kutsuruno 1v synttäreille

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sartsa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä kans täällä muutama viikko sitten samaa kyselin ja tällaisen sain. Tämä tulee meidän pojan kutsuihin, mielestäni aivan ihana, vaikkakin aika pitkä.


Synnyin vuosi sitten
- kauan kauan sitten!
Maitohetkiä satamäärin,
aina meni jotain väärin,
kaiken nurinkurin käänsin
ja itkuakin väänsin.
Mutt' tuskin nuhteita mä sain
vaan suukkoja kiloittain.

Hassut temput, hullut temput
monenlaiset kenkuttelut
toistuu päivittäin
ja hyväilyt ja hellittelyt,
koko suvun lellittelyt
kun huusin äkeissäin.

Isi, äiti yötä monta
valvoi vallan unetonta:
hammaskivut, vatsanpurut,
- oi monet huolet, surut!
Vaan kävelen ja kompastelen
hieman horjun, huojahtelen
sanojakin tavoittelen
ja pian kerron sen:
en enää vauva ole, EN!
 
Ihana oli tuo edellinen vaik vähä pitkä.

Entä tää...

Vuosi on jo täynnä mulla, voisitko sä meille tulla? Puhalletaan kynttilät sammuksiin, nauretaan itsemme tikahduksiin. On monta juttua näyttämättä sulle. -Saavuthan siis,- se ois kiva juttu mulle!

Hiuksilla tuoksu kukkien, poskilla punerrus hento.
Lapsuus on ainutkertainen, se on kaunis kuin tähdenlento....
 
Itse käytin tälläistä (nimen tietysti voi muuttaa)

Joni on isin ja äidin kullannuppu,muru.
Tätä poikaa halatessa häipyy kaikki suru.
Eikä tänään halata ja suukotella suotta,
on Jonilla synttärit-hän täyttää yksi vuotta.

=)
 
Tämä oli meillä:

Kohta siitä vuosi on, kun ensi kerran näin päivänvalon.
Nyt juhlia sitä saan ja sinun kanssasi tämän ilon jaan.
Tuletko siis auttamaan, kun yhtä kynttilää yritän puhaltaa.
 
Meillä oli autoteema ja kutsussa luki:

Ville siirtyy ykkösiin, siispä on aika ohjelmoida navigaattoreihin *osoite* ja sompailla synttäreille. Startti tapahtuu lauantaina *pvm klo-* ja ruutulippu heilahtaa *klo-* aikoihin. Tankki kannattaa täyttää korkeaoktaanisella että pysyy menossa mukana. Jarrua ei tänään tarvita! Tervetuloa!
 

Yhteistyössä