Kurosen hymy-kuvat täällä

  • Viestiketjun aloittaja sareiv
  • Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 17:23 Seipääntyöntäjä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 17:19 Petra kirjoitti:
Mun mielestä tuo susan kuronen on seksikkään näköinen nainen, ihan kaunis, taitaa monet täällä olla kateellisia sen ulkonäölle kun urputtaa :headwall:
Voi elämän käsi! :D Mistä se johtuu, että tuo kateusaspekti saadaan aina tukittua asiaan kuin asiaan? Eikö isoon päähäsi mahdu, että jotkut ovat kertakaikkisen täynnä kyseisen naisimmeisen kommentteja, kirjallista uraa ja pitopalvelua.

"Matti oli tylsä rakastaja." Just. Mä olen tosi kateellinen tuosta(kin) lausunnosta, ihan yhtä paljon kuin röllömahastaan. :xmas:
Hohhoijaa. Et osaa lukee tai sitten et vaan ymmärrä kirjoitusta. :LOL: Luulen että tämän Susan on kauniimpi kun sinä, vaikka vähän pömppö masu on. Ei tarvikkaan olla 50-60 kg muodoton "pissis" :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 17:26 Petra kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 17:23 Seipääntyöntäjä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 17:19 Petra kirjoitti:
Mun mielestä tuo susan kuronen on seksikkään näköinen nainen, ihan kaunis, taitaa monet täällä olla kateellisia sen ulkonäölle kun urputtaa :headwall:
Voi elämän käsi! :D Mistä se johtuu, että tuo kateusaspekti saadaan aina tukittua asiaan kuin asiaan? Eikö isoon päähäsi mahdu, että jotkut ovat kertakaikkisen täynnä kyseisen naisimmeisen kommentteja, kirjallista uraa ja pitopalvelua.

"Matti oli tylsä rakastaja." Just. Mä olen tosi kateellinen tuosta(kin) lausunnosta, ihan yhtä paljon kuin röllömahastaan. :xmas:
Hohhoijaa. Et osaa lukee tai sitten et vaan ymmärrä kirjoitusta. :LOL: Luulen että tämän Susan on kauniimpi kun sinä, vaikka vähän pömppö masu on. Ei tarvikkaan olla 50-60 kg muodoton "pissis" :LOL:
Siinähän se seisoo selkeästi edellisessä vastauksessani. FYI: sisälukutaitoa voi hioa myös vanhemmalla iällä. Kuka tässä ei osaa lukea? :xmas:

Mutta väännetään nyt rautalangasta että sinäkin ymmärrät: en ole kateellinen hänen ulkonäöstään(kään), sillä mielestäni sisäinen ja ulkoinen kauneus kulkee käsi kädessä. Vaikka olisi millainen runko ja topatut tissit, niin nainen ei vain minun silmääni näytä kauniilta, jos suusta pomppaa sammakkoa toisensa perään.

Ja toisekseen: sittenkin hän olisi pelkästään keskivertokinkku, vaikka ei olisi koskaan julkisuudessa sanonut yhtään mitään. Ei ruma, mutta tavallinen. Niinkuin minäkin, ja saman ikäisiäkin ollaan. Ei siis mitään aihetta kateuteen.

Usko nyt jo. =)
 
Maria
Alkuperäinen kirjoittaja Petra:
Mun mielestä tuo susan kuronen on seksikkään näköinen nainen, ihan kaunis, taitaa monet täällä olla kateellisia sen ulkonäölle kun urputtaa :headwall:
Ei morjens...... ai kateellisia,mä veikkaan et me täällä ollaan ihmisiä jotka ees tajuaa et Kuronen on hieman sanotaanko epätasapainossa...Siis sehän suols kaikkee dorkaa suustaan,lapsellista jopa ja mautontaaaaaaaa.....Että tossa naisessa ei oo mitää mille kade...Ite 21 wee äiti ja kaunis ja itsekunnioitusta, itsehillintää,sekä tietääkseni järkevää aivotoimintaa.
Siellä taustalla näky kuva Susanista ja Matista...joku vanhempi kuva ja se eukko näytti kulahtaneelta ja kyömynokkaselta. Sillä ei mitkään kauniit piirteet,hyvä meikki kyllä ja rusketus.Ihanat alusvaatteet.
Asiat voi tehä tyylikkäästi,hienostuneesti ja toisia+itseään kunnioittaen
 

Yhteistyössä