kuulumisia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kerranvielä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kerranvielä

Vieras
Moikka kaikille!!!
Minä taas täälllä,km vko 10+5 14.8.05.
Vuoto silloin tosi runsasta kivut olivat kovia ja kesti melko pitkään lääkärissä jouduin monesti käymään mutta kaavintaa vain ei tehty joitain lääkkeitä sain millä ei mitään vaikutusta.
Olihan minulla tässä välissä vuodotonta aikaa n.runsas 2 viikkoa mutta 4.9 alkaen taas vuotanut melko runsaasti kipuja ei kyllä nytten,vuosi vaan ja joitain pieniä paloja tuli,lääkärireissu taas ja eikun kaavintaan,vihdoin ajattelin että nytten kyllä pitää saada asia hoidettua ja antaa km:lle rauha maahan.
Tuntuu vaan pahalta.
Minusta tämä km jälkeinen aika on tosi pitkää ja uuvuttavaa niin henkisesti kuin kaikintavoin muutenkin.
Olen ollut monesti aivan rikki.
Miten teillä on mennyt km:n jälkeinen vaihe,onko vuoto loppunut nopeasti vai tehty heti kaavinta vai miten?
Rankkaa varmasti kaikille tiedän henk.kohtaisesta kokemuksesta.
Kumminkin toivotan kaikille äideille ikää katsomatta Hyvää Jatkoa ja jaksamisia.

onpas ollut sulla raskasta! Itselläni oli tuulimunaraskaus rv 10+3 ja se keskeytettiin kaavinnalla 12.8. ja vihdoin alkoi menkat perjantaina. Jotenkin itseäni autooi kovasti se, kun menkat alkoi ja saa taas sit yrittää uudelleen. Minun sisällähän ei kasvatu vauvaa, joten en samalla tavalla menettänyt "mitään"! Toivottavasti olosi helpottuu pian!!

Mulla oli KM viime marraskuus RV13+4.
Mulle tehtiin eka kanssa se lääkkeellinen tyhjennys.Sit kun menin jälkitarkistukseen 4 viikon poäästä ni huomattiin et kohdussa on vielä raskaumateriaalia.Siitä sitten seurasi kaavinta ja 5 viikon kuluttua taas jälkitarkistus jossa onneksi oli kaikki jo OK.Tuo on tosi inhottavaa ku eka joutuu oottaa sen 4 viikko ja sit viä kaavinta ja taas odottelua4-5 viikko ja sit piti oottaa viä 6 viikkoo et alko menkat et päästiin uusiksi yrittään pienokaista.Tuo on tosi rankkaa aikaa tuo odottelu.
Jos mulla viel joskus tulee KM ni vaadin kyllä heti kaavintaa koska en enää halua joutua odotteleen turhaan kuukausia ja elämään epätietoisuudessa että onko kaikki OK masussa vai ei..Varsinkaan kun tää lapsen saanti ei oo nii helppoo.Ei oo vieläkään tärpänny vaikka kovin yritetään :/

Voimia sulle,kait tää odotus joskus palkitaan! :whistle:

Mullakin alko menkat, JEE vihdoin,synnytin viimmekuun 8pv.Tehtiin 2 kaavintaa,sain tulehuksen ja oli sielä kuulemma seinämässä jonkunmoinen riekä,jospa nyt ois siltä puolelta asiat OK.Jälkitarkastusta odottelemaan.Ja lupaa alkaa jälleen yrittämään.
JALSELLAN...
Toivottavasti nämä hiivatin keskenmenot riittää.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.09.2005 klo 16:19 heini kirjoitti:
Mullakin alko menkat, JEE vihdoin,synnytin viimmekuun 8pv.Tehtiin 2 kaavintaa,sain tulehuksen ja oli sielä kuulemma seinämässä jonkunmoinen riekä,jospa nyt ois siltä puolelta asiat OK.Jälkitarkastusta odottelemaan.Ja lupaa alkaa jälleen yrittämään.
JALSELLAN...
Toivottavasti nämä hiivatin keskenmenot riittää.
toivottelen sulle onnea ja olen itsekin km kokenut viime kuussa, ja menkat olko, jes!!

Toivottavasti teitä kaikkia jatkossa lykästää ja raskaus vihdoin alkaa ja pysyy.
En olisi uskonut että on näin paljon äitejä jotka saaneet keskenmenon,rankkaa kaikilla, sellainen ottaa tosi koville.
Tiedättekö mahtaako kaavinnan jälkeen voida het yrittää vai tarviiko taas odottaa tulevia kuukautisia.
Itse aion kyllä varmaan vielä hetken yrittää josko onnistaisi.
Monella ollut rankkaa mutta toivotaan että aurinko paistaa risukasaankin.
Rutkasti liimaa ja paljon vaaveja.
Plussa säteitä kaikille!!!!!!!!
Ja voimia jaksaa eteenpäin!!!!

Mulla on molemmista km:ista tehty heti kaavinta. Olen sitä itse toivonut, kun sitten se on ollut jotenkin konkreettisemmin kertaheitolla ohi, eikä tarvi ite tietää, muuta kun, että nyt ei enää mitään siellä masussa ole.
Mulle ainakin lääkäri sanoi, että saa alkaa yrittää heti, eli ei tarvii odottaa kuukautisia. Oli sitä mieltä, että tämä neuvo (jonka myös minä sain hoitajalta 2. km:n jälkeen), että pitäisi odottaa yhdet menkat, annetaan vain, jotta mahdollinen la olisi sitten helpompi määrittää jos uusi raskaus alkaa heti, mutta sehän käy nykyaikaisilla uä-laitteilla hyvinkin tarkasti!

Voimia ja :hug: kaikille km:n tai useampia kokeneille!!

Yhteistyössä