No niin, se kesä on nyt sitten lopullisesti peruttu...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Surullinen kesähullu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Surullinen kesähullu

Vieras
Heh, mikähän jääkausi nyt on alkamassa, kun ensi viikon torstaipäivälle (kyllä, päivälle!) luvattiin itäiseen Suomeen +8 astetta! Ja toki myös viiltävää tuulta ja vesisadetta, yllätys... Siis elokuussa, alle 10 astetta! Ei hyvänen aika tätä "kesää" (mikä ja missä se on ollut?), revi siitä sitten huumoria. No, onneksi syyskuussa Rodos kutsuu, niin on edes vähän toivoa lämmöstä ja auringosta. Hei, haukutaan yhdessä säätä, pliis, se on niin terapeuttista! :)
 

Yhteistyössä