~~kuumia aaltoja~~ "so what"

Heipsistä hei.

Flunssa otti otteen meidän perheestä, ensin tuli poika kipeeksi, sitten tyttö, luulin jo ettei tule minuun mutta kylläpä tuli ja 2 päivää ihan reporankana, miehen piti töistä tulla maanantaina aikaisemmin kun oli niin veto poissa ja en pystynyt lapsia hoitamaan ja niin loppuviikosta sitten mieskin sai sen ja taitaa potea sitä viikonlopun. Meinasi meikäläisellä seinät kaatua niskaan kun pariviikkoa lasten kanssa kolmistaan, tänään vasta päästiin "ihmisten ilmoille" eli pojan jumppatunnille, itsellä vielä kurkku käheenä,

Onpa palstalla hiljaista, murmurille tsemiä tulevaan ja ootkos muuten muistanut käydä kävelylenkillä aina päivittäin ;)

Paulannallakin homma etenee kivasti.

Painosta sen verran että ite olen jo palautunut raskauden jälkeen alkupainoon tai no, jo vähän sen allekin. Itse välillä herkuttelen ja sitten menee jonkin aikaa ettei tule herkuteltua. Tykätään miehen kanssa kokkailla ja viikonloppuisin yritellään jotain hyvää keksiä. Viikollahan teen ns. arkiruokaa. Syön siis ns. sekaruokaa ja syön paljon kasviksia. Eli ei siis tartte kauheesti funtsia tuota painoasiaa ja syömistä, kun on jo kauan syönyt tällätavoin niin paino pysyy normaalina. Liikuntaa tietenkin harrastan pääasiassa pelailemalla salibandyä ja lenkkeilemällä, sitä (liikuntaa) en jätä kyllä ikinä, tuo niin hyvän fiiliksen. Jokin aika sitten (ei ollut näitä kahta viimeistä lasta) oltiin lomailemassa etelässä miehen kanssa ja siellä tuli herkuteltua oikein kunnolla niin kyllä vyötärölle napsahti heti 3-4 kg eli kyllä se paino heti mullakin nousee jos liikaa herkuttelee. :saint:


Hyvää viikonloppua.
 
Viimeksi muokattu:
Heipsistä hei.

Flunssa otti otteen meidän perheestä, ensin tuli poika kipeeksi, sitten tyttö, luulin jo ettei tule minuun mutta kylläpä tuli ja 2 päivää ihan reporankana, miehen piti töistä tulla maanantaina aikaisemmin kun oli niin veto poissa ja en pystynyt lapsia hoitamaan ja niin loppuviikosta sitten mieskin sai sen ja taitaa potea sitä viikonlopun. Meinasi meikäläisellä seinät kaatua niskaan kun pariviikkoa lasten kanssa kolmistaan, tänään vasta päästiin "ihmisten ilmoille" eli pojan jumppatunnille, itsellä vielä kurkku käheenä,

Onpa palstalla hiljaista, murmurille tsemiä tulevaan ja ootkos muuten muistanut käydä kävelylenkillä aina päivittäin ;)

Paulannallakin homma etenee kivasti.

Painosta sen verran että ite olen jo palautunut raskauden jälkeen alkupainoon tai no, jo vähän sen allekin. Itse välillä herkuttelen ja sitten menee jonkin aikaa ettei tule herkuteltua. Tykätään miehen kanssa kokkailla ja viikonloppuisin yritellään jotain hyvää keksiä. Viikollahan teen ns. arkiruokaa. Syön siis ns. sekaruokaa ja syön paljon kasviksia. Eli ei siis tartte kauheesti funtsia tuota painoasiaa ja syömistä, kun on jo kauan syönyt tällätavoin niin paino pysyy normaalina. Liikuntaa tietenkin harrastan pääasiassa pelailemalla salibandyä ja lenkkeilemällä, sitä (liikuntaa) en jätä kyllä ikinä, tuo niin hyvän fiiliksen. Jokin aika sitten (ei ollut näitä kahta viimeistä lasta) oltiin lomailemassa etelässä miehen kanssa ja siellä tuli herkuteltua oikein kunnolla niin kyllä vyötärölle napsahti heti 3-4 kg eli kyllä se paino heti mullakin nousee jos liikaa herkuttelee. :saint:


Hyvää viikonloppua.
Tunnustaa täytyy..en ole..lenkkiä vaan naamariin ahtanut viikollahin ruoan muodossa:x..uunilenkkiä juustokuorrutuksella..:ashamed:

..mutta nenuni olen ulos joka päivä laittanut 3-5x koirien kera=)..ja tuota pienintä kusjpukkia opettaa ennen meidän Kolin reissua sisäsiistiksi.
..hän nyt reilu 5 kuukautinen ja täytyis alkaa jo ulos kaikki tulemaan.

Peperit otin lattialta viikolla, liian pitkään niitä siinä pidinkin.

Tyty kyllä osaa pyydettäessä pisaista..kattoo minua h y v i n tarkkaavaisesti kun ovesta pihalle mennään..ja kun sanon "pissi"..lirauttaapi melkeinpä heti:)..saa palkaksi namun(näin alkuun)

Pisut tulee melkeinpä kaikki ulos, aamulla saattaa olla siinä papereiden paikalla pisu..mutta tuo kakki on vielä mettästysvaiheessa(niitähin jo kivasti tullut ulos)..tänään..eiiiipäs kun eilissä päivänä tuli 1 rykäsy sisälle:whistle:..ja saattaapi yöllä rykäistä toisenhin - yöllä aina ollut se tapana tehdä tai tosi aikaiseen aamulla..hajuun sitten herään kun soffalla usein makoilen.:$

Eli..tästä kumminhin sekin hyöty on kyllä, että mie pomppaan tuolla ulkona myötäänsä..en lenkillä, mutta kävelemässä.;)

..taidanhin ennen maata menoa koiruuden vielä ulkona käyttää..jos se kakki vaikka vahingossa tulis:p
 
Viimeksi muokattu:
Murmur, juu kyllä siis tarkoitin kävelylenkkiä en juoksu, ja siis hyvä että olet käynyt ;) Nyt vaan tsemppaat itseäsi ettei sun hyvä laihdutusputkesi mene "piloille".

Teillä siellä koiravauvalla kuivaksiopettelut ja ihan hyvällä mallillakin.

Meillä vauvelilla on unikoulu, eli nukahtaa kyllä illalla hyvin itsekseen (välillä voi vähän rutistakin) mutta nuo yösyötöt jätin nyt pois kun kuitenkin saa 5 krt /pv kiinteää niin yöllä ei tarvi maitoa enää. Ekana yönä meni 2,5 h kun hyssyteltiin sylissä ja pieni raukka kyllä itki, aika paljonkin :ashamed: ....ei voi mitään, mutta seuraava yönä olikin vain 5 min ja sitten pari yötä ihan ok ja viimeyönä taasen meni 20 min, saapi nähdä mitä ensiyö tuo tullessaan.

Nooh ei nyt ole tarkoitus kauheesti näitä (lastenhoitojutskia) tänne laittaa, mutta nämä ovat vaan nyt mulle tärkeitä asioita tällähetkellä.

Kello taas yksi ja minä valvon...eli nyt koisiin.

Tulkaas palstasiskot jutteleen tänne.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Marza1970
Murmur, juu kyllä siis tarkoitin kävelylenkkiä en juoksu, ja siis hyvä että olet käynyt ;) Nyt vaan tsemppaat itseäsi ettei sun hyvä laihdutusputkesi mene "piloille".

Teillä siellä koiravauvalla kuivaksiopettelut ja ihan hyvällä mallillakin.

Meillä vauvelilla on unikoulu, eli nukahtaa kyllä illalla hyvin itsekseen (välillä voi vähän rutistakin) mutta nuo yösyötöt jätin nyt pois kun kuitenkin saa 5 krt /pv kiinteää niin yöllä ei tarvi maitoa enää. Ekana yönä meni 2,5 h kun hyssyteltiin sylissä ja pieni raukka kyllä itki, aika paljonkin :ashamed: ....ei voi mitään, mutta seuraava yönä olikin vain 5 min ja sitten pari yötä ihan ok ja viimeyönä taasen meni 20 min, saapi nähdä mitä ensiyö tuo tullessaan.

Nooh ei nyt ole tarkoitus kauheesti näitä (lastenhoitojutskia) tänne laittaa, mutta nämä ovat vaan nyt mulle tärkeitä asioita tällähetkellä.


Hei ihunainen!..täällähän nimenomaan S A A kirjoitella kaikkea omasta elostaan!:kiss:

..ihan sitä varten meille tämä pino laiteltu pystyyn:)

Kello taas yksi ja minä valvon...eli nyt koisiin.

Tulkaas palstasiskot jutteleen tänne.
.
 
Viimeksi muokattu:
Heippahei!
Ilta tullut huusholliin ja mä vetäydyin iPadin kanssa kuulokkeet korvilla sänkyyn ja nyt kirjuuttelen. Uusi viikko alkanut ja mulla väsymys, en olis millään viitsinyt/ jaksanut lähteä ulos koiran kanssa, mutta sainpa sitten kutenkin itseni liikkeelle ja hyväähän se teki. Ehkä tulee uni paremmin taasen kun ulkoiltu. Eilen mä vaan olin sisällä koko päivän ja sairas olo olikin sitten illalla, nyt onneksi taas kunnossa ja eiköhän se tästä...
Mä vaan niin odotan valoa ja kevättä. En muista, että muina vuosina olisi ollut näin vaikeaa syksy ja talvi, kun en vaan niistä nauti. Vaikka jopa hiihdän ja laskettelen, niin silti ei vaan hotsita koko talvi.
No, sainpas taas purkaa senkin.
Lapset, siis mulla jo murkut nauttii kyllä talvestakin, käyvät laskettelemassa ja tänään olivat kaikki luistelemassa kera mailojen:)
Tää oma elo pyörii niin noiden vauvatoiveiden ympärillä, että täällä kaksplussassakin kaikilla mahdollisilla palstoilla käyn juttuja lukemassa, mutta tänne ja luovutettu munasoluhoito-paltalle vain kirjoittelen :)
Toivottavasti tämä ei kuole hiljaisuuteen, täällä on ollut niin kiva kirjoitella ja lukea muiden juttuja, just esim. Minnin tai kenen tahansa lapsijuttuja yms. Ja mur-mur oot kyllä ihuna, kun jaksat kirjoitella ja olet aina niin positiivinen:) mukava lukea juttujasi, kuten muidenkin :hug:

Muutaman kerran kun olen lukenut tän kaksplussan noita jatkuvasti vaihtuvia kommentteja tai kysymyksiä, mitkä tossa vierellä on nytkin, niin ihmetellyt olen, miten monet kommentoi toisille tosi rumasti, ilkeästi, jos joku ihan kauniisti jotain asiaa kysyy tai kommentoi, esimerkkinä nimiehdotukset lapsille...ja monet muutkin jutut. Vai oonx mä niin vanha, että tuollaiset epäasialliset ja rumat kommentit tuntuu pahalta.
Tällä meidän palstalla ei onneksi tuota ongelmaa ole ollut.

Nyt mä keskityn musiikkiin ja käyn katsomass vielä iltalehden sivut, sitten kohta untenmaille, oon ihan puhki, kun huomenna taas edessä aikainen herätys ja työmatkalle päiväksi ihan ulkomaille ja samana iltana takas :) onneksi pääsee omaan kotiin yöksi ja oman kullan kainaloon. Tähän vielä pakko kommentoida, kun tuolta 40+ palstalta luin pupustelujuttuja...monilla on hiipunut ne yhdessäolon hetket ja rakastelukin käynyt harvaksi ja nopeaksi suoritukseksi. Tuohan on niin monesta asiasta kiinni, eihän varmaan ketään aina haluta, mutta kyllähän ne halut kuuluu hyvään parisuhteeseen nekin, ellei sitten molemmat tyydy haluttomuuteen ja harvoihin rakastelukertoihin...
Me ollaan kyllä niin erilaisia ihmiset tässäkin suhteessa..
Minä nautin siitä, että voin ylpeänä katsoa miestäni ja ajatella päivittäin, yes: toi on mun, mä rakastan häntä ja tiedän hänen rakastavan minua. Sitä ei muuten sanota koskaan liian usein :heart: vaikka päivittäin sen sanonkin hänelle ja itsekin kuulen samat sanat. Elämä on tässä ja nyt ja nauttikaamme siitä:hug: itse voimme niin moneen asiaan vaikutta...
Hyvää yötä ihanaiset !
 
Heipparallaa.

Huh mikä viikko on ollut takana, jokapäivä on ollut yhtäsuntoista menoa, sekä päivällä ja illalla. Tyty jo hermostuu kun otan syliin ja alan pukemaan talvivaatteita kun jatkuvasti ollaan menossa. Poitsu nyt onneksi hyvin suhtautuu tuohon pukemiseen.

Viimeviikolla oltiin mm. katsomassa tulevaa kotia (edelliset siis vielä asuu siellä). Kyseltiin vähän toiminnoista, lämpö, sähkö, lämminvesi, ilmastointi yms. Nyt sitten kovasti suunnitellaan olohuonetta, ruokatilaa ja keittiötä. Niitä vähän parannellaan mutta ei täysremottia tehdä. Otettiin tuohon olohuone-ruokatilaan sisustusneuvoja. Käytiin hänen luonana keskiviikkona ja hän kokosi yhteiset toiveet, saas nähdä mitä sieltä tulee, joutuu kyllä odottamaan toistaviikkoa kun on nyt kiirusta. Kovan nettihakujen jälkeen päädyttiin Anttila Kodin 1:en sisustusneuvojaan, ei ole mikään järisyttävän kallis verrattuna muihin, hinnan puolesta suosittelen, kerron sitten lisää osasiko tehdä meidän toiveiden mukaan suunnitelman.

Itellä on ollut hermot jotenkin kireellä, välillä tuntuu etten jaksa yhtään "taistella" tuon 2,5 vuotiaan kanssa kun tuntuu ettei mitään usko...aaggh tätä uhmaikää. Vaikka poitsu on pääasiassa kuitenkin niin ihana ja suloinen. Nyt kun oppi puhumaan niin jatkuvasti kertoilee juttuja ja pulputtaa mukavia :heart: Tässä sivussa välillä mieskin ottaa pannuun : / vaikka ihana mieshän mulla on. :heart: Tytylläkin on ensimmäinen eroahdistus ja kovasti ädin perään. :heart:

Mä luulen että tää johtuu siitä kun huomenna mulla salibandyturnaus ja "pääsen" jopa kuudeksi tunniksi ihan yksin omaan harrastukseen ja sitä kun odottaa niin itse on ihan hermokimppu. Edellisestä (siis yksin sabaturnauksessa, viime kaudella valmensin kun olin raskaana) onkin lähes vuosi. Tällaista keittiöpsykologiaa tällä kerralla.

Ihanaa sunnuntaita!!
 
Heipsistä taasen.

Sunnuntai vietetty, kylläpäs teki hyvää saada omaa aikaa =) Kun puin ulkovaatteita päälleni Tyty jotenkin ymmärsi että mude on lähdössä ja siitäpä alkoi huuto...voi mahoton. Yritin imettääkin yms. mut ei auttanut, eli siis ovesta vaan ulos, no oli jonkin aikaa huutanut ja sitten kaikki mennyt ihan hyvin. Kotiintullessa sitten taas kun näki mut ja tajusi et mudehan siinä niin alkoi itkemään ja kauhee tarve oli päästä rinnalle, osaa sen jo "näyttää" ja viihtyi kyllä sylissä koko loppuillan. No tämä on tätä aikaa :whistle:

Hauskaa viikkoa, on muuten taasen tulossa melko vilkas ainakin meikäläisellä.
 
Moikkelis moi.

Taas on yksi sunnuntai (ja viikko) mennyt, olipahan päivä, sai kyllä koko ajan mennä ja tehdä ja se päättyi salibandytreehihin. Sabasta on tullut tärkeä henkireikä mulle, aina ole tykännyt sitä pelata, mutta nyt sillä iso merkitys että saa omaa aikaa. Tyty oli taas itkeskellyt täällä mudensa perään, ei itkenyt kun lähdin koska tein ns. livahduksen ettei huomannut silloin, jälkeenpäin kyllä oli huomannut ettei mude ja muden tisut ole lähettyvillä. :whistle:

Meillä alkaa kohta kiiruiset ajat, muuttoon enää kuukausi.

Voih kun tämä palsta on niin hiljainen nykyään. Tulkaa kirjoittelemaan.
 
Kylläpä täällä on hissua..missä kaikki oletta - HuHuuuuu?!!!!
..tulkaas aina välistä elostanne ja tunnoistanne raapustamaan:)

Minni - oma aika on t o d e l l a h i n arvokasta aikaa, sitä vaali.
..ja kyllä se pikkanenhin tottuu, ettei mamma&tisu ole siinä hollilla koko aikaa..vaikka varmasti protestoihin hetken:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Joo, hiljaiseksi on palsta mennyt. En ole viitsinyt yksikseen kirjoitella. Näköjään murmurin kanssa ainakin vuorotellen.

Ja niin murmur, juu kyllä se pikkuinen tottuu, isoveljellään oli monta eroahdistuskautta, tämä on Tytyn eka. Vielä ei ole mennyt ohi, huuto taas alkoi kun takkia laitoin päälle ja kun tulin kotio piti loppuilta pitää sylissä, voi äidin pientä :heart:

Mutta siis tulkaas nyt kirjoitteleen.
 
Lukemassa olen käynyt minäkin, ei vaan ole ollut kirjoittelijoita :( No, onneksi mur-mur ja minni ootte kuitenkin linjoilla. Mä jo yx päivä mietin, että mur-murin ja monen muunkin kirjoituksia ikävä, siis kaikkien teidän ihkujen. Ei nyt anneta tän palstan kuolla tyhjyyteen...
Voi minnin pientä ja eroahdistusta, mä en enää edes muista oliko mun lapsilla aikanaan, kauheeta kun asiat unohtuu.
Kevättä kohti tässä mennä porskutellaan, voi miten ihanaa kun aurinko on tullut esiin :cool::cool::cool:
Mites minni teidän sisustusjutut on sujunut? Oliko se Anttilan neuvoja/suunnittelija hyvä? Meilläkin pitäis alkaa yläkerran rakennus lähiaikoina, nyt ei vaan ole jaksanut ajatella asiaa, ollut niin monta asiaa tapetilla tässä nyt...
Tulkaa kirjuuttelemaan !
 
Hei

Tämä palsta on tosiaan hiljennyt. Itsekään en ole jaksanut kirjoitella, on ollut todella rankka alkanut vuosi. Minulla on ollut tyttö infekstiokierteessä tammikuun alusta asti. Sairaalassakin olitiin yhteensä 8 päivää, vaikka pari kertaa kotiutettiin niin piti samana tai seuraavana päivänä mennä takiaisin. Tämä oli tammikuun lopussa sen jälkeen vielä on ollut kotona hoidettuja infekiota 2 ja keuhkokuume. Nyt on tyttö ollut puolitoista vkoa terve. Parina päivän löysää vatsaa, mutta toden näköisesti vain allergian takia ei onneksi vatsatautia.

Miten teillä muilla menee?

Ihanaa, kun on kevät, huomaa tuon valoistumisen. Itsestä tuntuu kuin olisi elänyt alkuvuoden ihan sumussa.

Mur-Mur kuinka leikkaus asiat etenee?

Minni joko tyttöllä helpottaa tuo eroahdistus?

Martza onnea kuumeiluun!!

Hyvää alkukevättä kaikille :wave:
 
  • Tykkää
Reactions: Marza1970
Oivikki - kiitos kysymästä:) sain perjantaina ajat: Gastroskopiaan,(ääääks:O!) Spirometriaan ja vatsan ultraan.
..nämä kaikki huhtikuun alussa, soittoaika lääkärille 6.5..sitten selviää tarkempi leikkausajankohta.

Voi miten kurja vuoden aloitus siulla siellä pieneis kera:(
..pikaista paraneimista pikkiselle ja siulle kovasti jaksuja:heart:


Aurinkoisia kevättalven päiviä kaikille toivottelen täältä!
 
Viimeksi muokattu:
kiitos oivikille ja minua palelee tajuttomasti joten mun pitää mennä varmaan pian lämpimään suihkuun ja sen jälkeen laittaa lämpimiä voileipiä ja kömpiä miehen kainaloon töllöä katsomaan ja samalla nauttia toisen kainalossa olosta kun mies niin ihunasti minua silittelee että uni takuulla nappaa mut herkästi mukaansa
 
Onpas sulla Oivikki ollut aikamoinen vuoden alku. Toivottavasti nyt jo paremmin. Meillä taasen tuo eroahdistus ei kyllä ole helpottanut, tänäänkin oli aika kauan itkenyt mun perään ja kun tulin kotiin niin heti alkaa itkeä kun kuulee oven kolinan ja vielä ääneni, isoveli kun aina vastassa ja pitää hälle puhua. Kova on itku ja ihan heti kun ei voi ottaa syliin, pitää vaatteet ja kengät riisua.

Täällä aikamoinen sekamelska päällä, muutettiin viikko sitten ja vielä on paljon tavaroita laittamatta komeroihin. Alakerta on aika hyvin mutta yläkerta (varsinkin yksi huone) on kuin pommin jäljiltä. No eiköhän ne pikkuhiljaa saada.

Ja niin tosiaan Paulanna, itse olin tyytyväinen siihen Anttilan sisustussuunnitelmaan. Kun mentiin hakemaan käytiin se läpi rauhassa ja sitten vielä kierrettiin tavaratalossa ja suunnittelija/myyjä näytti kaikki mitä oli ajatellut. Toki ehdotteli Anttilan huonekaluja, lamppuja, verhoja yms. mutta eihän meitä mikään sieltä pakota ostamaan. Laskutus oli 4:stä tunnista ja kuitenkin sen päälle tuli ns. ilmaisena kartoitus, suunnittelun läpikäynti ja tuotteiden esittely tavaratalossa. Suosittelen.

Murmurille
tsemiä tulevaan.

Ja lopetan taas samaan, tulkaa tulkaa kirjoitteleen!!!

Aurinkoista kevättä kaikille.
 
Moikka kaikille,

on ollut niin kiireinen alkuvuosi että olen vain pikaisesti käynyt palstalla lukaisemassa.
Ja lyhyeksi taitaa nytkin jäädä kun tuo tyttö huutaa puuhamatolla turhautuneena...

Muuten mennyt kivasti, tämä väliaikainen asunto (omassa siis putkiremppa) on ollut todella mukava. Asuntoesittelyissä on kierretty jos löydettäisiin sopiva asunto neljälle hengelle. Vanha oli jo yhden lapsen kanssa pieni ja nyt ihan toivoton.

Sairasteluja ollut meilläkin, influenssa kävi kaikki läpi, vauvalla tosi lievänä ja sitten noro oli esikolla ja meikäläisellä. Rittäisköhän hetkeksi. Käyn vielä tässä samalla yhtä nettikurssia, joka verottaa aikaa. Mutta olen tosi tyytyväinen siitä, sillä esikon äitiyslomalla kaipasin kovasti jotain vastapainoa kotoilulle (kodin hengetär kun en ole...) ja tuommoinen iltaisin tapahtuva etäopiskelu sopii hyvin.

Pääsiäistä yritetään valmistella, jos saisi rairuohon itämään ja onhan se ensi sunnuntaina kun pitäisi virpoa?

Kaikille mukavaa kevättä, nyt vauvalta meni hermo...
 
Minähin käyn kyllä täällä säännöllisesti kurkkimassa, kirjoittaa en ole vain saanut aikaiseksi..

Minni - tuollainen sisustussuunnittelijan visitti olisi meillähin aikas kiva..hmmm..:)

Lumeton - voi kurjake taudit kun teidän perheen kuntoa veroittaneet:hug:
Onnea uuden kodon etsintään!:wave::heart:

Miulla täällä taisi olla viime kierrolla pientä tärpin yrityksen poikasta: /..vuoto kestänyt 7vrk, nyt näyttäisi _vihdoin_ hiipumisen merkkejä - kunpa vaan..

Nyt kun mie siitä kirjoitan, ei vuoto tietenkään lopukkaan..alkaa jo niin ottaa okulaattorista tämä:headwall:
..ja onhan tuo 47v jo sellainen ikähin, että tuo premenopaussi sen vuodonhin voi pidentää(välillä lyhentää ja vaikka mitä..:O)

Juuh, kyllä tämä taas tästä iloksi muuttuu..oikein mukavaisia kevättalven päiviä kaikille!:heart:
..täällä maanantai aamuna pakkanen paukutteli nurkissa -22C voimin ja aurinkoinen möllötteli taivahalta..mutta tulee se kevät ihunat, tulee se taas..
 
Viimeksi muokattu:
Heippa kaikille !!
Laiskuus on täällä vaivannut, kun ei ole palstalle tullut kirjoitettua. Eipä silti ei tässä mitään erikoista ole tapahtunut. Täydet on täytetty ja niitä pikkaisen läheisten kera juhlittiin.

Onni kasvaa ja koiraparalla on kivessyöpä:( Sillä vanhalla kultsulla 13 v.

Lomalle lähtöä on puuhattu ja ryötti, kun mentiin siirtämään tästä viikonlopusta, kun oli niin kauniita päiviä.
Pilviseltä näyttää nyt välistä ja jos täällä tulee perjantaina lunta, kuten näyttäisi säätiedotus, niin taas siirtyy. Isännällä, kun on työnsä.
Sitten on pohdittu mökille vai asuntovaunulla. No aika näyttää.

Olen kysellyt Onnille hoitajaa ja yksi lupautui matkan varrelta, jos en lähempää saa.
Voishan sen siihen jättää ohimennen, hällä kun elikkoja itselläkin. Vaan toisaalta mietityttää, kun outo ihminen. Täytyy nyt soitella hälle miltä kuulostaa, kun netissä vain on juteltu.

Oivikki voi miten ikävää, että pienoinen on noin sairastellut. Toivotaan parempaa jatkoa pienelle ja sinulle. Voimia!! :hug:

Lumeton toivotaan, että löydätte kivan asunnon ja että taudit nyt jättävät teidät rauhaan. :flower:

Minnille Onnea uuteen kotiin. Pienoiselle tsemppiä, että pääsee eroahdistuksesta. :heart:

Marzalle lämpöä ja plussatuulia. :heart:

Mur-mur voi hurja sun leikkaus lähenee. Olet kyllä ollut reipas. Ikävää, että ei tullu plussaa lueskelin sieltä toiselta puolen jännityksellä. Kovasti tsemppiä sinulle. :kiss:

Paulanna voimia sinnekin yläkerran remppaan. :flower:

Tietääkö kukaan, miten sillä äidillä menee, joka kirjoitti tuolla jossain odottavien puolella, että alkoi odottaa 48-vuotiaana, kun en sitä enää löytänyt ??

Hyvää viikkoa kaikille tv Uudi
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: *mur-mur*
esteri_osteri56 - kyllä tänne voit kirjoittaa raapustaa ilman listallahin oloa - Tervetuloa lämpimästi!:wave::heart:

..täällä vain viime aikoina aikas hissua ollut..jospa se tästä=)

..Morticia on tuolle eka sivulle listan tehnyt ja jos esim. siut itse sinne lisäilen, tulee lista sitten tänne vika sivulle näkyviin..:attn:jos Morticia tämän huomaat, laitatko esterin listalle - Kiitos ihuna:)



Oikein ihunaa Pääsiäisen aikaa kaikille tänne pinoon!!!:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Esteri lisätty. Puuttuukohan joku muu listasta? Mulla ei vaan tahdo olla aikaa palstailuihin, kaik on jäänt. :(

Kun nyt tänne eksyin pitkästä aikaa niin kysäisenpä oletteko tehneet tuttavuutta Viola-vaihdevuositestien kanssa? Ajattelin hakea ja testata kun kierto on 28-42 pv ja tuntuu että vuoto on niukentunut.

Ei ole Violan-testistä kokemuksia, mutta näistä on:
Sofi Vaihdevuositesti naiselle - Kotitesti.fi verkkokaupasta
..ja näistä:
Hedelm

Molemmat oikein toimivia.
Tuo Perhoset firma, myy FSH-testiä yksittäispakattuina ja Kotitestin pakettiin kuuluu aina 2kpl testejä.

Perhoset firmalla 2kpl FSH-testejä hintaan 5.90e sis.postaritkin.:wave:


Hedelmällisyystesti/vaihdevuositesti/FSH-testi/menopaussitesti - ovat siis samoja testejä, hieman eri nimitys vain testeillä.

Ps. Tuolla Violalla aika makia hinta kyllä:O
 
Viimeksi muokattu:
Heissulivei piiiitkästä aikaa.

Tulinpa vähän kirjoittelemaan, vaikka ompi palstalla ollut hiljaista.

Tässä nyt uudessa asunnossa asuttu kohta kaksi kuukautta ja vielä ollaan vaiheessa. Toki ollaan tavarat purettu ja olen jo oppinut löytämäänkin niitä kaapeista =)

Uusia huonekaluja on tilattu mutta niissä tosiaan toimitusaika 4-6 viikkoa, joten niitä tässä odotellaan. Pienehkö keittiöremppa on tulossa kesäkuun alussa. Nämä kun saadaan tehtyä niin sitten pääsen lastenhuoneita suunnitteleen ja yläkertaa yleensä.

Onpa ollut kylmä kevät mutta näyttääpi se kesä sieltä tulevan pikkuhiljaa, ihanaa. Poika sanoo nykyään illalla että on aamu ja me sitten yritettään selittää että kesällä illalla on myös valoisaa. Tytyllä se vaan eroahdistus jatkuu välillä enemmän ja välillä vähemmän, väsyneenä sitten hinkuu vaan mun syliin. Kohta täyttä vuoden :heart: Isoveli puhuu jo kovasti ja on niin ihana kuunnella hänen pulinoitaan, selvästi tulossa kyselykausikin.

Mitenkäs Uudin lomat meni ja mitäs possulle kuuluu?

Onko lumeton jo pahimmat flunssat peitottu.

Ja Oivikilla myös ollut sairasteluja, joko nyt jo paremmin? Olikos sulla tarkoitus vielä yrittää pikkuista?

Paulannalla kovasti kait yritys päällä (olen hiukan toista palstaa lukenut :) ) Tsemppiä.

Mitäs murmurille kuuluu?

Onko Martzalla jo tärpännyt.

Sitten vielä Kastehelmi, Lilleriina mitäs teille kuuluu?

Ja vielä paljastus...mulla vähän vauvakuumetta päällä :whistle: vaikka järki sanoo että ei nyt enää. Tytykin jo nukkuu yöt ja illallakin nukkumaanmeno kestää n. 5 min, poitsu tosiaan jo ihan helppo (paitsi tuo uhmaikä vähän päällä). Tosin pitää kehua kun ollaan paljon nyt huonekalukauppoja kierretty että on jaksanut TOSI hienosti, mutta siis juu vauvakuume päällä..heh.
 
  • Tykkää
Reactions: *mur-mur* ja Uudi

Yhteistyössä