Terpat tyttöset:wave:
Kiitos
Uudi ja
Minni poikulin muistamisesta
! Eihän tuon ikäinen muista mitään tärkeää, joten luotan siihen, että jos/kun jalkaan sattuu, niin siinä kohtaa ottaa hissummin, mutta muuten taitaa mennä vanhaan malliin
: Koulussa on sovittu kuiteskin, ettei seuraavina viikkoina osallistu liikkatunneille, vaan menee naapuriluokkaan kuvaamataidon-tunnille.
Eilen aloitti tuo samainen poikani partion! Luokkatoverinsa äiti kysyi, josko hän lähtisi kaverinsa seuraksi sinne, ja ihan kiva, jotta tämmönen pieni harrastus tulee hällekin..Ei oikein tiennyt ekan kerran jälkeen, jotta tykkääkö jatkaa vaiko ei, koska "se kestää vain tunnin"! Oli siis niin kivaa, jotta tunti viikossa ei riittäis
! Eli siis, jatkaa kyllä, kun kerroin, että siellä myös järjestetään retkiä ja leirejä ja kaikkea muutakin mukavaa, joka kestää enemmän kuin tunnin.
huhhuh,
Minni; urheilu ON vaarallista! Toivottavasti jo vain muisto moinen tälli..Mähän sain hirmusen tällin päähäni muutama viikko sitten, kun koiraa lähdin aamukuudelta ulkoiluttamaan ja näki jotain; jäniksen, siilin tai vihreän pikkuisen miehen vaikka, jota mä en hokannut..Veti mut niin vauhdilla kumoon, että kaaduin persiilleni ulkoportaille ja pää iskeyty täysiä ulko-oveemme, ja hetken ajan olin ihan "tillintallin", mutta koira-Perkule pysyi hanskassa, eikä päässyt karkuun.. (sori, jos toistan itseäni, mutta EHKÄ se tälli teki sen, etten muista, joko teille kerroin:saint
..Pää oli tosi pitkään kipeä siitä kohdasta, johon nousi kanamunan kokonen patti, ja tuntuu, että vieläkin siitä on joku nyppylä jäljellä..
Huomenna meillä alkaa olkkari-remontti
! Kaik menee uusiksi! Tapetit on ihanat, ja lattiasta tulee kiva, ja kalusteet +sohvakin on jo katottuna..Oon ihan täpinöissäni, kuhan vaan saa ensin kaiken vanhan rojun huitsin nevadaan..
Ai ja voi..olen kyllä vähän kadeeee!!!..:O..
Me meinataan tänään vähän "naatiskella" armaani kanssa; punaviiniä ja juustoja, ja vähän taitaa tulla "tanssahdeltuakin"
, kun molemmilla huomenna vapaa, niin jaksaa valvoakin yli kymmenen.
Kuullostaa huipulta!:heart:
Sunnuntaina meen taas töihin, ja huominen mennee rempan aloituksessa, mutta kyllähän mä täällä käyn ainaskin lukemassa, kuhan vain joku viitsii kirjoitella!
Hempeätä viikonloppua, kynttilänvaloa ja seesteistä mieltä ihan jokaiselle:kiss:!
Lilleriina