H
HippuTAR
Vieras
Tommosen löysin viikolla postilaatikosta. Sellanen monistettu lappu johon oli kirjotettu mun nimi, joku on siis käyny pudottaas sen tonne lootaan. Tota lappua vastaan saa koko perheelle aterian ja vaatetta/kodintekstiilejä tarpeen mukaan, nämä siis tietenkin on käytettyä lahjoitustavaraa.
Mietin vaan onko mulla oikeutta mennä sinne koska oon ostanu täs "turhia" asioita, esim. ton akvaarion. Lähinnä ajattelin et oishan se kiva jos sieltä löytyis lapsille vaatetta, meneehän niihin paljo rahaa. Mutta siis saan tarpeelliset vaatteet toisaalta hankittua ittekin. Mutta eihän tota rahaa kuitenkaan ylimääräistä oo.... Joten musta vaan tuntuu että olis väärin mennä sinne kun en varsinaisesti koe olevani köyhä ja pärjätään.
Kunhan mietiskelen, kakkaahan tästäkin avauksesta täälä niskaan tulee.
Mietin vaan onko mulla oikeutta mennä sinne koska oon ostanu täs "turhia" asioita, esim. ton akvaarion. Lähinnä ajattelin et oishan se kiva jos sieltä löytyis lapsille vaatetta, meneehän niihin paljo rahaa. Mutta siis saan tarpeelliset vaatteet toisaalta hankittua ittekin. Mutta eihän tota rahaa kuitenkaan ylimääräistä oo.... Joten musta vaan tuntuu että olis väärin mennä sinne kun en varsinaisesti koe olevani köyhä ja pärjätään.
Kunhan mietiskelen, kakkaahan tästäkin avauksesta täälä niskaan tulee.