Kurosen hymy-kuvat täällä

  • Viestiketjun aloittaja sareiv
  • Ensimmäinen viesti
PahaSilmä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 12:32 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 12:14 PahaSilmä kirjoitti:
Mut siis ammattitaitoinen kuvaaja olisi osannut ottaa valan mahtavia kuvia. Minun mielestä tuossa oli käytetty kameraa aika julmasti. Nyt kaikki on nähtävillä ja arvostelun alaisena.

Otin itsestäni "taide" kuvia joululahjaksi miehelleni ja huomasin, että pienikin virhe asennossa, pienikin väärän lihaksen jännittäminen voi tehdä kuvasta ihan järkyttävän. Vaikka mä oon mielestäni ihan katseenkestävä, niin suurin osa kuvista oli aivan kamalia. Itselaukaisin ei ole mikään paras vaihtoehto kuvaamiseen, mutta siitä huomasi, että paljon on kiinni myös kuvaajasta, valaistuksesta ja siitä, kuinka kuvattavaa opastetaan.

Ei ole helppo tietää mikä asento näyttää hyvältä kamerassa ja mistä kulmasta katsottuna.
Ei saakeli. Kyllä meitä on moneen junaan. :LOL:
hah, eihän tuossa mitään outoa ole. Sanoinpahan vaan, että kuvista saa rumia helposti, jos ei osaa.Tietty sit on niitäkin, jotka pitää tällästä outona ja joist EI saa kuvia koska kamera menee rikki.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 12:32 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 12:14 PahaSilmä kirjoitti:
Mut siis ammattitaitoinen kuvaaja olisi osannut ottaa valan mahtavia kuvia. Minun mielestä tuossa oli käytetty kameraa aika julmasti. Nyt kaikki on nähtävillä ja arvostelun alaisena.

Otin itsestäni "taide" kuvia joululahjaksi miehelleni ja huomasin, että pienikin virhe asennossa, pienikin väärän lihaksen jännittäminen voi tehdä kuvasta ihan järkyttävän. Vaikka mä oon mielestäni ihan katseenkestävä, niin suurin osa kuvista oli aivan kamalia. Itselaukaisin ei ole mikään paras vaihtoehto kuvaamiseen, mutta siitä huomasi, että paljon on kiinni myös kuvaajasta, valaistuksesta ja siitä, kuinka kuvattavaa opastetaan.

Ei ole helppo tietää mikä asento näyttää hyvältä kamerassa ja mistä kulmasta katsottuna.
Ei saakeli. Kyllä meitä on moneen junaan. :LOL:
Kuinka niin? Ihan mahtava lahjaidea. Tuskin PahanSilmän mies kuvia olkkarin seinälle on laittanut :D
 
PahaSilmä
Juu, ei niitä voi seinälle laittaa. Rajaus oli hankalaa, joten se onkin pielessä, mutta kaikki olennainen on kyllä tallentunut.

Hmm. piilossa se niitä pitää. sit ku oon vanha ja ruma, niin oon niille kuville todennäköisesti ihan mustis. :whistle:
 
Lunatic
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 12:32 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 12:14 PahaSilmä kirjoitti:
Mut siis ammattitaitoinen kuvaaja olisi osannut ottaa valan mahtavia kuvia. Minun mielestä tuossa oli käytetty kameraa aika julmasti. Nyt kaikki on nähtävillä ja arvostelun alaisena.

Otin itsestäni "taide" kuvia joululahjaksi miehelleni ja huomasin, että pienikin virhe asennossa, pienikin väärän lihaksen jännittäminen voi tehdä kuvasta ihan järkyttävän. Vaikka mä oon mielestäni ihan katseenkestävä, niin suurin osa kuvista oli aivan kamalia. Itselaukaisin ei ole mikään paras vaihtoehto kuvaamiseen, mutta siitä huomasi, että paljon on kiinni myös kuvaajasta, valaistuksesta ja siitä, kuinka kuvattavaa opastetaan.

Ei ole helppo tietää mikä asento näyttää hyvältä kamerassa ja mistä kulmasta katsottuna.
Ei saakeli. Kyllä meitä on moneen junaan. :LOL:
Niin, ei mullakaan tosta jutusta ensimmäisenä kuvakulmat tullu mieleen, vaan koko homman säälittävyys. :/
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 13:19 PahaSilmä kirjoitti:
No ei kai se ois niin säälittävä, jos kuvat ois jotenkin hotteja. Mutta kun ne on kamalia.
Voikos sun kuvia katsoa esim. irc-galleriassa? Tahtoo nähdä naisen kuvia joka pitää itseään katseenkääntäjänä :whistle: ja siis ihan hyvällä tarkotin tätä, se hyvä jos itsetunto kohdillaan, itsellä matkaa siihen todella paljon :ashamed: =)
 
PahaSilmä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 13:23 kuha kirjoitti:
pisti pikkusen silmään;

"merikukka on kai minua edustuskelpoisempi"
vai miten se meni... mutta kuitenkin... :whistle:
tyhmä mikä tyhmä :\|
Onhan se toki, kun siitä ei ole alastonkuvia lehdessä. :D Ei alastonkuvat voi olla edustuskelpoisia, vaikka ne olis millasia. Kuka pöljä niitä laittaa lehtiin kaikkien arvosteltaviksi.
 
Lunatic
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 13:19 PahaSilmä kirjoitti:
No ei kai se ois niin säälittävä, jos kuvat ois jotenkin hotteja. Mutta kun ne on kamalia.
No kyllä se ois ihan yhtä säälittävää, ja ei ne kuvat nytkään mitään huonoja olleet.
Koko idea on TYPERÄ! IDIOOTTIMAINEN! Vaikka ois pirun playboy ne kuvat ottanu. :\| :headwall: <br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 13:36 PahaSilmä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 13:34 vieras kirjoitti:
Miettikää, mahtaako Mattia yhtään nolottaa?
Mitäpä se sitä nolottas. Tosin kertoo huonosta arvostelukyvystä.
Sitä meinasinkin. Toinen osapuoli tässä naurettava on, mutta kyllä mua nolottais jos ex tollasissa kuvissa poseerais. Enkä ole edes ministeri.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 13:59 minna kirjoitti:
"Merikukka on kai minua näyttelykelpoisempi".


:whistle: Juu. Nuorempi on, kauniimpi on, fiksumpi on ja varmaan luotettavampi ja tasapainoisempikin.
Mutta pakko jatkaa, että rouva Kuronen on kyllä huomattavasti kauniimmassa kuosissa kuin minä :ashamed:
 
Mun on kyllä ihan hirveän vaikea pitää Kurosta tyhmänä, minä en olisi onnistunut hyödyntämään yhtään ex-suhdettani noin hyvin. Ja turha jeesustella, ei Kurosesta olisi juttuja lehdissä jos ne ei ihmisiä kiinnostaisi.

Aikuinen nainenhan se on, ja tekee päätöksensä ihan itse. Tuskin hän nyt ainakaan täysin ilmaiseksi noita juttuja antaa.

Odotan innolla sitä, kun jollain vaikutusvaltaisella miehellä on naisystävä, jonka kroppa ei kestäisi alastonkuvia :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 12:32 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 12:14 PahaSilmä kirjoitti:
Mut siis ammattitaitoinen kuvaaja olisi osannut ottaa valan mahtavia kuvia. Minun mielestä tuossa oli käytetty kameraa aika julmasti. Nyt kaikki on nähtävillä ja arvostelun alaisena.

Otin itsestäni "taide" kuvia joululahjaksi miehelleni ja huomasin, että pienikin virhe asennossa, pienikin väärän lihaksen jännittäminen voi tehdä kuvasta ihan järkyttävän. Vaikka mä oon mielestäni ihan katseenkestävä, niin suurin osa kuvista oli aivan kamalia. Itselaukaisin ei ole mikään paras vaihtoehto kuvaamiseen, mutta siitä huomasi, että paljon on kiinni myös kuvaajasta, valaistuksesta ja siitä, kuinka kuvattavaa opastetaan.

Ei ole helppo tietää mikä asento näyttää hyvältä kamerassa ja mistä kulmasta katsottuna.
Ei saakeli. Kyllä meitä on moneen junaan. :LOL:
Kokeilepa jos kamera kestää...
;)
Mun mies myöskin yllätyi iloisesti kun kerran jätin hänelle tietokoneelle kansiollisen kuvia, kun lähdin illanviettoon.


Mutta Kurosesta vielä...
Aika säälittävä eukko on....Uskoisin kuitenkin että 36 vee kolmen lapsen synnyttäneenä äitinä kroppa on paremmassa kunnossa hänellä, kuin valtaosalla suomalaisista saman ikäisistä äideistä...
Kasvot sillä on tylsät, jopa rumat.

Mutta enpä kyllä Vanhastakaan sääli...sitä saa mitä tilaa, kun pitää naista pelkkänä panopuuna....<br><br>
 
vakkarivieras
No itseasiassa muijassa löytyy asennetta ja itsevarmuutta kun uskaltaa vielä tämänkin tehdä kaiken höykkyytyksen jälkeen.. ja kyllähän yksinhuoltaja rahaa tarvii lasten elättämiseen.

Mutta toivottavasti keskusteli kotona lasten kanssa ennen tähän ryhtymistä ja kysyi heidänkin mielipidettään (ne lapsethan on jo aika isoja). Nimittäin saavat kuulla asiasta koulussa takuulla.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 17:19 Petra kirjoitti:
Mun mielestä tuo susan kuronen on seksikkään näköinen nainen, ihan kaunis, taitaa monet täällä olla kateellisia sen ulkonäölle kun urputtaa :headwall:
Voi elämän käsi! :D Mistä se johtuu, että tuo kateusaspekti saadaan aina tukittua asiaan kuin asiaan? Eikö isoon päähäsi mahdu, että jotkut ovat kertakaikkisen täynnä kyseisen naisimmeisen kommentteja, kirjallista uraa ja pitopalvelua.

"Matti oli tylsä rakastaja." Just. Mä olen tosi kateellinen tuosta(kin) lausunnosta, ihan yhtä paljon kuin röllömahastaan. :xmas:
 

Yhteistyössä