D
Deleted member 70007
Vieras
On varmaan sattunut joku väärinkäsitys, mitä jos vaikka kutsuisit naapurin kahville tässä ja mieluiten tänään?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Millä perusteella se on ap:n tehtävä jos lapsi on mennyt kotiinsa ja lähtee sieltä äitinsä päästämänä ulos? Ei nyt kyllä minun järkeeni mahdu miten tästä saadaan ap:n vika?
Oonko mä ainut, jonka korvaan tässä tarinassa särähti se, että alle 3 vee käy naapurissa pelaamassa? Siis ilmeisesti jotain konsoli- tms peliä. Kuulostaa aika karmivalta, että 2-vuotias istuu ruudun edessä (ilmeisesti aika paljon) pelaamassa.
Mä oon niin vanhanaikanen, että mun mielestä taaperon elämään ei vielä pelit kuulu.
Ja siihen alkuperäseen onglemaan... Mun mielestä kumpikin äiti toimi osittain vääin. Eli Ap.n olisi kuulunut huolehtia 2-vuotias kotiin saakka ja lapsen äidin olisi pitänyt katsoa, että lapsi lähtee aikuisen kanssa ulos. Siis mä luulin olevani paha mutsi, kun päästin oman lapseni juuri ja juuri 4-vuotiaana ulos kavereidensa kanssa, mutta ilmeisesti joissain piireissä 2-vuotiaat tyrkätään ovesta ulos edes tsekkaamaatta, mitä lapsi saa päähänsä. Ei ton ikänen vielä voi kulkea rappukäytävässä asuntojen väliä yksin.
Minulle ei tullut konsolipelit mieleenkään. Heti ajattelin, että pelaavat jotain lautapeliä...tyyliin Kimble.
Oonko mä ainut, jonka korvaan tässä tarinassa särähti se, että alle 3 vee käy naapurissa pelaamassa? Siis ilmeisesti jotain konsoli- tms peliä. Kuulostaa aika karmivalta, että 2-vuotias istuu ruudun edessä (ilmeisesti aika paljon) pelaamassa.
Mä oon niin vanhanaikanen, että mun mielestä taaperon elämään ei vielä pelit kuulu.
Ja siihen alkuperäseen onglemaan... Mun mielestä kumpikin äiti toimi osittain vääin. Eli Ap.n olisi kuulunut huolehtia 2-vuotias kotiin saakka ja lapsen äidin olisi pitänyt katsoa, että lapsi lähtee aikuisen kanssa ulos. Siis mä luulin olevani paha mutsi, kun päästin oman lapseni juuri ja juuri 4-vuotiaana ulos kavereidensa kanssa, mutta ilmeisesti joissain piireissä 2-vuotiaat tyrkätään ovesta ulos edes tsekkaamaatta, mitä lapsi saa päähänsä. Ei ton ikänen vielä voi kulkea rappukäytävässä asuntojen väliä yksin.
Minulle ei tullut konsolipelit mieleenkään. Heti ajattelin, että pelaavat jotain lautapeliä...tyyliin Kimble.
Kuulin kun soitti omaa ovikelloaan,kuulin kuinka ovi meni kiinne. Kuulin kuinka lapsen äiti itse sen oven avasi,ihmetellen että tulitkin jo nyt kotiin.
En todellakaan arvannut että minun kuuluu hoitaa naapurin lapsi kun hän itse luottaa lapseensa niin ettei minun tarvitse juosta perässä.
En todellakaan tajunnut että minun kuuluu mennä perään selittamään että hei me ei olla menossa ulos.
No ensisijaisesti äidin on huolehdittava omasta jälkikasvustaan. Etenkin kun lapsi on tullut jo kotiin, vastuuton se on jos päästää pihalle näkemättä ulkoilukaveria ja sokeasti luottaa mitä 3v. sanoo. Onneksi ei sattunut mitään. Eikä kyllä tasan ole ap:n vika, naapuriäiti se vaan yliarvioi lapsensa taitoja.
Alkuperäinen kirjoittaja tytönjapoikienmamma;26215697:Mutta jos kolmevuotias on meillä leikkimässä ilman äitiään, olen silloin siitä lapsesta vastuussa ja on minun tehtäväni katsoa, että lapsi lähtee meiltä vain ja ainoastaan joko minun saattamana tai äitinsä hakemana, ja selvennykseksi vielä niin, että minä omilla silmilläni näen, että äiti siitä ovelta lapsen hakee ja yhdessä lähtevät, eli vastuunsiirto tapahtuu molempien vanhempien kohdatessa silmästä silmään. Ja jos meille soittaa kolmevuotias ovikelloa, niin ensimmäiseksi otan yhteyttä sen äitiin.
Alkuperäinen kirjoittaja tytönjapoikienmamma;26215596:Ei kolmevuotiaat huitele yksinään pitkin pihoja ja naapurustoa soittelemassa ovikelloja!!