Kurosen hymy-kuvat täällä

  • Viestiketjun aloittaja sareiv
  • Ensimmäinen viesti
mantelisuklaa
Tähän ei ole kuin kaksi sanaa - TYHMÄ eukko!! \|O :headwall: :headwall:
Ja se napakoru... :x :x Kamala tuollaisessa röllykässä, kun maha tirsuaa sieltä renkaastakin läpi... :$
 
juu ei
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 09:21 mantelisuklaa kirjoitti:
Tähän ei ole kuin kaksi sanaa - TYHMÄ eukko!! \|O :headwall: :headwall:
Ja se napakoru... :x :x Kamala tuollaisessa röllykässä, kun maha tirsuaa sieltä renkaastakin läpi... :$
[/q

Samaa mieltä.Kauhea löllömaha ja ne kuvat oli mauttomia.Olisi edes ajatellut lapsiaan....idiootti :eek:
 
Minä en ymmärrä mitä tuon ikäisen (varsinkin) ihmisen päässä liikkuu, kun haluaa näytellä itseään esim. lehdessä tuollatavoin. Siis miksi? Mikä idea siinä on? Minkä takia? Mitä siitä noin henkisesti oikein saa? Siis en ihan oikeasti tajua. Ei ole hajuakaan. Itse en lähtisi vaikka maksettaisiin. Ehkä olen jäänyt sitten vähän :xmas: kun en ymmärrä tätä joko jutun jujua :/ Mikä tässä hommassa siis viehättää?
 
no just..
taisi mennä tuon naisen pääkoppa sekaisin tosta matista.. vieläkin jaksaa siitä jankuttaa.
vähän häpeäisin jos musta olis tollaisia kuvia ja lapset ne näkis. siis mikä on taas asian ydin?
pitää varmaan kerätä adressi et unohda s. kuronen tai ruusunen :LOL: tai mikälie...
 
Onhan tuo aika säälittävää, mutta pakko silti todeta, että antaisin mitä tahansa, jos mulla olis tollanen vartalo - ja muija on sentään jo nelissäkymmenissä (itse 24-v).

Ja ottakaa huomioon, että raha on varmasti ollut suurimpana houkuttimena kuviin suostumiseen. Hymy maksoi taatusti maltaita näistä kuvista, ja Ruususkahan on varmasti tottunut makeaan elämään (kun hänen kaikki miehensäkin kerran ovat olleet varakkaita tai vaikutusvaltaisia).
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 11:14 vieras kirjoitti:
Onhan tuo aika säälittävää, mutta pakko silti todeta, että antaisin mitä tahansa, jos mulla olis tollanen vartalo - ja muija on sentään jo nelissäkymmenissä (itse 24-v).

Minusta sillä ei ole hyvä vartalo.Kasvoista on ihan nätti (paitsi Hymyn kuvissa,oli stailattu hutsun näköiseksi).Sussu on muuten 36v eli ei ihan nelikymppinen vielä ;).Kiva huomata että itse olen suht timmissä kunnossa vrt. kuroseen,vaikka oon synnyttänyt kolme lasta ja ikää on muutama vuosi vähemmän :saint:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 11:14 vieras kirjoitti:
Onhan tuo aika säälittävää, mutta pakko silti todeta, että antaisin mitä tahansa, jos mulla olis tollanen vartalo - ja muija on sentään jo nelissäkymmenissä (itse 24-v).

Ja ottakaa huomioon, että raha on varmasti ollut suurimpana houkuttimena kuviin suostumiseen. Hymy maksoi taatusti maltaita näistä kuvista, ja Ruususkahan on varmasti tottunut makeaan elämään (kun hänen kaikki miehensäkin kerran ovat olleet varakkaita tai vaikutusvaltaisia).
Pitäsikö tähänkin siis todeta, että tyhmä ei ole se, joka pyytää vaan se, joka maksaa... :LOL: :LOL: :LOL:
 
olisinpa luullut että kuvat ois paremmalla maulla tehtyjä :eek:
oikeasti;huono kuvaaja!

kuitenkin tuon ikäinen nainen, niin jotain olisi voitu jättää arvailujen varaan, ja huonot kohdat peitää eri kuvakulmilla ja valaistuksilla ja hyviä puolia korostaa...

mutta mutta..

itse ruususesta ei sitten enää olekaan mitään sanomista..


 
PahaSilmä
Siis hehe, mun sisko on Kurosen kanssa saman ikänen, mut ei vois puhuu samana päivänäkään. Nimittäin mun sisko on oikeesti tosi hottis. Ei sillä, että Kurosen ulkonäössä mitään vikaa ois, mutta se on hyvin tavallisen näköinen. yhtä hyvä vartalo on mun kuuskymppisellä äidilläkin, kunhan pitäuisi selän vielä suorana. B)
 
PahaSilmä
Mut siis ammattitaitoinen kuvaaja olisi osannut ottaa valan mahtavia kuvia. Minun mielestä tuossa oli käytetty kameraa aika julmasti. Nyt kaikki on nähtävillä ja arvostelun alaisena.

Otin itsestäni "taide" kuvia joululahjaksi miehelleni ja huomasin, että pienikin virhe asennossa, pienikin väärän lihaksen jännittäminen voi tehdä kuvasta ihan järkyttävän. Vaikka mä oon mielestäni ihan katseenkestävä, niin suurin osa kuvista oli aivan kamalia. Itselaukaisin ei ole mikään paras vaihtoehto kuvaamiseen, mutta siitä huomasi, että paljon on kiinni myös kuvaajasta, valaistuksesta ja siitä, kuinka kuvattavaa opastetaan.

Ei ole helppo tietää mikä asento näyttää hyvältä kamerassa ja mistä kulmasta katsottuna.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 12:14 PahaSilmä kirjoitti:
Mut siis ammattitaitoinen kuvaaja olisi osannut ottaa valan mahtavia kuvia. Minun mielestä tuossa oli käytetty kameraa aika julmasti. Nyt kaikki on nähtävillä ja arvostelun alaisena.

Otin itsestäni "taide" kuvia joululahjaksi miehelleni ja huomasin, että pienikin virhe asennossa, pienikin väärän lihaksen jännittäminen voi tehdä kuvasta ihan järkyttävän. Vaikka mä oon mielestäni ihan katseenkestävä, niin suurin osa kuvista oli aivan kamalia. Itselaukaisin ei ole mikään paras vaihtoehto kuvaamiseen, mutta siitä huomasi, että paljon on kiinni myös kuvaajasta, valaistuksesta ja siitä, kuinka kuvattavaa opastetaan.

Ei ole helppo tietää mikä asento näyttää hyvältä kamerassa ja mistä kulmasta katsottuna.
Ei saakeli. Kyllä meitä on moneen junaan. :LOL:
 

Yhteistyössä