Ä
"äiti23"
Vieras
Kannattaako sellainen? Mua kyllä puistattaa ajatus vieraasta esineestä sisälläni ja olen kuullut monta "kauhutarinaa" kuparikierukasta joka on lähteny vaeltamaan ties minne... Ja kipuherkkänä ihmisenä olisin varmaan "taju kankaalla" asennuksen jälkeen... Eikä varmasti ole hyväksi kun on runsaat ja kipeät kuukautiset... mutta ei kumillakaan voi jatkaa koska houkutus jättää se välistä pois on liian suuri ja monesti on jo käynyt että olemme vasta yhdynnän lopulle laitettu kumi. onneksi ei ole vahinkoa käynyt ja nyt olen päättänyt ettei seksiä ennen kuin ehkäisy on kunnossa.
Mutta vaihtoehdot alkaa olemaan vähissä... Ehkäisyneuvolassa terkkari tyrmäs heti koko kuparikierukan. Ei kuulemma ole ensisijainen vaihtoehto minulle ja olen kuulemma turhan nuori sellaista ottamaan(outoa). Sain lääkäri ajan ja hän määräs mulle yhdistelmäpillerit(YAZ) jotka jätin käyttämättä. Tilasin ajan yksityiselle ja hänkin suositteli ensin kokeilemaan pillereitä. Sain minipillerit(cerazette) ja söin niitä pari kk ja ei sopinut yhtään. Menin uudestaan gynelle ja sain toiset minipillerit(Mini-Pill). En ole niitä aloittanut. Miksi kukaan ei suostu edes puhumaan kierukasta mulle?
Mutta vaihtoehdot alkaa olemaan vähissä... Ehkäisyneuvolassa terkkari tyrmäs heti koko kuparikierukan. Ei kuulemma ole ensisijainen vaihtoehto minulle ja olen kuulemma turhan nuori sellaista ottamaan(outoa). Sain lääkäri ajan ja hän määräs mulle yhdistelmäpillerit(YAZ) jotka jätin käyttämättä. Tilasin ajan yksityiselle ja hänkin suositteli ensin kokeilemaan pillereitä. Sain minipillerit(cerazette) ja söin niitä pari kk ja ei sopinut yhtään. Menin uudestaan gynelle ja sain toiset minipillerit(Mini-Pill). En ole niitä aloittanut. Miksi kukaan ei suostu edes puhumaan kierukasta mulle?