Kuopiosta ystäviä, löytyykö...

Heips!

Me ollaan täältä Kuopiosta oikein mukava pikku perhe, jotka kaipailis uusia todellisia ystäviä.
Taikka varsinkin minä kun tällä hetkellä olen kotona puolivuotiaan poikani kanssa. Eli perheeseemme kuuluu, minä äippä, pikku poju, iskä ja ihana pikku koiramme!
Olisi mukava käydä kahvilla toistemme luona, kaupungilla shoppailemassa, vaikka joskus jopa siiderillä ja ihan mitä vain mieleen tulee :)

Toivottavasti löytyisi edes yksi hyvä ystävä =)
 
moikka

täällä tytön 2kk 1vk äippä myös vailla seuraa muista äideistä. ikää itsellä 27, meillä myös pieni koira:) asun pirtin alueella. kirjoittele jos kiinnostaa!!!

T:Katja & Ronja

katja.lipponen@hotmail.com
 

Odotan esikoistani syntyväksi marraskuun alussa, asustelen Leväsellä. Ikää on 21 vuotta ja lapsiperheellisiä tuttuja kaipailen minäkin täällä! :wave:

Saa kirjoitella ihan vapaasti:
pehkonen.johanna@koti.luukku.com
 
HEI!

Täälläkin kaivataan ystäviä, perheeseemme kuuluu tänä vuonna syntyneet kaksoset sekä mies. Asustellaan Kuopiossa ja ikää minulla 26-vuotta.

Laita mailia, jos kaipaat vielä ystävää! Toki muutkin ystävää tarvitsevat saavat mailailla!

hippiegirl71@hotmail.com
 
Kolmikko
Heissan! Liityn vielä pinon jatkoksi ystäviä etsimään. Olen 28v kolmen muksun äiti( 9v, 3v9kk ja 2v6kk) mamma Kuopion Päivärannasta. Ja juuri tästä lähistöltä kaipailisimme puistoilu ja kahvitteluseuraa =) Perheesssämme pn paljon eläimiä että allergisille meillä kyläilyt ovat kyllä mahdottomia ja tämä ikävä asia on sitten tullut ystävyyden ongelmaksi myös, siksi tällä huhuilenkin nyt.
T:Katja
katja.heinonen@gmail.com
 
täälläkin
22-vuotias äippä petoselta.
lapset 3-vuotias poika,2-vuotias tyttö ja lähiaikoina syntyvä vauva
seuraa kaipaillaan,äitykkä ainakin on varsin yksinäinen ku ystäviä ei ole täältäpäin löytynyt
mailia voi laittaa zengo83@luukku.com
 

Yhteistyössä