Kuppikokosi nyt ja ennen lapsia?

  • Viestiketjun aloittaja jonna
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Alkuperäinen kirjoittaja Punni:
Ja mä muuten painan tasan kilon vähemmän kuin ennen raskautta :D
*kohta mut kivitetään kun leuhkin täällä*
Mä painan 5 kiloo vähemmän ku ennen raskautta :whistle: Ja tyttö on 3,5kk vanha.
Mulla hävisi ~15 cm vyötäröltä aikajanalla toisen muksun jälkeen - 3. muksun jälkeen (puolivuotta synnytyksestä ), syömällä.. :D

Rinnat ennen ekaa B70, nyt C/D75, mutta en ole käynyt oikeassa liivikaupassa että todellista kokoani en tiedä. Imetys kun ei ole yrityksistä huolimatta onnistunut, niin ei ole lapasetkaan. Mielummin kyllä olisin imettänyt, vaikka en mitään synnintuntoja pullotuksesta tunnekaan.
 
olivat sitten aivan väärässä?
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Alkuperäinen kirjoittaja Punni:
Oho, aika hyvin! :)
Mulla meni synnytyskilojen karistamiseen puoli vuotta, tosin en mitenkään hirveetä itsekuria osoittanut. Nyt tyttö kohta vuoden ja näyttääpä tuo lasku pysähtyneen...
Mulla ei paino noussu raskauden aikana muuta ku mitä lapsi "tavaroineen" painoi, ja imetys on vieny tätä painoa alamäkeen... Nyt itseasiassa joudun kattoo ettei mee liian alas, pitää muistaa syödä paljon yms... Menny ihan iltasyömiseksi kun päivällä ei muista.

Ei tää kyllä ihan niin herkkua ole, kun vois luulla =/ Heikottaa välillä. Jos paino tästä vielä laskee muutaman kilon olen jo alipainoinen ja näytän aika kauheelta, joten suklaata mussuttamaan -->

Niin laskeskelin että tuon imetykseen kuluu nyt n 1000 kaloria päivässä. Pitää VÄHÄN ylimääräistä syödä. Raskauden aikana ei todellakaan pidä syödä kahden edestä, mutta imetyksen aikana pitää...
Mulle väitettiin neuvolassa että imetyksen aikana pitää syödä 300kaloria enemmän kuin muulloin,niin käsitin että imetys sitten kulttaakin tuon 300 :O
 
ei kiva
Alkuperäinen kirjoittaja mulloon:
ennen appelssiinit, nyt lapaset.
Näin minäkin sanosin. Kahden imetyksen jälkeen sama kuppikoko ku ennen, mutta nyt vaan täytteet puuttuu. 75a edelleen. Raskaus ja imetysaikana oli paljon paljon isompi ja mitä jäikään...tyhjät pussit!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ei kiva:
Alkuperäinen kirjoittaja mulloon:
ennen appelssiinit, nyt lapaset.
Näin minäkin sanosin. Kahden imetyksen jälkeen sama kuppikoko ku ennen, mutta nyt vaan täytteet puuttuu. 75a edelleen. Raskaus ja imetysaikana oli paljon paljon isompi ja mitä jäikään...tyhjät pussit!
Just tätä mäkin odotan tapahtuvaksi kun lopetan imetyksen. Sen takia mäen haluaiskaan lopettaa imetystä ikinä! Tyttö nyt 11kk joten vielä tovin voinen jatkaa, yli kahden vuoden en varmaan viitsi, täytynee tehdä toinen lapsi sitten ;)
 

Yhteistyössä