Kepeätä keskiviikkoa ihanaiset neidot:wave:!
Paulanna! Kiva kun kävit lomaltakin moikkaamassa! Kaikki raajat, sekä peukut että varpaat pystyssä, että teillä on sydämen täydeltä tuliaisia sieltä Ra
skaus-ja rakkauslomalta:heart:.
Ottis; oi että mä oon kade sulle, kun oot niin kätevä emäntä! Musta ois ihana osata kilisyttää puikkoja tommoseen tahtiin, kun sä aina innostuessas! Se olisi semmosta hermolepoa, jos sen osaisi, mutta mun tapauksessani pipo kiristyis entisestään, kun oon niin totaalisen kädetön kaiken käsityöhön liittyvän kanssa:kieh:! Onneksi meillä anoppi on samanmoinen himokutoja, ja pitää meidän pesueen villasukissa=).
Uudi! Ei mua oo koskaan tutkittu, kuten sanottu, mä oon niin lääkärikammoinen, että en uskalla ees mennä lekuriin, kun pelkään, että jotain vakavaa kuiteskin löytyisi:ashamed:. Ja ainahan mulla on jotain syöpään viittaavaa, jossakin päin kroppaa..Luen liikaa lääkärikirjoja ja katson kaikki mahdolliset sairaaladokkarit, joten oireitakin löytyy aina ihan diagnoosiin asti. Itseoppinut lääketieteen tohtori, nääs
! Mutta tuo palelu nyt vaan on ällöä ja jatkuvaa, näköjään. Mutta hei, heti kun huhuilin, niin tätihän kipitti tänne tosi nopsaan, jes! Kierto olikin nyt vissiin 40vrk. Että pitenee pikkuhiljaa... Ai juu, ja munkin piti osoittaa sulle toivotteluni, että hyvä, kun isäsi
vain "säikäytti", ja toivotaan kovin, että oli vain joku yksittäinen terveysongelma, eikä muita tulekaan. Toki se vain niin tuppaa olemaan, ettei elo vanhemmiten paljon muuta anna, kuin yllätyksiä ja nekin useimmiten sairauksien myötä, köntsää kyllä.
Herkullisilta kuulostavat
Marzan tuparitarjoilut! Ja pääasia onkin, että on tuota suolasta evästä tarpeeksi, kun sitä ilolientä kuluu kuiteskin enemmän taikka vähemmän, niin hyvä pitää se balanssissa suolasen purtavan avulla
! Ei oo seuraava päiväkään niin ankee, kun on muistanut pitää huolta myös syömisestä nesteytyksen lisäksi. Kerrothan heti meille, kun jotakin selviää kummistasi? Jaksuja edelleen!
Meillä ois kanssa yhet bileet lauantaina tiedossa, miehen kanssa! En muista koska oisimme viimeksi käyneet yhdessä jossain "kekkereissä", joten kiva päästä joskus "ihmisten ilmoille" yhessäkin.
Hyvä, hyvä
Pieni Tähtönen, että otitte "vaarin" neuvostani, sauna-juttu siis. Niinhan se vain on, että teidän (ja meidän ja kaikkien)parisuhde on teidän lasten kotipesä ja turva! Kun se voi hyvin, niin lapsetkin voi hyvin ja itse jaksaa arjen purinat paremmin ja hyvä mieli kertautuu ympäristössä ja läheisissä..Olipas runollista:saint:!
Noista jouluruuista vielä; toi maksalaatikko on siis niin mun ykkösherkku, etten osaa sitä ees jouluruuaksi laskeakaan enää! Mä oon syönyt Saarioisten maksalaatikkoa koko lapsuuteni jo, ja edelleenkin se on niin hyvää..Siihen en taida kyllästyä ikinä! Ja piparit ja aura, ah ja voi!! Kuola valuu jo rinnuksilla asti, kun mietinkin noita makujen sinfonioita
.
Ihan meinas tulla joulufiilis, kun ajelin aamusella lasta kouluun, ja puut oli osittain jossain kuurassa! Kaunista ja mieltä herkistävää, vaikken yleisesti ottaen mikään kova jouluihminen olekaan.
Taidanpa mennä jotakin pientä lounasta itselleni kaapista kaivamaan, iltavuoro kutsuu tänään.. Ihan tavallisen mukavaa arkea jokaiselle! Hymy päivässä pitää mielen hyvänä=)
Lillis:wave: