minkäslainen on Rodos nykyään?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lohikäärme
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Me käytiin perheen kanssa vuosi sitten. Mukava paikka oli - ihmiset hirveän ystävällisiä ja suhtautuivat myötämielisesti lapsiin :) Ravintoloihin oli kiva mennä, kun kaikki toivottelivat lämpimästi tervetulleiksi lapsikatraankin ;) Rodoksen kaupunki on sopivan kokoinen, aika pienetkin jaksoivat kävellä pitkin ja poikin. Lapsiperhettä ajatellen ainakin erittäin suositeltava matkakohde!
 
Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
Musta ei taida olla juur apua, omastakin käynnistä on jo 17 vuotta :o olin silloin 19v. Mutta silloin oli kyllä kiva ja hauska paikka :whistle:

just... kattelin vaan noita äkkilähtöjä.....


Eikun menoksi vaan, vie terkkuja vanhaan kaupunkiin B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
Musta ei taida olla juur apua, omastakin käynnistä on jo 17 vuotta :o olin silloin 19v. Mutta silloin oli kyllä kiva ja hauska paikka :whistle:

just... kattelin vaan noita äkkilähtöjä.....


Eikun menoksi vaan, vie terkkuja vanhaan kaupunkiin B)

jahas jahas eli minne ja kenelle............. terkkuja siis.......... nii ja mökkeilemään poikien kanssa oltas tulossa vissiin jussin jälkeen. oottekos kotosalla

 
Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
jahas jahas eli minne ja kenelle............. terkkuja siis.......... nii ja mökkeilemään poikien kanssa oltas tulossa vissiin jussin jälkeen. oottekos kotosalla

Eti semmone blondi espoolainen turkisten myyjä harriet ja vie vaikka sille ja sen miehelle B)

Ja juu siis muuthan meillä toki on kotona, mutta mä olen töissä minimissään 4 päivää joka viikko muualla kuin kotona. Mut eiköhän sieltä aina joku päivä osu niin että ollaan maisemissa yhtaikaakin. Jotta teretulemast! Laitellaan v ;) vaikka tekstarii sit lähempänä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
jahas jahas eli minne ja kenelle............. terkkuja siis.......... nii ja mökkeilemään poikien kanssa oltas tulossa vissiin jussin jälkeen. oottekos kotosalla

Eti semmone blondi espoolainen turkisten myyjä harriet ja vie vaikka sille ja sen miehelle B)

Ja juu siis muuthan meillä toki on kotona, mutta mä olen töissä minimissään 4 päivää joka viikko muualla kuin kotona. Mut eiköhän sieltä aina joku päivä osu niin että ollaan maisemissa yhtaikaakin. Jotta teretulemast! Laitellaan v ;) vaikka tekstarii sit lähempänä.

okei... eli sillon jussin jälkeisenä viikolla oltas poikien kanssa siellä suunnalla ilmottelen tarkemmin nokialla..... ja joo toi Rodoksen juttu nyt kytee vielä haaveissa.... katellaan jos hinta tippuu kohtuulliseks.... mun piti säästää tuleviin remontteihin... mut ei jaksais olla kotnakaan vaan... menee sitä rahaa täälläkin :laugh:
 
Joo, nokialainen toimii ku yyt ei toimi :whistle:

Se oli oikeesti hyvä reissu silloin aikoinaan, kun pääsi paikallisten kanssa niidne yöelämään ja koteihin kattomaan vähän turismin ulkopuolelle noita juttuja. Tosi loistavaa ruokaa ja seuraa oli tarjolla :whistle: ;) Ja vähän hupiakin... :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
Joo, nokialainen toimii ku yyt ei toimi :whistle:

Se oli oikeesti hyvä reissu silloin aikoinaan, kun pääsi paikallisten kanssa niidne yöelämään ja koteihin kattomaan vähän turismin ulkopuolelle noita juttuja. Tosi loistavaa ruokaa ja seuraa oli tarjolla :whistle: ;) Ja vähän hupiakin... :heart:

ihan ku sä yrittäsit puhuu mua ympäri lähteen sinne.... no täytyy katella.... mut mökille ollaan ainaki tulossa.

 
Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
Joo, nokialainen toimii ku yyt ei toimi :whistle:

Se oli oikeesti hyvä reissu silloin aikoinaan, kun pääsi paikallisten kanssa niidne yöelämään ja koteihin kattomaan vähän turismin ulkopuolelle noita juttuja. Tosi loistavaa ruokaa ja seuraa oli tarjolla :whistle: ;) Ja vähän hupiakin... :heart:

ihan ku sä yrittäsit puhuu mua ympäri lähteen sinne.... no täytyy katella.... mut mökille ollaan ainaki tulossa.

Milloinkas se reissu olis sitten? Kerrot sitten kaiken ku nähdään. Nyt on vähän parempi tilanne ku viime vuonna näihin aikoihin, ku kaikki aika meni faijan kaa siellä sairaalassa... nyt sekin on " onnellisesti" ohi. Jos niin voi kuollemasta sanoa.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
Joo, nokialainen toimii ku yyt ei toimi :whistle:

Se oli oikeesti hyvä reissu silloin aikoinaan, kun pääsi paikallisten kanssa niidne yöelämään ja koteihin kattomaan vähän turismin ulkopuolelle noita juttuja. Tosi loistavaa ruokaa ja seuraa oli tarjolla :whistle: ;) Ja vähän hupiakin... :heart:

ihan ku sä yrittäsit puhuu mua ympäri lähteen sinne.... no täytyy katella.... mut mökille ollaan ainaki tulossa.

Milloinkas se reissu olis sitten? Kerrot sitten kaiken ku nähdään. Nyt on vähän parempi tilanne ku viime vuonna näihin aikoihin, ku kaikki aika meni faijan kaa siellä sairaalassa... nyt sekin on " onnellisesti" ohi. Jos niin voi kuollemasta sanoa.

no tos perjantaina noita lähtöjä olis.... ku mulla toi perjantai on oikeestaan *viimenen* lähtöpäivä ja toi rodos ainoo mikä nyt ois varteenotettava vaihtoehto... turkkiin yms. en yksinäni lähe........... juuh viimne kesänä ei nähty

:hug:

tänä kesänä sitte koitetaan saada aikataulut natsaamaan!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
Milloinkas se reissu olis sitten? Kerrot sitten kaiken ku nähdään. Nyt on vähän parempi tilanne ku viime vuonna näihin aikoihin, ku kaikki aika meni faijan kaa siellä sairaalassa... nyt sekin on " onnellisesti" ohi. Jos niin voi kuollemasta sanoa.

no tos perjantaina noita lähtöjä olis.... ku mulla toi perjantai on oikeestaan *viimenen* lähtöpäivä ja toi rodos ainoo mikä nyt ois varteenotettava vaihtoehto... turkkiin yms. en yksinäni lähe........... juuh viimne kesänä ei nähty

:hug:

tänä kesänä sitte koitetaan saada aikataulut natsaamaan!!!

No lähet toki reissuun, kiva paikka se on. Ja kyllä me saadaan jotenkin ne aikataulut natsaamaan. :hug:
 

Yhteistyössä