Kuppikokosi nyt ja ennen lapsia?

  • Viestiketjun aloittaja jonna
  • Ensimmäinen viesti
Ennen lasta 75 B.
Raskauden aikana kasvoi 75 C
Imetysaikana 75 D.
Kunnes kävin oikeassa liivikaupassa ja pyysin myyjän neuvoon. Ja nyt se onkin 65 E!
Vähänks oon tyytyväinen :D mut pelkään että imetyksen loppuessa tää hieno nousu päättyy ja koko sukeltaa takaisin riiiiiiiiiippuvaan B:hen. :whistle:
 
leopard
ennen lasta olin liian laiha ja kuppi koko oli 70A. nyt lapsen jälkeen normaali painoisena 70B. heti lapsen syntymän jälkeen oli 70D ja oli ahistavan isot, siis aina tiellä ja kävivät hartioihin kun oli niin painavat.
 
täh
miksi kysyt? no vastataan sitte.

ennen ekaa lasta 75A

ekan jälkeen 75B

toisen jälkeen 80C

nyt kolmatta odotellessa 80C

toivottavasti ei enää kasva ainakaan pysyvästi, tietty imetyksen aikana varmaan D mut jäis ees tohon Ceehen.!

 
Alkuperäinen kirjoittaja Punni:
Oho, aika hyvin! :)
Mulla meni synnytyskilojen karistamiseen puoli vuotta, tosin en mitenkään hirveetä itsekuria osoittanut. Nyt tyttö kohta vuoden ja näyttääpä tuo lasku pysähtyneen...
Mulla ei paino noussu raskauden aikana muuta ku mitä lapsi "tavaroineen" painoi, ja imetys on vieny tätä painoa alamäkeen... Nyt itseasiassa joudun kattoo ettei mee liian alas, pitää muistaa syödä paljon yms... Menny ihan iltasyömiseksi kun päivällä ei muista.

Ei tää kyllä ihan niin herkkua ole, kun vois luulla =/ Heikottaa välillä. Jos paino tästä vielä laskee muutaman kilon olen jo alipainoinen ja näytän aika kauheelta, joten suklaata mussuttamaan -->

Niin laskeskelin että tuon imetykseen kuluu nyt n 1000 kaloria päivässä. Pitää VÄHÄN ylimääräistä syödä. Raskauden aikana ei todellakaan pidä syödä kahden edestä, mutta imetyksen aikana pitää...
 
vieras
Osa vastanneista vielä imettää, osa ei. Olisi kiva tietää myös tilanne sen suhteen. Ja että onko muutenkin jäänyt enemmän painoa. Itse en tunne ketään, jolla paino pysynyt samoissa, mutta rinnat suurentuneet. En silti epäile, etteikö niin voisi käydä.
 
tissit
Sama kuppikoko 75c ennen ja jälkeen, mutta tissiliivien siältö on tyhjentynyt ja laskeutunut!! Ihmettelenkin, että miten voi olla sama, kun näyttää niin erilaiselta!!
 

Yhteistyössä