispä saunaan :)
 
Huomenta ja hyvää pyhäinpäivää.

Lilleriinan illanvietto suunnitelmat miehen kanssa kuulostanee kivalta. Kyllä sinäkin sinne joukkoon sopeudut ja rupattelet vallan reippaasti. Totta on, että kun itse ei oikein tunne muita, niin vaikea on varmaan mennä mutta kyllä se siitä, kun hetken tutustelet :)

Nyt aamupalan syöntiin, pikkuiset lapsukaiset hyppelee jo puurolautasten kimpussa :heart:
 
Heipparallaa tyttöset :LOL:
Kotiuduttu ja home sweet home. Reissussa on aina mukavaa, mutta on kotiinpaluu ihan parasta: oma sänky ja omat jutut. Kotirintamalla kaikki oli mennyt hyvin. Vanhin poika tyttöystävänsä kanssa oli teinin vahtina jne. ja koirakin oli hyvin hoidettu. Ikävää vaan näytti kun kotiuduttiin.
Mä oon sit kans rktt:heart: (jos oon oikein ymmärtänyt niin tuo tarkoittaa raskaana kunnes toisin todistetaan). Kaksi pompulaa sain matkaani.

Ottiksen kanssa meillä siis sama kutomisharrastus, taisi sullakin mennä ihan himon puolelle välillä kuten mullakin; ei malta lopettaa. On niin mukavaa saada tuotoksia.

Mites Marzan tuparit ?

Mur-murille mukavia synttäreitä ! Ja tsemppiä laihdutukseen, ei se oo aina tosiaankaan helppoa ja niitä miinuksia on vaikeaa saada jatkuvasti. Hienostihan sulla on paino pudonnut jo !

Missä on Minni ? Ei oo pitkään aikaan kuulunut sinusta ja lapsosista mitään...Onkos salibandy vienyt mennessään ?

Oivikki : mikäs pp sulla jo menossa ? Onnen hippuja sinulle ja pienille :heart:

Lumeton : piinailtiinkos me keväällä samaan aikaan ? Noin pitkällä jo sinun raskaus; hienoa. Enää loppumetrit ja kohta koittaakin jo synnytys :flower: (meinasin laittaa tähän ha-haa kuvan, mutta en kuitenkaan...oisin tarkoittanut, että sehän ei aina oo niin kivaa, mutta onneksi unohtuu heti kun vauva on syntynyt...)

Pieni Tähtönen on mukavaa kun jaksat aina piipahtaa kirjoittelemaan :)

Uudin vanhemmille tervehtymistä ja onneksi isäsi vaivat ei ollut sydänperäisiä.

Tanssipartneri on onneksi löytynyt Lilleriinan tyttärelle. Nyt on hyvä keskittyä itse suureen päivään. On ne vaan nuo jutut muuttunut; omissa vanhojentansseissa laitettiin hiukset ihan itse, puvun tosin vuokrasin teatterista, mutta ei se ollut niin suuri päivä kuin tänäpäivänä, tai ei ainenkaan meidän koulussa. Kiva, että perinne on kunniassa ja onhan se nuorille tärkeä päivä.

Ulrikekin oli pitkästä aikaa ehtinyt kirjuuttelemaan. Ikävät nuo sinun työjutut, ei paljon innosta tuloksien tekemiseen. Mainitsit vanhempien omasta ajasta...Totta: se on mielettömän tärkeää :kiss: Eroon päättyneessä liitossani oli juurikin suuri ongelma se, että ovenraossa vaihdettiin hoitovuoroja...Minä tein vuorotyötä ja mies matkatöitä, siihen kolme pientä lasta joita vietiin hoitoon vain mahdollisimman vähän, haluttiin heidän saavan olla kotona mahdollisimman paljon. Tästäpä aasinsiltana
seuraavaan aiheeseeni: tää voi jonkun mielestä ihan peestä...mutta olen sitä mieltä, että lasten on parasta olla kotona :) Hoitopaikat on ihan yes silloin kun tarvitaan, mutta en ymmärrä, että esim. äitiyslomalla viedään isompi lapsi hoitoon, kun itse ollaan kotona vauvan kanssa. Mä en vaan ymmärrä ! En olisi voinut ikinä tehdä niin. Enkä ymmärrä perusteluja, että lapsi tarvitsee virikkeitä. On äidin tehtävä silloin kotona ollessa niitä järjestää. Ja kavereita voi hankkia muualtakin kuin hoidosta. Mä mm. kävin srk: äiti-lapsi kehossa, ottakaa kantaa ja kertokaa miten itse ajattelette :vampire: Mielipiteitähän saa olla !

Mutta nyt HYVÄÄ PYHÄINPÄIVÄÄ kaikille ! Hautausmaalle käy oma tieni jossain vaiheessa; ystäväni haudalle kynttilän vien ja iltasella laitan omalle pihalle kynttilän kauempana olevien vainajien muistoksi.

paulanna (aikas onnellinen tänään)
 
Viimeksi muokattu:
Hei ja kiitos tervetulotoivotuksista =)

Mies lähti esikoisen kanssa elokuviin katsomaan Helinä-keijua ja saan olla vähän aikaa rauhassa.

Lilleriina taisi kysyä tuosta lasten lukumäärästä. Meillä on yksi tyttö, joka täyttää just 5v. ja sitten tää tuloillaan oleva pikkukakkonen. Yhdessä miehen kanssa on kohta oltu kymmenen vuotta ja koko ajan on lapsia haluttu. On ollut melko kivinen tie sillä saralla ja taivaalla tuikkii monta meidän pientä enkeliä, jotka ei loppuun asti jaksaneet :heart: Heitä olen tänään paljonkin ajatellut kun on tuo Pyhäinpäiväkin.

Paulanna, ymmärrän enemmän kuin hyvin, mitä ajoit takaa. Synnytyksen voisin kyllä ulkoistaa johonkin muualle...

Mun piti laittaa tuosta yhteisestä ajasta miehen kanssa on ihan samanlaisia kokemuksia kuin Ulrikella. Ajateltiin just samalla tavalla, että ehditäänhän me sitten myöhemmin hyvin, mutta sitten herättiin äkkiä siihen että kukas se oikein illalla istuu tuolla sohvalla tietokoneen kimpussa. Tuntui, että oli vieraannuttu todella äkkiä. Sen jälkeen on panostettu parisuhteeseen aivan eri tavalla ja kyllä on kannattanut.

Ai niin, toi lapsen hoitoon vieminen. Paulanna, älä nyt suutu mulle, mutta meidän tyttäö jatkaa kevään samassa päiväkodissa (tosin sopimuspäivillä, eli on kuussa 15 päivänä), monestakin syystä. Sama porukka jatkaa ensi syksynä eskarissa enkä halua siirtää kevään ajaksi uusien kaverien luo srk:n tai kaupungin kerhoihin. Kaverit on hänelle nykyään jo tärkeitä ja suuttui tässä verisesti yksi päivä kun pidettiin yhteinen vapaapäivä ja hän missasi tarhassa jonkun nallepäivän.
Lisäksi tiedän olevani sen verran 'laiska' ja 'huono' äiti, että varmasti noina kotonaolopäivinä (joita niitäkin nyt kuussa aika monta kertaa kertyy) katsoo telkusta lastenohjelmia ja dvd;ta sun muita ja saa leikkiä nurkassa itsekseen. Me vielä asutaan kaupungin keskustassa, joten tuo ulkonakäynti yleensäkin on melkoinen projekti, varsinkin vauvan kanssa kun vaunut pitää aina kasata ja koota...

Mutta siis, olen sitä mieltä, että nämä ovat perhe- ja tapauskohtaisia asioita. Kyllähän monet päiväkotitädit sanovat, että joissakin perheissä lapsien ruuan saanti on viikonloppunakin aika kortilla ja syövät kaksin käsin aina maanantaisin kun ovat niin nälkäisiä, Koteja on niin monenlaisia.

Mukavaa pyhäpäivää kaikille!

Minä lähden ulos vaappumaan pienelle kävelylle.
 
Kiitos kaikille kannustamisesta.

Uudi hieno juttu, että saitte hyvän sohvan ilmaiseksi.

Mur-Mur muka juttu, että eläinlääkärillä meni hyvin. Minä olen aina ihan paineessa, jos kissa pitää viedä lääkärille, kun se raukka menee ihan paniikkiin ja pelkään, että se on sille jo ihan liikaa, kun on jo niin vanha. Onneksi viime vuonna tähän aikaa, kun kävin roktuttamassa niin lääkäri sanoi, että ei enään tarvitse rokottaa tämän jälkeen.

Lillis toivottavasti on mukava ilta. On se uusien ihamisten tapaaminen minustakin aina vähän jännää. Miellään on vanhojen tuttujen kanssa. Tosin tässä olen tytön myötä tavannut uusia ihmisi, lapsen kautta, mutta yhtään sellaista ei ole tullut, jonka kanssa oltaisiin muutoin yhtydessä, mitä nähdään harrastuksissa, puistossa.

Paulanna hirmuisesti onnea rktt aikaan ja päättyköön se vahvaan +. Itsellä pp9 ja nega testissä. Oireena pahoinvointi, joten rktt täällä kuitenkin vielä.

Lumeton mukava sinulla tuollainen vapaa ilta-päivä.

Oletteko katsoneet tv sekaista norjalaista sarjaa, kun Kätilöt olen sitä seurannut, kaikkia osia en nähnyt, mutta oli mielestäni jotenkin sympaattinen tositeevee ohjelma.

Oivikki :wave:
 
Viimeksi muokattu:
Uuuh, kaikkee on tullut syötyä liikaa. Kynttilän laitoin palamaan vainajien muistoksi.

Nyt on lähiaikoina kaksi ihanaa ihmistä keskuudestamme poistuneet, vähällä yhteyden pidolla enään oltiin kun tiet vaan kasvavat välillä eriin suuntiin. Silti hyvin rakkaita ihmisiä minulle.

Hoitopaikka asioista kyselty. Mulla on periaate se, että hoidan lapseni kotona. Heille kyllä joka päivä jotain näperrettävää kehittelen. Ulkoillaan mahd paljon. Tänään löydettiin punaista kartonkia kotimme kaapista ja suunniteltiin jouluaskartelujen aloittamista lasten kanssa.
Eli siis virikettä tarjoan kotona kuitenkin päivittäin ja oon toki välillä laiskana, ettei aina jaksa olla keksimässä jotain tekemistä. Välillä vaan tokaisen, että nyt vaan ollaan! eikä tehdä mitään :D
Kerhossa meidän 3v tyttö käy viikottain ja sitten vielä käydään yhteisessä kerhossa kerran viikossa. Eli on kavereita kuitenkin kivasti. Töihin palaan sitten, kunnes nuorimmaiseni on 3v ja hyvällä omalla tunnolla töihin palaan, onhan tässä kotona tullut jo oltua taas useampi vuosi :)
Jokaisella tosiaan on omanlaisensa tarpeet joko hoitopaikkaan tai ei.

paulanna tsemppiä plussaan!

Illanjatkoja!!
 
Viimeksi muokattu:
Mur-mur kiitos !! Meillä Onni-possu menee kastroitavaksi 6. päivä. Samalla laitetaan rokko ja mikrosiru, ettei tarvi pikkukorviin merkkiä laittaa.
Minun piti maataloustoimistossa ilmoittautua, kun ruvettiin possua pitämään, vaikka se on lemmikki. :D

Lilleriina kiitos sinullekin !! Toivotaan, ett' teid'nkin sohva viel' tulee.
Voi r'hm' nyt lopetti yksi kirjain tulemasta. No koittakaa saada selv''.
Onpa mukavaa, kun tanssiaisparikin on l;ytynyt ja vaateasiatkin reilassa.
Kivaa saunareissua sinulle. :hug:

Ulrike olipa hankalasti tehty t;iss'. Tsemppi' sinulle ja tervetuloa. :flower:

No nyt multa katos jo toinen kirjain, voi itku.

Paulanna plussatuulia ja kiitos toivotuksista. :flower:
Siskon lapsi on viikolla kaksi p'iv'' tarhassa ja minusta se on hyv'. Siskolla kaksi pient' viel' kotona ja tytt; on alusta asti ollut vilkas ja aina toisissa lapsissa kiinni ja taputtelemassa.
Oli hyv' laittaa tottumaan muihinkin lapsiin ja v'h'n siin' rauhoittuukin. Heille hyv' konsti. Tytt; tykk'' kovasti. Virikkeist' ei ole kotonakaan puutetta, mutta oppisi k'ytt'ytym''n muidenkin lasten kanssa.

Oivikki Kyll' min' nyt sinulle kovasti plussaa toivon. Oire on ainakin hyv', vaikka inhottava. :heart:

Viikonloppua !!!
 
paulanna - kovasti pienille pampuloille:heart::heart: tarrasukkasia täältä laittelen!:wave:

Ovikki d=)b äly ISOSTI täällä peukuttelen.:heart:
..mie olen seurannut melkeinpä joka jakson Kätilöt sarjasta - tykkään.=)

Synttärijuhlaset(pienimuotoiset)kivat ja mukava oli nähdä serkkua&Äidin siskoahin pitkilleen=)..
..poikasella vain yskä lisii kovasti ja kipiän näköinen kyllä on:(..ja sunnuntaina ne kaverijuhlat vielä..

Kyllä minun leukoja revityttää, haaaaukotuuuus!|O en vain osaa oikein rauhoittua makuulle..olis kait se Sylvin viekkuun mentävä(Salli miehen viekussa;))..hyvälle ruojat oppineet:whistle:

..nati nati:heart:
 
Molskis ja loiskis:wave:

Meiän kone käy tänään todella hitaalla... Kauhean kauan kestää kaikki, pöh:headwall:!

Eilinen ilta oli ihan syvältä:kieh:! Siellä "bilepaikassa" oli tosi töykeää porukkaa; pari naista kävi esittelemässä itsensä ja jutskaili jotain, muut sitten istu ku prinsessat omassa pöydässään.. Mies kun meni saunaan, niin istuin yksin sohvalla, ja aattelin, jotta lähen vetää koko "pa*ka"-paikasta.. No, eipä tartte ikinä enää tavata noita ihmisiä.

Elukoiden rokotuksista ollu puhetta; millonkohan tommonen karvakorva, eli koira, kantsis viedä leikattavaksi? Poikakoira, ja olen kuullut, ettei kovin myöhään kantsis siihen hommaan ruveta, vaan aiemmin ois parempi? Herralla ikää nyt 1v,8kk.

Ja sitten ihmislapsiin;); Mä olen kanssa niitä vanhan kansan immeisiä, että olen halunnut hoitaa lapseni itse. Esikoinen aloitti päiväkodissa tosin jo 1v11kk;tta vanhana, jossa oli 7 kk;tta ennenkuin jäin äitiyslomalle.. Sen jälkeen jokainen ollut kotona mamman kanssa uuden vauvan tullessa, ja kuopuksenihan hoidin kotona eskari-ikään asti, ja olen siitä suunnattoman iloinen ja ylpeä:). Mutta tämä oli meidän perheen päätös ja valinta, jokainen tekee itselleen sopivimman päätöksen, ja sen suon kaikille ilomielin=)! Antaa kaikkien kukkien kukkia, ja kaikkien perheiden elää omalla, heile sopivalla tavalla.. Pääasia, että lapset ja perhe voi hyvin, ja ovat sinut päätöksensä kanssa.

Mä leipasin tiikerikakun sunnuntain kunniaksi, ja nyt kaikki naatiskelee siitä sekä "Risto-Matista":popcorn:! Ai kauheeta, kun se vielä kohta voittaa koko kisan..

Ihanaista illan jatkoa

Lillis
 
huomenta ja meillä meni tuparit sairaan ihanasti oli aikuisia 19 ja ainoastaan alkuillasta oli 3 lasta. oli juomaa ja ruokaa yllin kyllin ja karaokeA ja tanssia.
innostuin niin että miehelle puhuin jos kesällä sitte järkkäis grillibileet oli oikeeasti niin mukavaa.
nyt ooon vaan kipee täällä kun viikonloppuna sen verta sain kylmää kun olin ulkona sauhuilla vähän väliä ja porukka lappas ees taas ovessa ja vettä tihruutteli koko päivän kunnes mies sytytti roihut lakkas meidän onneksemme sade
 
Hyvää alkanutta viikkoa kaikille :wave:

Tyttö on korvatulehdukessa, eilen aloitettiin lääke. Toivottavasti auttaa, ainankin jo yö oli helpompi. R-testi edelleen nega ja oireet ovat hävinneet. Testaan huomenna vielä halpisluskatestillä ja varmistan digillä to ja se on sitten siinnä.

Marza kiva, että oli onnistuneet juhlat, kesän grilli juhlat kuulostaa myös hyvälle.

Lillis harmi, että oli tympeetä porukaa. Minusta on usein niin, että on vaikeata päästä porukkan mukaan, kun tulee uutena oli sitten millainen ympäristö tahansa. No onneksi sinun ei tarvitsekaan olla niiden kanssa jatkossa.

Mur-Mur toivottavasti poikanen paranee pian ja kaveri synttärit oli myös onnistuneet.

Uudi mihin ihmeesen sinun kirjaimesi katosivat? Hyvin kuitenkin saa tekstistä selvää. Aika meilenkiintoista, että lemmikki possutkin pitää merkitä.
 
  • Tykkää
Reactions: Marza1970
Lillis - vie vain poikanen kastroitavaksi.:wave:
..pikku koirat kastroidaan aiemmin, suuremmat rodut vasta toisella vuodella.


Onpas ollunna akan kuvatuksia siellä juhlissa Lillis!:kieh:

Marzalla ollunna taas onnistuneet "bileet":Dei kun vain uusiksi pian!

Oivikki ihuna:hug:..voi miten kurjaa kun ei plussaksi testi muutu:'(
..meilllä meni poikasen synttärit oikein kivasti ja tautikin näyttäis hellittävän - kiitos kysymästä.:)

Minua vaivaa armoton väsy edelleen:(..ja jotenhin sellainen alavireinen&ärtynyt oloinen ollunna pitkään..*huoks*(tätihin se sieltä tulla jolkuttaa kohtapuoliin yhtä varmasti, kuin aina yö&päivä)

Pikkasen ittiäni olen yrittänyt piristää kirppis shoppailulla..torstaina saan uuudet(käytetyt)verhot keittiöön ja Huutiksesta löysin kummipoikaselle laadukkaan, uudenveroisen toppiksen edulliseen hintaan.:)
..oma poikanenhin on niin mielissään uusista, käytetystä langattomista kuulokkeistaan.:rolleyes:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Marza1970
Huomenta

Räntää tulee, mutta tuo se vähän valoa tähän hämärrään, taitaa kuitenkin muuttua vielä vesisateeksi myöhemmin päivällä. Testi nega ja tihku vuotokin jo on alkanut. Tosi surullinen olen kyllä nyt :'(

Mur-Mur onneksi pojalla tauti hellittää ja synttärit ovat menneet hyvin. Hyviä kirppari löytöjä olen itsekin tänä syksynä tehnyt. Viimeksi kivoja leluja ja pyöräilykypärän tytyölle ensi kesäksi. (väri kyllä sininen, mutta ei minua haittaa ja toivottavasti ei tyttöäkään). Nyt oen katsonut, jos löytäisin hyvät käytetyt rattaat isoilla pörillä talvea vartan toisiks, kun meillä on hyvät rataat, mutta niissä on paoilla keleillä turhan pienet rankaat.

Oletteko jo joululahjoa hankkineet (kutomisten lisäksi)? Tekisi mieli lähteä Talliinnana matkalle, siltä voisi jotain pientä löytyä lahjaksikin. Onneksi ei isositi mitään hakitakkan kenellekkään, mutta olen esim. käsin tehtyjä suklaita tai marsipaania ostanut sieltä joululahjoiksi.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Marza1970

Yhteistyössä