Hieno juttu
mur-mur, että asiat etenee
noita kokeitahan on nokko, mutta osa otetaan samaan putkeen, eli ei sua ihan kuiviin imetä
Tuo paino asia on meillä naisilla niin moninainen juttu, menkathan vaikuttaa tietty ja just kun itsestä tuntuu, et nyt ollut tosi tiukkana niin voikin olla esim + 2 kg. Vaihtelee päivän mittaankin, siksipä minäkin käyn aina kotona heti aamusta ja nakuna. Töissä on paino jo vaatteet päällä enemmän.
Mä oon ollut nyt tosi tiukkana, kun oon kans sellainen herkkupeppu, pakko vaan olla ihan nollalinja, muutoin repsahtaa. Parempi ettei ole mitään tarjolla.
Mies mussuttaa pullaa ja keksiä päivittäin eikä juuri painossa näy, ulle nousee kun näenkin pullapussin.
No, nyt oon ollut kyllä pitkään melko ok painossa, mitä nyt noi hormonilääkkeet aina kilon pari tuo mukanaan, mut pudotan sen sit pois heti ettei kerry. Kohta sais kyl alkaa kertymään raskauskiloja, tai siis enhän mä vielä ole raskaana :vampire:
Tämä on ollut rankka viikko, mä jo äsken mietin, että pnneksi huomenna perjantai, mutta eipä olekaan...Oon tehnyt tälle viikolle niin paljon työtunteja, että voisi jo ollakin
Mukavaa loppuviikkoa ja tsemppiä
mur-murille labraan ja kaikille muillekin viikkoon:kiss: