S
S
Vieras
Pitäs viikonloppuna pitkästä aikaa lähtee kuopioon. Oon siellä käyny viistoista vuotta sitten. Onko helppo löytää parkkipaikkoja ja onko helppo paikka ajaa? Tutun häät siellä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sanni76:Vinkki:älä luota navigaattoriin.
Paljon paljon yksisuuntaisia katuja :/
Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja Sanni76:Vinkki:älä luota navigaattoriin.
Paljon paljon yksisuuntaisia katuja :/
Vinkki: älä luota navigaattoriin missään! Oli yksisuuntaisia tai ei niin eksymään sen avulla pääsee vain!![]()
![]()